Assortiment
Aanbiedingen
Informatie
Nieuwsbrief
Vul uw e-mailadres in en mis
nooit acties en aanbiedingen

Deellevering

Bestaat je bestelling uit meerdere artikelen waarvan een deel wel op voorraad is en een deel niet? Dan kun je hem in delen laten bezorgen.

Bestelling in delen laten bezorgen

Tijdens het bestelproces kan worden gevraagd of je akkoord gaat met deellevering. De voorradige producten worden dan eerst geleverd. Producten die niet voorradig zijn, worden verstuurd zodra ze op voorraad zijn. Voor deellevering betaal je geen extra verzendkosten.

  • Betaal je onder rembours of via Afterpay? Dan kun je je bestelling niet als deellevering laten bezorgen. 
  • Als je niet akkoord gaat met deellevering, wachten we met verzending tot alle producten op voorraad zijn.

> Bezorgmogelijkheden en verzendkosten
 



Veelgestelde vragen & antwoorden

Verzending & Bezorgingmeer vragenminder vragen
+Waarom werkt mijn Track & Trace-nummer niet?
Waarom werkt mijn Track & Trace-nummer niet?

Heb je het tracking-nummer ontvangen, maar werkt hij dezelfde avond nog niet? Dan kan het zijn dat de zending nog niet opgehaald is door de vervoerder. Controleer in dat geval de volgende ochtend nog een keer. Mocht de code daarna nog steeds niet werken, dan kun je contact opnemen met onze Helpdesk.

> Meer informatie over status van bestellingen  

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Wat zijn de verzendkosten?
Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen vanaf 50 euro verzenden we gratis. Voor bestellingen onder de 50 euro rekenen we € 3,95 verzendkosten. Als je onder rembours bestelt, betaal je € 9,95 extra. Voor speciale verzend-opties en services kunnen andere bedragen gelden.

> Meer informatie over Verzenden & Bezorgen

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Wat zijn de verzendkosten als ik een bestelling wil verzenden naar een land buiten de Benelux?
Wat zijn de verzendkosten als ik een bestelling wil verzenden naar een land buiten de Benelux?

De kosten en mogelijkheden verschillen per land en zending. Lees hier meer over bezorgen in het buitenland.

> Bezorgen in het buitenland
> Verzenden & Bezorgen

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Kan ik achterhalen waar mijn bestelling zich bevindt wanneer het pakket verstuurd is?
Kan ik achterhalen waar mijn bestelling zich bevindt wanneer het pakket verstuurd is?

Wanneer een bestelling verzonden wordt, krijg je via e-mail een tracking--nummer. Met deze tracking-code kun je achterhalen waar je pakket zich bevindt. Niet ontvangen? Controleer eerst of je de e-mail in 'Ongewenste e-mail' of 'Spam' kan vinden. Zo niet, neem dan contact met ons op.

> Meer informatie over status van bestellingen 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!