Assortiment
Aanbiedingen
Informatie
Nieuwsbrief
Vul uw e-mailadres in en mis
nooit acties en aanbiedingen

Defect product ontvangen

Wat moet je doen als je Bax Music-bestelling beschadigd wordt afgeleverd?

Bestelling weigeren

Als een bestelling bij je wordt aangeboden die ernstig beschadigd is en je kunt al zien dat één of meerdere producten defect zijn, dan kun je de bestelling weigeren. Neem vervolgens zo snel mogelijk contact op met onze Helpdesk onder telefoonnummer (0031) (0)113 - 212 703 (Nederland) / (0032) (0)3 - 6052226 (België) of rechtstreeks met de Aftersales-afdeling via rma@bax-shop.nl.

Niet geweigerd?

Heb je het pakket niet geweigerd, dan kun je de zending gratis naar ons terugsturen via het antwoordnummer. We zullen na ontvangst van de tracking-code van de retourzending zo snel mogelijk een nieuw product naar je opsturen.

> Alles over retourneren
> Alles over garantie
 



Veelgestelde vragen & antwoorden

Sluiten