Assortiment
Aanbiedingen
Informatie
Nieuwsbrief
Vul uw e-mailadres in en mis
nooit acties en aanbiedingen

Bestelling niet ontvangen

Heb je je bestelling nog niet ontvangen? Lees hieronder of een van de volgende punten je verder helpt. 

Afleveradres

Bekijk in je besteloverzicht of het door jou opgegeven bezorgadres klopt. 

> Bestelling wijzigen of annuleren
> Afleveradres wijzigen

Bezorgtijdvak

Je kunt de status van je bestelling volgen met de tracking code die je van ons hebt ontvangen. 

> Bestelling volgen

Niet-thuis-bericht

Als je niet thuis was op het moment van bezorging, is het pakket misschien aan een van je buren aangeboden. Mocht dit het geval zijn, dan zal de bezorger het pakket een niet-thuis-kaartje achterlaten met daarop het huisnummer waarop het pakket is bezorgd.

Ben je niet geholpen met bovenstaande tips? Neem dan contact op met onze helpdesk om de status van je bestelling te bekijken.

> Contact
 



Veelgestelde vragen & antwoorden

Verzending & Bezorgingmeer vragenminder vragen
+Waarom werkt mijn Track & Trace-nummer niet?
Waarom werkt mijn Track & Trace-nummer niet?

Heb je het tracking-nummer ontvangen, maar werkt hij dezelfde avond nog niet? Dan kan het zijn dat de zending nog niet opgehaald is door de vervoerder. Controleer in dat geval de volgende ochtend nog een keer. Mocht de code daarna nog steeds niet werken, dan kun je contact opnemen met onze Helpdesk.

> Meer informatie over status van bestellingen  

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Wat zijn de verzendkosten?
Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen vanaf 50 euro verzenden we gratis. Voor bestellingen onder de 50 euro rekenen we € 3,95 verzendkosten. Als je onder rembours bestelt, betaal je € 9,95 extra. Voor speciale verzend-opties en services kunnen andere bedragen gelden.

> Meer informatie over Verzenden & Bezorgen

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Wat zijn de verzendkosten als ik een bestelling wil verzenden naar een land buiten de Benelux?
Wat zijn de verzendkosten als ik een bestelling wil verzenden naar een land buiten de Benelux?

De kosten en mogelijkheden verschillen per land en zending. Lees hier meer over bezorgen in het buitenland.

> Bezorgen in het buitenland
> Verzenden & Bezorgen

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Kan ik achterhalen waar mijn bestelling zich bevindt wanneer het pakket verstuurd is?
Kan ik achterhalen waar mijn bestelling zich bevindt wanneer het pakket verstuurd is?

Wanneer een bestelling verzonden wordt, krijg je via e-mail een tracking--nummer. Met deze tracking-code kun je achterhalen waar je pakket zich bevindt. Niet ontvangen? Controleer eerst of je de e-mail in 'Ongewenste e-mail' of 'Spam' kan vinden. Zo niet, neem dan contact met ons op.

> Meer informatie over status van bestellingen 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!