Sebas - vrijdag 10 september 2010 om 22:11
Klinkt netjes, zal wel weer veel te duur zijn. Deadmau5 heeft dus weer een nieuw speeltje met nóg vettere sounds!
Moog Voyager XL synthesizer |
| vrijdag 10 september 2010 | |
|
1 reactie |
|
|
Moog komt met een nieuwe monster monosynth - de Moog Voyager XL. Dit is een semi-modulaire monosynth, vergelijkbaar met de Korg MS-20, maar dan beter.
Bekijk de productpagina van de Moog Voyager XL synthesizer |
|