bax-shop.nl | Specialisten

Klantenservice

Klantenservice pagina's

Veelgestelde vragen & antwoorden

Over Bax Music
+ Kan ik tips ter verbetering van jullie winkels en assortiment doorgeven?
+ Zijn jullie aangesloten bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie?
+ Zijn jullie aangesloten bij BeCommerce?
+ Kan ik producten huren?
Contact & Openingstijden meer vragen minder vragen
+ Wat zijn de contactgegevens van Bax Music?
+ Wat zijn de openingstijden?
+ Kan ik producten die ik op de site gezien heb ook in de winkel bezichtigen?
+ Hoe kan ik een klacht indienen?
+ Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
+ Wanneer heeft Bax Music koopavond?
Bestellen meer vragen minder vragen
+ Hoe vind ik het product van mijn keuze?
+ Hebben jullie producten op voorraad?
+ Kan ik de voorraadstatus van producten op de site zien?
+ Kan ik de voorraadstatus van producten in de winkel zien?
+ Hoe actueel is de voorraadstatus van de producten op de site?
+ Ik heb hetzelfde product elders goedkoper gezien, passen jullie de prijs dan aan?
+ Kunnen jullie ook producten leveren die niet in het assortiment zitten?
+ Wat zijn B-stock-artikelen?
+ Ik wil graag wat telefonisch bestellen. Kan dat?
+ Moet ik een klantenprofiel aanmaken als ik iets wil bestellen?
+ Wat is het voordeel van een eigen klantenprofiel?
+ Kan ik een overzicht krijgen van eerdere bestellingen?
+ Krijg ik een orderbevestiging wanneer ik een bestelling plaats?
+ Waarom heb ik geen orderbevestiging gekregen?
+ Worden mijn persoonlijke gegevens vertrouwelijk behandeld?
+ Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren nadat ik deze geplaatst heb?
+ Hoe kan ik zien of er producten in backorder staan?
+ Ik wil de producten die ik bij jullie koop graag geïnstalleerd hebben in mijn bedrijf, kan dit?
+ Krijg ik als zakelijke klant korting wanneer ik grotere aantallen bestel?
+ Hoe kan ik mijn factuur opvragen?
+ Een deel van mijn bestelling is niet op voorraad. Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?
+ Er staat op de pagina dat het product uit het assortiment is. Kan ik het dan nog bestellen?
+ Kan ik bij jullie ook onderdelen bestellen?
+ Geldt deze online aanbieding ook in de winkel?
+ Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?
+ Hoe kan ik mijn adres wijzigen?
+ Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
+ Hoe stel ik een vraag over een bepaald artikel?
+ Kan ik langskomen in de winkel om een bestelling op te halen?
+ Hoe kan ik vanaf een productpagina een product bestellen?
+ Ik wilde een product gaan bestellen maar dit is opeens duurder. Waarom is dit?
+ Ik wil graag wat producten toevoegen aan mijn backorder. Kan dat?
+ Mijn artikel staat in backorder. Wanneer komt dit binnen?
+ Ik wil mijn backorder omzetten in verband met de levertijd. Kan dat?
+ Hoeveel stuks van dit artikel hebben jullie op voorraad?
+ Is het veilig om via social media in te loggen op Bax Music?
+ Wat zijn de voordelen van het inloggen via social media?
+ Tot hoe laat kan ik bij Bax Music bestellen?
Betalen meer vragen minder vragen
+ Hoe voer ik een cadeaubon of kortingscode in tijdens het bestellen?
+ Kan ik ook achteraf betalen als ik niet in Nederland woon?
+ Kan ik ook een bestelling exclusief BTW plaatsen als ik deze zelf af kom halen en ik kom uit het buitenland?
+ Wanneer krijg in mijn digitale acceptgiro van Afterpay?
+ Als ik mijn bestelling wijzig, hoe wordt het verschil tussen de aankoopbedragen dan verrekend?
+ Mijn Afterpay-bestelling kan niet direct geleverd worden. Hoe zit het dan met de betalingstermijn?
+ Op welke manieren kan ik betalen?
+ Wat zijn de bankgegevens van Bax Music?
+ Kan ik online bestellingen exclusief BTW plaatsen als ik in het buitenland woon?
+ Kan ik met mijn creditcard betalen?
+ Kan ik met iDEAL betalen?
+ Kan ik mijn bestelling ook betalen in termijnen?
+ Werken jullie met kortingscodes?
+ Ik kreeg twee keer een bericht dat mijn betaling misging, maar ik heb wel betaald.
+ Waarom is dit B-stock-product duurder dan het nieuwe product?
+ Kan ik met VVV-bonnen betalen?
+ Kan ik eerst een factuur ontvangen zodat ik mijn bestelling kan bevestigen voordat ik betaal?
+ Wat gebeurt er met het restbedrag van een cadeaubon als ik deze niet helemaal opmaak?
+ Mijn kortingscode of cadeaubon werkt niet. Wat nu?
+ Ik heb nog een tegoed op mijn account. Hoe kan ik dit verrekenen?
+ Welke betalingsmogelijkheden zijn er in de winkel?
+ Ik krijg een betalingsherinnering, maar ik heb al betaald! Wat nu?
+ Ik heb geen betalingslink ontvangen. Wanneer ontvang ik deze?
+ Hebben jullie een standaard korting voor bedrijven?
+ Ik heb de verkeerde bank gekozen bij het betalen en nu kan ik mijn bestelling niet afronden. Hoe betaal ik alsnog?