Assortiment
Aanbiedingen
Informatie
Nieuwsbrief
Vul uw e-mailadres in en mis
nooit acties en aanbiedingen

Facturen

Bij elke Bax Music-aankoop hoort natuurlijk een factuur. Het is belangrijk dat je deze bewaart zo lang je het product in je bezit hebt. Je kunt een factuur bijvoorbeeld nodig hebben als je gebruik wilt maken van je garantie. 

Waar vind ik mijn factuur?

Er zijn een paar mogelijkheden.

  • In je account. Dit is alleen mogelijk als je een account hebt aangemaakt / gebruikt tijdens het bestellen.
    • Klik op 'inloggen' (bovenaan onze website) om toegang te krijgen tot je account.
       
  • De factuur wordt ook per e-mail verstuurd. Je krijgt hem over het algemeen dezelfde dag nog.
  • Lukt het niet om op bovenstaande manieren je factuur terug te vinden? Neem contact op met onze Helpdesk.

Let op:

  • De factuur wordt tegenwoordig niet meer in de doos gedaan. In de meeste gevallen is hij dus alleen digitaal beschikbaar. Het kan verstandig zijn hem uit te printen voor je eigen administratie.
  • Als je kijkt in je account, zie je daar enkel de bestellingen staan die je onder deze account hebt gedaan. Heb je dus meerdere accounts bij ons, controleer deze dan allemaal wanneer je op zoek bent naar je factuur.

> Contact
 



Veelgestelde vragen & antwoorden

Betalenmeer vragenminder vragen
+Waarom is mijn AfterPay-aanvraag geweigerd?
Waarom is mijn AfterPay-aanvraag geweigerd?

Bax Music heeft geen inzicht in de gegevens van Afterpay en de redenen waarom je AfterPay-aanvraag geweigerd is. Neem hiervoor contact op met AfterPay. Stuur je verzoek, met je gegevens, een toelichting en een kopie van je legitimatiebewijs, naar klantenservice@afterpay.nl AfterPay stuurt je dan per e-mail uitleg over de reden dat je geen gebruik hebt kunnen maken van AfterPay.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Kan ik ook een bestelling exclusief BTW plaatsen als ik deze zelf af kom halen en ik kom uit het buitenland?
Kan ik ook een bestelling exclusief BTW plaatsen als ik deze zelf af kom halen en ik kom uit het buitenland?

Ja, dit is mogelijk. Je dient wel een identiteitsbewijs en geldig BTW-nummer mee te brengen. Let op: je BTW-nummer wordt gevalideerd. Daarnaast dien je een vervoersverklaring te ondertekenen. Deze hebben wij in de winkel voor je klaarliggen. Exclusief BTW kopen is alleen mogelijk voor buitenlandse klanten die daadwerkelijk de producten over de grens meenemen.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Als ik mijn bestelling wijzig, hoe wordt het verschil tussen de aankoopbedragen dan verrekend?
Als ik mijn bestelling wijzig, hoe wordt het verschil tussen de aankoopbedragen dan verrekend?

Wanneer je bestelling verandert en het te betalen bedrag hoger uitvalt, dien je dit extra bedrag te betalen. Dit kan via een online betaling die je per mail ontvangt. Wanneer het bedrag lager uitvalt kun je het bedrag als tegoed laten staan of terug laten betalen. Wanneer je een bestelling annuleert kun je kiezen voor cadeaubonnen die je bij een latere bestelling weer inwisselt of een terugstorting van het orderbedrag.

>Terugbetaald worden 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Op welke manieren kan ik betalen?
Op welke manieren kan ik betalen?

Bij Bax Music kun je kiezen uit de meest uiteenlopende betaalmethodes. Voor ieder wat wils! Op de pagina Betaalmogelijkheden lees je meer over de beschikbare betaalmogelijkheden.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!