Bax-shop.nl | Social distancing & Hygiëne-producten

Klantenservice

Klantenservice pagina's

Veelgestelde vragen & antwoorden

Over Bax Music
+Kan ik tips ter verbetering van jullie winkel en assortiment doorgeven?
Kan ik tips ter verbetering van jullie winkel en assortiment doorgeven?

Bax Music staat altijd open voor tips en ideeën ter verbetering en uitbreiding van ons assortiment. Je kunt per e-mail of social media en telefonisch contact met ons opnemen. Daarnaast heeft Bax Music een forum waar tips en ideeën uitgewisseld kunnen worden. Voor het aanvragen van losse onderdelen kun je gebruik maken van het formulier onderdeel aanvragen.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Zijn jullie aangesloten bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie?
Zijn jullie aangesloten bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie?

Ja, Bax Music is in het bezit van het Certificaat Thuiswinkel Waarborg. Dit betekent dat de huidige werkwijze en gehanteerde voorwaarden jaarlijks gecontroleerd zijn op conformiteit met relevante wet- en regelgeving en de Gedragsregels Thuiswinkel Waarborg van Thuiswinkel.org. Hiermee biedt Bax Music je een betrouwbare en veilige manier van online winkelen.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Zijn jullie aangesloten bij BeCommerce?
Zijn jullie aangesloten bij BeCommerce?

Ja, wij zijn aangesloten bij BeCommerce. Dit garandeert onze Belgische klanten een betrouwbare en veilige manier van online winkelen.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Kan ik producten huren?
Kan ik producten huren?

Ja, het is mogelijk om muziekinstrumenten te huren bij Bax Music. Lees meer over de mogelijkheden, voorwaarden en kosten op onze pagina muziekinstrumenten huren

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
Contact & Openingstijden meer vragen minder vragen
+Wat zijn de contactgegevens van Bax Music?
Wat zijn de contactgegevens van Bax Music?

Onze volledige contactinformatie en openingstijden vind je op de contactpagina.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Wat zijn de openingstijden?
Wat zijn de openingstijden?

Je leest de openingstijden van onze verschillende filialen op de pagina's over Bax Music Amsterdam, Bax Music Rotterdam, Bax Music Goes en Bax Music Antwerpen. Kijk voor onze volledige contactinformatie en bereikbaarheid van de helpdesk op de contactpagina.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Kan ik producten die ik op de site gezien heb ook in de winkel bezichtigen?
Kan ik producten die ik op de site gezien heb ook in de winkel bezichtigen?

Als je een artikel dat je op onze site hebt gezien wil bekijken in een van onze winkels, controleer dan eerst of de winkel in jouw buurt het product op voorraad heeft. Je ziet dit op de productpagina onder 'Winkelvoorraad'. Producten die op voorraad zijn in de winkel waar je het wilt ophalen, kun je eventueel meteen reserveren en dezelfde dag nog bekijken of ophalen zolang de winkel open is. 

Is het product wel online op voorraad, maar niet in de winkel waar je het wil bekijken, of is een product ook niet online op voorraad? Lees op Reserveren en ophalen hoe je het artikel kunt reserveren.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Hoe kan ik een klacht indienen?
Hoe kan ik een klacht indienen?

Klachten kun je telefonisch of per e-mail melden. Wij zijn telefonisch bereikbaar via: (+31) (0) 113 212703 (Nederland) of (+32) (0) 3 6052226 (België). Ons e-mailadres is helpdesk@bax-shop.nl
Voor meer informatie verwijzen wij je naar onze informatiepagina over klachten

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
Bestellen meer vragen minder vragen
+Hoe vind ik het product van mijn keuze?
Hoe vind ik het product van mijn keuze?

Je kunt op verschillende manieren producten  vinden in de webshop van Bax Music. Wanneer je op zoek bent naar een specifiek product kun je deze snel vinden door middel van de zoekmachine. Wanneer je niet op zoek bent naar een specifiek product kun je via de navigatie per categorie alle producten bekijken.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Hebben jullie producten op voorraad?
Hebben jullie producten op voorraad?

Ja, wij zijn voorraadhoudend. Het merendeel (ongeveer 85%) van ons assortiment is direct uit voorraad leverbaar. Op iedere productpagina wordt de voorraadstatus aangegeven. Op de pagina Levertijden lees je meer over de levertijden en diverse voorraadstatussen.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Kan ik de voorraadstatus van producten op de site zien?
Kan ik de voorraadstatus van producten op de site zien?

Bax Music vermeldt bij ieder artikel op zijn website de voorraadstatus. Zo ben je altijd op de hoogte van de actuele voorraad of verwachte levertijd. Als het product bij ons op voorraad is, geldt: op werkdagen vóór 23.00 uur besteld, morgen in huis. Bekijk voor meer informatie over voorraadstatussen en levertijden de pagina Levertijden.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Kan ik de voorraadstatus van producten in de winkel zien?
Kan ik de voorraadstatus van producten in de winkel zien?

Bax Music vermeldt bij ieder artikel op zijn website de voorraadstatus voor onze diverse filialen, zo ben je altijd op de hoogte van de actuele winkelvoorraad. Bekijk voor meer informatie over voorraadstatussen de pagina's levertijden en reserveren en ophalen.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
Betalen meer vragen minder vragen
+Waarom is mijn AfterPay-aanvraag geweigerd?
Waarom is mijn AfterPay-aanvraag geweigerd?

Bax Music heeft geen inzicht in de gegevens van Afterpay en de redenen waarom je AfterPay-aanvraag geweigerd is. Neem hiervoor contact op met AfterPay. Stuur je verzoek, met je gegevens, een toelichting en een kopie van je legitimatiebewijs, naar klantenservice@afterpay.nl AfterPay stuurt je dan per e-mail uitleg over de reden dat je geen gebruik hebt kunnen maken van AfterPay.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Kan ik ook een bestelling exclusief BTW plaatsen als ik deze zelf af kom halen en ik kom uit het buitenland?
Kan ik ook een bestelling exclusief BTW plaatsen als ik deze zelf af kom halen en ik kom uit het buitenland?

Ja, dit is mogelijk. Je dient wel een identiteitsbewijs en geldig BTW-nummer mee te brengen. Let op: je BTW-nummer wordt gevalideerd. Daarnaast dien je een vervoersverklaring te ondertekenen. Deze hebben wij in de winkel voor je klaarliggen. Exclusief BTW kopen is alleen mogelijk voor buitenlandse klanten die daadwerkelijk de producten over de grens meenemen.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Als ik mijn bestelling wijzig, hoe wordt het verschil tussen de aankoopbedragen dan verrekend?
Als ik mijn bestelling wijzig, hoe wordt het verschil tussen de aankoopbedragen dan verrekend?

Wanneer je bestelling verandert en het te betalen bedrag hoger uitvalt, dien je dit extra bedrag te betalen. Dit kan via een online betaling die je per mail ontvangt. Wanneer het bedrag lager uitvalt kun je het bedrag als tegoed laten staan of terug laten betalen. Wanneer je een bestelling annuleert kun je kiezen voor cadeaubonnen die je bij een latere bestelling weer inwisselt of een terugstorting van het orderbedrag.

>Terugbetaald worden 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Op welke manieren kan ik betalen?
Op welke manieren kan ik betalen?

Bij Bax Music kun je kiezen uit de meest uiteenlopende betaalmethodes. Voor ieder wat wils! Op de pagina Betaalmogelijkheden lees je meer over de beschikbare betaalmogelijkheden.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
Verzenden & Bezorgen meer vragen minder vragen