Assortiment
Aanbiedingen
Informatie
Nieuwsbrief
Vul uw e-mailadres in en mis
nooit acties en aanbiedingen

Verzenden & Bezorgen

Bij Bax Music kun je je bestelling op diverse manieren laten verzenden en bezorgen. Je leest hier alles over bezorgmogelijkheden, afhalen, verzendkosten en speciale services.

Bezorgmogelijkheden en verzendkosten (Nederland)

+ Voor 23:00 uur besteld, morgen in huis

Voor 23:00 uur besteld, morgen in huis

Is een product op voorraad en bestel je het voor 23:00 uur, dan heb je het morgen in huis. Als je op zaterdag of zondag bestelt, dan wordt je bestelling op maandag geleverd. 

  • Voor deze service gelden de standaard verzendkosten: gratis verzending vanaf 50 euro en € 3,95 verzendkosten voor bestellingen onder de 50 euro.
  • Uitzondering: voorradige cargozendingen worden gewoonlijk binnen twee werkdagen geleverd. Zie 'Cargozendingen' hieronder voor meer informatie.
  • De zending wordt afgeleverd door DHL. Grotere pakketten (groter dan 80 cm en/of zwaarder dan 20 kilo) neemt GLS voor zijn rekening. 
  • Kies je voor bijzondere verzend- of betaalopties, dan kunnen er extra kosten gerekend worden. Dit wordt vanzelf duidelijk als je het bestelproces doorloopt.
+ Standaard verzendkosten en gratis verzending

Standaard verzendkosten / gratis verzending

Onze standaard verzendkosten:

  • Bestellingen vanaf 50 euro: gratis
  • Bestelling van minder dan 50 euro: € 3,95

Voor speciale verzendmethodes kunnen andere bedragen gelden. Lees hieronder verder voor meer informatie.

+ Bezorging op zaterdag

Bezorging op zaterdag

Alle zendingen van maximaal 20 kg en/of een maximale lengte van 80 cm kunnen ook op zaterdag bezorgd worden. Dit wordt door DHL verzorgd.

+ Voor 11.00 besteld, vanavond in huis (DHL Same Day)

Voor 11.00 besteld, vanavond in huis (DHL Same Day)

Vanavond je artikelen al in huis? Dat kan! Bestel voor 11:00 uur een voorradig product en en kies voor DHL Same Day. Je ontvangt dezelfde avond tussen 18:00 en 21:00 uur je bestelling. Dankzij het trackingnummer dat je per mail ontvangt, kun je de geschatte bezorgtijd van je bestelling volgen. Deze DHL-service is beschikbaar op maandag tot en met vrijdag. 

Verzendkosten:

  • Bestellingen van minder dan 50 euro: € 6,95 
  • Bestellingen van 50 tot 250 euro: € 4,95
  • Bestellingen vanaf 250 euro: € 1,95

Let op:

  • Er wordt op de avond zelf één afleverpoging gedaan en er kan niet bij de buren worden geleverd. Het is dus belangrijk dat je thuis bent op het moment van bezorging. Zie Waar is mijn pakket? voor meer informatie.
  • Deze service geldt voor voorradige producten die maximaal 120 x 60 cm groot zijn en 30 kg zwaar (inclusief verpakking).
  • Je kunt van maandag tot en met vrijdag gebruikmaken van deze service, uitgezonderd feestdagen.
  • Rembours-betaling is niet mogelijk.
  • De service is niet beschikbaar op de Waddeneilanden.
+ DHL 'Avondbezorging'

DHL 'Avondbezorging'

Als je na 13:00 uur 's middags bestelt, dan kun je vijf dagen per week (maandag t/m vrijdag) gebruikmaken van DHL 'Avondbezorging'. Je bestelling wordt dan op de avond (tussen 18:00 en 21:00 uur) van de eerstvolgende dag bezorgd. Bestel je op vrijdag, zaterdag of zondag, dan wordt de bestelling op maandag geleverd. DHL 'Avondbezorging' is mogelijk voor pakketten tot 20 kilo en een maximale lengte van 80 cm. Verzendkosten:

  • Bestellingen van minder dan 50 euro: € 4,95 
  • Bestellingen vanaf 50 euro: € 0,95
+ Dynalogic 'Op Afspraak in Tijdvak'

Dynalogic 'Op Afspraak in Tijdvak'

Bepaal met Dynalogic 'Op Afspraak in Tijdvak' zelf op welke datum én in welk tijdvak je je bestelling het liefst wilt laten bezorgen.

  • Dynalogic 'Op Afspraak in Tijdvak' is beschikbaar van dinsdag t/m zaterdag, tot een maand na de dag van je bestelling.
  • De producten in je bestelling moeten op voorraad zijn.
  • ​Bezorging is over het algemeen mogelijk in 6 tijdvakken tussen 08.00 en 22.00 uur. 
  • Wil je je bestelling op de volgende werkdag in een tijdvak naar keuze laten bezorgen? Let er dan op dat je je bestelling voor 14:00 plaatst.
  • De verzendkosten voor Dynalogic 'Op Afspraak in Tijdvak' zijn € 14,95, ongeacht de waarde van je bestelling.
+ Bax Music 'Toetsen Service'

Bax Music 'Toetsen Service'

Bestel je een toetsinstrument, zoals een digitale piano, synthesizer of keyboard, met een waarde van minimaal € 1000,-? Dan kan Bax Music je bestelling ook thuisbezorgen met een speciale koeriersdienst. Je toetsinstrument wordt op de gewenste plek gezet en gebruiksklaar gemaakt. De kosten voor de Bax Music 'Toetsen Service' bedragen € 9,95.

+ Bax Music 'VIP Service'

Bax Music 'VIP Service' 

Soms is het lastig om op afstand te bepalen welk product de beste keuze voor je is, met name als het om dure artikelen gaat. Daarom komt Bax Music met de Bax Music 'VIP Service': probeer twee of drie artikelen gewoon bij je thuis uit en maak rustig een keuze in je eigen omgeving! 

Hoe werkt het?
Een van onze productspecialisten komt naar je toe met de producten die je wilt proberen. Deze specialist kan je bovendien van alle advies voorzien. Het geeft je de kans om zeker te zijn van je keuze en meteen van je nieuwe aanschaf te genieten.

Voorwaarden

  • Maximaal 3 artikelen per aanvraag.
  • De Bax Music 'VIP Service' kost € 50,-. Maar deze krijg je terug bij aanschaf van een van de producten.
  • Elk gekozen product moet een minimale aanschafprijs hebben van € 1750,-.
  • Bax Music behoudt zich het recht voor om aanvragen te weigeren.
  • De Bax Music 'VIP Service' is geldig binnen de volgende productgroepen: 
    • keyboards
    • elektrische gitaren
    • elektrische basgitaren
    • akoestische of elektrisch-akoestische gitaren
    • akoestische of elektrisch-akoestische basgitaren
    • studiomonitors
       
  • Als je besluit een van de producten aan te schaffen, dan kun je het product betalen door middel van de vrijwel direct per email toegestuurde betaal-link. De servicekosten van € 50,- worden in dat geval van het totaalbedrag afgetrokken.

Aanvraagformulier
Maak meteen gebruik van de Bax Music 'VIP Service' door het aanvraagformulier in te vullen. Wij nemen vervolgens contact met je op voor een afspraak.

Vragen?
Heb je vragen over de Bax Music 'VIP Service', neem dan contact op met onze Helpdesk.

> Contact

+ Cargo/stukgoed zendingen

Cargozendingen/vrachtzendingen

Als je bestelling bestaat uit veel grote en/of zware producten (zoals truss, luidsprekers, flightcases of grote hoeveelheden vloeistoffen), dan maken wij er een vrachtzending van. Een vrachtzending wordt gewoonlijk per pallet verstuurd vanwege de grootte en het gewicht. Je bestelling wordt bezorgd tot aan de deur op de begane grond. De vervoerder neemt de pallet niet mee retour.

  • Wordt je zending een cargozending, dan wordt hij bezorgd door GLS, tenzij je gebruikmaakt van de Toetsen Service of VIP Service (indien beschikbaar).
  • Voorradige producten heb je in twee werkdagen in huis.
  • GLS bezorgt alleen op maandag tot en met vrijdag.
+ Afhalen bij DHL Parcelshop

Afhalen bij DHL Parcelshop

Wil je je bestelling liever ophalen bij een van de vele DHL Parcelshops in Nederland? Geen probleem! Klik hieronder voor meer informatie.

> Afhalen in winkel of bij afhaalpunt

+ Afhalen in winkel
+ Rembourszending

Rembourszending

Bij betalen onder rembours reken je je bestelling pas af met de vervoerder op het moment dat deze je pakket bezorgt. Klik hieronder voor meer informatie.

> Kosten en voorwaarden rembours

+ Vervoerders

Vervoerders

Wij werken samen met de volgende vervoerders:

  • DHL
  • GLS
  • GLS Freight
  • Dynalogic
  • UPS

Uit welke vervoerders je kunt kiezen, hangt onder andere af van de bezorgopties die je hebt geselecteerd. Dit wordt vanzelf duidelijk zodra je je product gaat bestellen.

Bezorgmogelijkheden en verzendkosten (België)

Het is mogelijk om als Belgische klant via de Nederlandse website te bestellen. Maar het is nog veel handiger om gebruik te maken van de Belgische website van Bax Music. Deze is helemaal afgestemd op de bezorgmogelijkheden, verzendkosten en betaalopties in België.

> Bax Music België (Nederlands)
> Bax Music België (Frans)

Zie ook

> Waar is mijn pakket?
> Track en trace
> Bezorgen in het buitenland
> Bestelling niet ontvangen
> Afleveradres wijzigen
> Bestelling wijzigen, annuleren of weigeren
> Deellevering
> Levertijden
 



Veelgestelde vragen & antwoorden

Verzenden & Bezorgenmeer vragenminder vragen
+Waarom werkt mijn Track & Trace-nummer niet?
Waarom werkt mijn Track & Trace-nummer niet?

Heb je het tracking-nummer ontvangen, maar werkt het dezelfde avond nog niet? Dan kan het zijn dat de zending nog niet opgehaald is door de vervoerder. Controleer in dat geval de volgende ochtend nog een keer. Mocht de code daarna nog steeds niet werken, dan kun je contact opnemen met onze Helpdesk.

> Meer informatie over status van bestellingen  

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Wat zijn de verzendkosten?
Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen vanaf 50 euro verzenden we gratis. Voor bestellingen onder de 50 euro rekenen we € 3,95 verzendkosten. Als je onder rembours bestelt, betaal je € 9,95 extra. Voor speciale verzend-opties en services kunnen andere bedragen gelden.

> Meer informatie over Verzenden & Bezorgen

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Wat zijn de verzendkosten als ik een bestelling wil verzenden naar een land buiten de Benelux?
Wat zijn de verzendkosten als ik een bestelling wil verzenden naar een land buiten de Benelux?

De kosten en mogelijkheden verschillen per land en zending. Lees hier meer over bezorgen in het buitenland.

> Bezorgen in het buitenland
> Verzenden & Bezorgen

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Kan ik achterhalen waar mijn bestelling zich bevindt wanneer het pakket verstuurd is?
Kan ik achterhalen waar mijn bestelling zich bevindt wanneer het pakket verstuurd is?

Wanneer een bestelling verzonden wordt, krijg je via e-mail een tracking--nummer. Met deze tracking-code kun je achterhalen waar je pakket zich bevindt. Niet ontvangen? Controleer eerst of je de e-mail in 'Ongewenste e-mail' of 'Spam' kan vinden. Zo niet, neem dan contact met ons op.

> Meer informatie over status van bestellingen 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!