Assortiment
Aanbiedingen
Informatie
Nieuwsbrief
Vul uw e-mailadres in en mis
nooit acties en aanbiedingen

Track & Trace

Bijna elke bestelling bij Bax Music kun je volgen met een tracking-nummer. Bij de meeste vervoerders heet dit de Track & Trace-code. Wanneer en hoe krijg je deze code?

Volg je bestelling

Wanneer we je bestelling verzenden, sturen we je een tracking-nummer via e-mail. Met dit tracking-nummer kun je je pakket volgen.

  • Als je deze code 's avonds of 's nachts krijgt, kun je hem pas de volgende ochtend gebruiken.
  • Geen tracking-nummer gekregen? Kijk in je 'Ongewenste mail' of 'Spam'.
  • Alleen als een speciale koerier je bestelling komt bezorgen, krijg je geen tracking-nummer. 

Informatie per vervoerder

Wil je meer weten over:

  • afleveren bij de buren
  • meerdere afleverpogingen
  • afhaalpunten
  • bezorgtijden en -dagen

en andere gedetailleerde informatie per vervoerder, zoals DHL, GLS, GLS Freight, UPS, Dynalogic en speciale koeriers?

Ga dan naar Waar is mijn pakket?

Zie ook

> Bestelling niet ontvangen
> Verzenden & Bezorgen
> Waar is mijn pakket?



Veelgestelde vragen & antwoorden

Verzenden & Bezorgenmeer vragenminder vragen
+Waarom werkt mijn Track & Trace-nummer niet?
Waarom werkt mijn Track & Trace-nummer niet?

Heb je het tracking-nummer ontvangen, maar werkt het dezelfde avond nog niet? Dan kan het zijn dat de zending nog niet opgehaald is door de vervoerder. Controleer in dat geval de volgende ochtend nog een keer. Mocht de code daarna nog steeds niet werken, dan kun je contact opnemen met onze Helpdesk.

> Meer informatie over status van bestellingen  

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Wat zijn de verzendkosten?
Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen vanaf 50 euro verzenden we gratis. Voor bestellingen onder de 50 euro rekenen we € 3,95 verzendkosten. Als je onder rembours bestelt, betaal je € 9,95 extra. Voor speciale verzend-opties en services kunnen andere bedragen gelden.

> Meer informatie over Verzenden & Bezorgen

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Wat zijn de verzendkosten als ik een bestelling wil verzenden naar een land buiten de Benelux?
Wat zijn de verzendkosten als ik een bestelling wil verzenden naar een land buiten de Benelux?

De kosten en mogelijkheden verschillen per land en zending. Lees hier meer over bezorgen in het buitenland.

> Bezorgen in het buitenland
> Verzenden & Bezorgen

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Kan ik achterhalen waar mijn bestelling zich bevindt wanneer het pakket verstuurd is?
Kan ik achterhalen waar mijn bestelling zich bevindt wanneer het pakket verstuurd is?

Wanneer een bestelling verzonden wordt, krijg je via e-mail een tracking--nummer. Met deze tracking-code kun je achterhalen waar je pakket zich bevindt. Niet ontvangen? Controleer eerst of je de e-mail in 'Ongewenste e-mail' of 'Spam' kan vinden. Zo niet, neem dan contact met ons op.

> Meer informatie over status van bestellingen 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!