Assortiment
Aanbiedingen
Informatie
Nieuwsbrief
Vul uw e-mailadres in en mis
nooit acties en aanbiedingen

Afleveradres wijzigen

Je hebt een bestelling gedaan, maar je komt erachter dat je het verkeerde afleveradres hebt opgegeven. Wat nu?

Afleveradres van bestelling veranderen

Je kunt het afleveradres alleen binnen een kwartier na het plaatsen en betalen van je bestelling laten aanpassen. Neem in dat geval telefonisch contact op met onze Helpdesk.

  • Bij Afterpay-bestellingen is het niet mogelijk het afleveradres te wijzigen.

> Contact

Adressen in je account veranderen of toevoegen

Let op: in je account is het niet mogelijk om het aflever- of factuuradres van een bestelling te veranderen. Zie 'Afleveradres van een bestelling veranderen' hierboven. Wil je je standaard-adres(sen) veranderen, volg dan de stappen hieronder.

  • 1. Klik op 'inloggen' (bovenaan onze website) om toegang te krijgen tot je account.
     
  • 2. Ga naar Verzendinformatie.
     
  • 3. Hier kun je je factuuradres aanpassen en alternatieve afleveradressen toevoegen of wijzigen.

 



Veelgestelde vragen & antwoorden

Verzending & Bezorgingmeer vragenminder vragen
+Waarom werkt mijn Track & Trace-nummer niet?
Waarom werkt mijn Track & Trace-nummer niet?

Heb je het tracking-nummer ontvangen, maar werkt hij dezelfde avond nog niet? Dan kan het zijn dat de zending nog niet opgehaald is door de vervoerder. Controleer in dat geval de volgende ochtend nog een keer. Mocht de code daarna nog steeds niet werken, dan kun je contact opnemen met onze Helpdesk.

> Meer informatie over status van bestellingen  

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Wat zijn de verzendkosten?
Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen vanaf 50 euro verzenden we gratis. Voor bestellingen onder de 50 euro rekenen we € 3,95 verzendkosten. Als je onder rembours bestelt, betaal je € 9,95 extra. Voor speciale verzend-opties en services kunnen andere bedragen gelden.

> Meer informatie over Verzenden & Bezorgen

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Wat zijn de verzendkosten als ik een bestelling wil verzenden naar een land buiten de Benelux?
Wat zijn de verzendkosten als ik een bestelling wil verzenden naar een land buiten de Benelux?

De kosten en mogelijkheden verschillen per land en zending. Lees hier meer over bezorgen in het buitenland.

> Bezorgen in het buitenland
> Verzenden & Bezorgen

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Kan ik achterhalen waar mijn bestelling zich bevindt wanneer het pakket verstuurd is?
Kan ik achterhalen waar mijn bestelling zich bevindt wanneer het pakket verstuurd is?

Wanneer een bestelling verzonden wordt, krijg je via e-mail een tracking--nummer. Met deze tracking-code kun je achterhalen waar je pakket zich bevindt. Niet ontvangen? Controleer eerst of je de e-mail in 'Ongewenste e-mail' of 'Spam' kan vinden. Zo niet, neem dan contact met ons op.

> Meer informatie over status van bestellingen 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!