Assortiment
Acties & Promoties
Informatie
Veelgestelde vragen
  • Zijn jullie aangesloten bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie?
  • Kan ik tips ter verbetering van jullie winkel en assortiment doorgeven?
  • Tot hoe laat kan ik bij Bax Music bestellen?
  • Zijn jullie aangesloten bij BeCommerce?
  • Hebben jullie producten op voorraad?
Antwoord op uw vraag
Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
Nieuwsbrief
Vul uw e-mailadres in en mis
nooit acties en aanbiedingen

Reparaties

Is je product defect? Zowel binnen als buiten de garantietermijn kun je het product laten repareren.

Reparaties binnen garantietermijn | Reparaties buiten garantietermijn | DJRepairStatus van je reparatie

Reparaties binnen garantietermijn

Is je product defect als gevolg van een fabricagefout en zit er nog garantie op?

 Informatie over garantie

Reparaties buiten garantietermijn

Als je geen recht (meer) hebt op garantie, kun je een product nog wel laten repareren. Het terugsturen is dan gratis, maar voor de reparatie moet je betalen. Het gaat als volgt:

  • 1. Je stuurt het product naar ons op. (Let op: voor Skullcandy, Beats by Dre, Ricatech, Native Instruments, Philips Recorders, Olympus Recorders, Optoma en iDance geldt een afwijkende reparatie-procedure.)
  • 2. We onderzoeken het product.
  • 3. Daarna sturen we je een reparatie-prijsopgave. Er worden altijd drie mogelijkheden geboden:
    • Optie 1: Je gaat akkoord met de aangegeven reparatiekosten, waarna het product gerepareerd wordt. Kleine reparaties doet Bax Music soms zelf. Meestal sturen we het product echter op naar een reparatiecentrum of de leverancier. De afhandeling duurt gemiddeld 4 weken, gerekend vanaf het moment dat we het product van je ontvangen hebben totdat je het weer in huis hebt.
    • Optie 2: Je gaat niet akkoord met de aangegeven reparatiekosten, waarna we het product weer naar je terugsturen. Er worden € 50,- onderzoekskosten gerekend, inclusief BTW en exclusief verzendkosten.
    • Optie 3: Je laat het product kosteloos op milieuvriendelijke wijze vernietigen.
       
  • 4. We willen je vragen om binnen 5 werkdagen op de reparatie-prijsopgave te reageren om te voorkomen dat de retourzending vertraging oploopt. Als we geen reactie ontvangen, zijn we na drie herinneringen (uiterlijk een maand na het versturen van de prijsopgave) genoodzaakt om € 50,- onderzoekskosten, inclusief BTW en exclusief verzendkosten in rekening te brengen. Je krijgt het product dan ongerepareerd retour gestuurd.

Let op:

  • Als we geen defect vinden, rekenen we € 50,- onderzoekskosten, inclusief BTW en exclusief verzendkosten.
  • Op de herstelwerkzaamheden heb je 90 dagen garantie.

 Direct je retourzending aanmelden
 Informatie over garantie

DJ-gear laten repareren buiten garantietermijn via DJRepair

DJRepair bestaat al sinds 2010, en is sinds 2017 onderdeel van Bax Music. Deze afdeling is volledig gericht op het repareren van DJ-apparatuur. Natuurlijk mag je ook bovenstaande procedure volgen ('Reparaties buiten garantietermijn'), maar via de DJRepair-website krijg je vooraf al meer inzicht in de kosten. Bovendien kun je met het speciale formulier meteen aanklikken om wat voor probleem het gaat, voor extra soepele afhandeling van je reparatie-aanmelding.

Status van je reparatie

 Informatie over de status van reparaties

 

Gerelateerde merken:



Veelgestelde vragen & antwoorden