Assortiment
Aanbiedingen
Informatie
Nieuwsbrief
Vul uw e-mailadres in en mis
nooit acties en aanbiedingen

Bax-shop.nl vraagt uw hulp!

Vrijdag 22 juli 2011
89  Reacties

De afgelopen maanden heeft u bij Bax-shop.nl mee kunnen doen aan vele acties. Zo gaven we Pioneer gear weg bij de #baxpioneer actie, kunt u momenteel met Become A Pro! € 3000,- gratis Bax-shoppen winnen en maakte u kans op mooie prijzen met de tweewekelijkse prijsvraag.

Regelmatig bereiken ons reacties op de prijsvragen en de acties. Deze zijn vaak positief, maar geregeld ook niet. Bax-shop.nl is er blij mee regelmatig opbouwende kritiek te ontvangen over de prijsvragen en acties. En eigenlijk zouden we dat vaker willen ontvangen!

Vandaar deze oproep. Wij willen graag van u weten wat Bax-shop.nl kan verbeteren. Deze week dus eens een keer geen prijsvraag, maar aan u de vraag wat u nou van de acties en prijsvragen denkt. Kunnen deze beter? Heeft u tips? Laat het ons weten! Plaats uw opmerking(en) in een reactie onder dit bericht. Uiteraard verwachten we enkel opbouwende en beargumenteerde reacties.

89 Reacties

Floris - 19 augustus 2011 om 18:26
Soms staan er foutjes in de specificaties of omschrijving bij producten. Het zou mooi zijn als je via een simpele druk op een knop op die zelfde pagina kan aangeven wat er mis is zodat jullie het kunnen nakijken en verbeteren.
Daan - 28 juli 2011 om 11:37
Bax shop heeft de boel netjes voor elkaar, tis alleen dat ik ook een keer wat wil winnen;). Persoonlijk zou ik de hele webshop wel wat duidelijker willen zien, waar vindt ik bijvoorbeeld een midi fadercontroller als ik niet weet hoe zo'n ding heet? Zoeken werkt niet, en moet ik dan op "Geluid&Recording" of op "Audio hardware&software" klikken? Voor het maken van opnames heb je toch audio hardware&software nodig? Een mengtafel is toch ook audio hardware? Een luidspreker of harddiskrecorder á la HD24 is toch ook audio hardware? Dat mag nog wel wat duidelijker van mij... Ik kan me voorstellen dat dit vooral voor beginners erg verwarrend is...
martijn - 28 juli 2011 om 9:32
misschien is het handig om bij de dj gear sets, een aparte lijst te maken voor multimedia tabletop spelers. 
 
en een functie om de geluidsboxen op vermogen te sorteren. 
 
ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.
Luke - 28 juli 2011 om 8:42
Hallo Baxshop 
 
Mij lijkt het leuk dat julie een review schrijven van een product alleen dan vanuit julie kant. 
Dan kan de klant zien van dat ziet er goed uit of daar ben ik in geintresseerd. 
Zo trek je meer klanten en het ziet er leuk uit! 
 
Verder is Baxshop de beste online winkel die er is ga zo door!!
Niels Giesbers - 27 juli 2011 om 18:32
Bax-shop is een fijne winkel. Wat ze mogen verbeteren is wat duidelijkere informatie via de mail. Soms wil het wel eens zo zijn dat ik geen mail terug krijg. Ook het systeem met de meerdere adressen werkt niet helemaal lekker. Al 3 keer naar het verkeerde adres gestuurd, terwijl het adres niet op mijn account staat. Dit heb ik wel eens van meerdere gehoord. 
 
Verder prima winkel, snelle levering en goede service.
Jeroen - 27 juli 2011 om 18:05
Ik ben nu al een tijdje aan het klussen met geluid, maar ben nog niet echt zo thuis is hoeveel watt ik waar nodig heb e.d. 
Misschien is het een idee om in de beschrijving van de speakers en subwoofers te vermelden wat voor ruimte er mee te vullen is? 
 
De acties van bax-shop vind ik super, niets over te klagen. 
Wel ben ik het eens met de eerdere posts over de nu lopende actie, misschien zouden daar verschillende deelname categorieën een slim idee zijn geweest
Ronny - 27 juli 2011 om 17:35
ik zoek speakers met vermogen  
 
misschien is het iets om de luidsprekers en/of subwoofer of vermogen te sorteren
DJ Bram - 27 juli 2011 om 11:18
Heey Bax, 
Er valt niets te verbeteren nouja ik kan in ieder geval niets bedenken wat er moet worden verbeterd. 
De Service Is goed het is lekker snel :) 
 
Greetz DJ Bram
Wouter - 27 juli 2011 om 11:09
Mogelijk kunnen jullie keuze wizards maken waarmee de beste keuze word bepaald voor de klant, zodat de klant met behulp van een vragenlijst bijvoorbeeld kan bepalen welke speaker het best is voor zijn/haar gebruik en misschien zelfs welke apparatuur het beste bij elkaar kan werken. Op deze manier kan iemand die er (nog) geen verstand heeft van deze apparatuur toch de juiste apparatuur kopen, omdat de keuze anders lastig is met het grote assortiment.
Jurjen - 27 juli 2011 om 0:30
Alles is eigenlijk wel goed, Alleen.. Sommige de laatste tijd zijn er alleen maar prijsvragen voor mensen met twitter.. en aangezien niet iedereen twitter heeft kunnen sommige mensen niet mee doen *waar in ik zelf ook niet* En soms wat meer informatie over producten.. & wat ik vind is als je iets retour moet sturen gaat bax shop maar tot 6 euro.. ik heb ook iets besteld en dat moest retour maar ik moest zelf al 25 euro betalen om te verzenden naar bax shop, ik vind eigenlijk wel dat bax shop wat meer mag geven aangezien het vervangende onderdeel nog niet eens 20 euro was..  
maar Verder alles top hoor!
DJ Jason - 26 juli 2011 om 15:26
Er valt niks te verbeteren aan Bax-shop. De service is goed, helpdesk helpt direct en goed, prijzen zijn super gezien de kwaliteit die ertegenover staat. Houden zo!
Rob - 26 juli 2011 om 13:28
bax-shop is echt een top winkel..vind het alleen jammer van de tweet actie dat alleen pro DJ's gear winnnen? Als ik namelijk naar de profielen van alle 8 de winnaars ga zie ik alle 8 in het profiel staat DJ / Drive in DJ etc, en nergens een slaapkamer dj of iemand die dolgraag wil beginnen met dj-en..vraag me dus serieus af of dit willekeurig is geweest of dat dit gewoon gekozen is op profielen. zo ja, heb ik 8 weken lang gratis reclame voor bax gemaakt  
 
dit is hetzelfde met become a pro, waar de kleine dj's die zo een start echt kunnen gebruiken helemaal niks kunnen beginnen.. 
 
verder blijft het de beste winkel die nederland kent!
jossie - 26 juli 2011 om 11:01
Misschien is het leuk om een wishlist in de website te intergreren.
robbert - 25 juli 2011 om 23:06
Ik vind die waneer je zegt tot hoeveel menden een speaker set kan inhandig. Bij een feest kunnen mensen ook verder uit elkaar staan. In plaats van te zeggen tot hoeveel mensen zou ik tot hoeveel Vierkante kilometer een speaker set kan. En bij hoofdtelefoons zie ik steets vaker dat je kunt zien hoe de hoofdtelefoon eruit zien op iemands hoofd maar nog niet bij alle. Dit zou veel makkelijker zijn om te zien hoe de hoofdtelefoon eruit ziet als je er een koopt voor vrije tijd enzo.
Tom - 25 juli 2011 om 23:01
Hallo, 
 
Voordat ik begin met mijn tips wil ik zeggen dat er aan de service van bax-shop niks mankeert dus daar hoeft ook niet aan gewerkt te worden! 
 
Ik heb misschien nog wel een aantal punten waar gekeken naar zou kunnen worden: 
 
1. Als je een product besteld en je wilt iets bijbestellen dan is dit nogal onduidelijk van wat je in je ''winkelwagen'' hebt daarom lijkt mij een lijst aan de zijkant van de site handig. Gewoon een lijstje waar producten staan die jij hebt aangeklikt waar je het aantal kan aanpassen en kan verwijderen (Dit moet nu via mijn account)  
 
2. Bij sommige staan de maten er niet bij zo weet je niet precies wat je koopt, misschien is het een idee om van een product een foto te maken in een ruimte (Denk bijvoorbeeld aan speakers naast een computerbeeldscherm etc.) 
 
3. Er staat nu onderin een hele lijst op de site met nieuwe artikelen en updates etc, misschien kunnen dit 2 apparte kopjes worden 1 met ''Nieuwe Producten" en een met ''updates'' dit houdt het overzichtelijk. 
 
4. Ook is het misschien leuk om een bax-shop maand aanbieding te maken (Als dit financieel mogelijk is uiteraard) waarbij een product een hele maand lang voor een stuntprijs weggaat en dat dit ook groots op de site wordt vermeld 
 
Voor de rest heb ik geen opmerkingen voor bax-shop gewoon een top bedrijf en de mensen die er werken hebben echt verstand van alles! 
 
Groeten.
robin - 25 juli 2011 om 22:56
het is misschien een idee om vaker verschillende producten in de volop voordeel veiling te doen waardoor het leuker wordt, ik zie nu steeds vaker dezelfde producten voorbijkomen verder is de site heel overzichtelijk en de acties zijn leuk ga zo door!!
jonas - 25 juli 2011 om 18:20
Bax-shop prijzen werken zeer goed denkik, Naast de service zijn er vele andere dingen om rekening mee te houden... als er een prijsvraag is wordt er wel eens over gesproken tussen vrienden en dat is zeer belangrijk denk ik.... Zeker als het bedrijf een zeer goede service heeft, dan verdient het gewoon om meer kopers te hebben! Ik vind de prijsvragen zeker en vast geslaagd. Ik vind het ook elke keer weer spannend :)
Twan Robbers - 25 juli 2011 om 17:18
@ Dit e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken
Nee wij zijn niet dom, Maar wij houden ons allemaal aan het onderwerp. Jij kennelijk niet. 
Tuurlijk is het logisch om via Social Media een prijsvraag te doen. Meer naamsbekendheid is namelijk goed! Dus minder zeuren, en meer concentratie richting op het echte onderwerp =)
fa.quintus - 25 juli 2011 om 15:50
Zijn jullie nou allemaal zo dom? 
 
Het is toch logisch dat BAX af en toe een prijsvraag via twitter of facebook doet? Zo winnen ze weer meer ruimte aan naamsbekendheid en groeit het aantal likes/followers. 
 
Persoonlijk vindt ik dat we weinig op te merken hebben, en bax enkel dankbaar kunnen zijn voor hun inzet!
jeffrey - 25 juli 2011 om 12:48
allereerst jullie zijn goed bezig heb nog weinig gekocht bij jullie maar ben zeker tevreden alleen wat al vaker is gezegt da prijsvragen met facebook/twitter vindt ik zelf ook niet super iedereen verdient een eerlijke kans en niet de mensen die de meeste vrienden hebben mogen alleen winnen zo geef je iedereen een eerlijke kans. bij de become a pro actie zou ik gewoon een jury laten oordelen wat het beste filmpje is zodat ook weer iedereen een eerlijke kans krijgt en dit bijvoorbeeld door een prof dj en de prijsuitrijking in de shop zelf geven maarja dit zijn ook maar ideeen. 
mvg jeffrey
Bjorn - 25 juli 2011 om 11:11
@Ralf 
 
Over dat erbij zetten hoeveel man je er mee aan kunt is nogal onhandig... 
Buiten kun je veel minder man aan. Binnen heb je ook verschillende maten zalen.. En dan is er ook nog de vraag: \\\"Hoe stel je het hele systeem af\\\" 
 
Ik denk dat als je dat wilt weten dat je hier in de helpdesk de afmetingen van de zaal enz intypt en dat hun dan voor je uitreken hoeveel man je aan kunt. 
 
Maar er word weer afgedwaald :S
dj_t-one - 25 juli 2011 om 10:29
Beste Bax, 
 
Allereest wil ik zeggen dat jullie onwijs goed bezig zijn! Jullie zijn niet voor niets de beste van Nederland! 
Maar goed.. Wat ik vind wat er verbeterd kan worden: 
 
De acties via social media zijn erg handig en goed voor de publiciteit, maar sommige mensen doen helemaal niks met Facebook/Hyves/Twitter en willen dat ook niet doen. Het is erg jammer dat die mensen dus niks kunnen winnen met "dit soort" prijsvragen. Ook is het misschien leuker om af en toe wat meer kleine prijsjes weg te geven ipv 1 hele grote. Want met die kleine prijsen winnen meer mensen. Mensen blij, jullie blij =) 
 
Ook vind ik de zoekfunctie erg onhandig. Het zou beter zijn als je een apparte pagina hebt met je zoekresultaten in plaats van een klein veld. Inspiratie halen uit Google zou geen slecht idee zijn. Die zoekfunctie is immers erg vertrouwd =) 
 
Een verlanglijst-optie is ook wel handig. Deze kan je sturen naar vrienden (of naar je collega) om te laten zien wat je wilt gaan kopen. Zo hoef je niet alles meteen in je winkelwagen te leggen ;) 
De pennen die ik bij mijn bestellingen krijg is wel leuk. Maar een beetje afwisseling kan geen kwaad =P Ik heb er nu wel héél veel, en weggooien is ook zo zonder. 
 
Bij sommige producten mis ik toch bepaalde afbeeldingen. Bijvoorbeeld bij speakers. Je weet dat het een standaard speakon kabel is, maar toch is het fijn om het even te zien. Dat geeft toch een wat fijner gevoel als je het koopt. En wat Ralf al zei: Aangeven bij geluidssets voor hoeveel mensen het geschikt is. Dit zou inderdaad heel erg handig zijn! Nu kunnen we namelijk alleen maar een beetje gokken. 
Soms mis ik ook video's. Vooral bij licht! Als je het licht in actie ziet, weet je wat je kan verwachten. Dit voorkomt dat mensen achteraf spijt krijgen van hun aankoop en het terug sturen omdat het niet voldeed aan hun verwachtingen. 
Des noods maak je een optie dat mensen hun eigen video's in kunnen sturen en dat jullie oordelen of die kwalitatief goed genoeg is op bij het product te plaatsen. Scheelt voor jullie weer een hoop werk om filmpjes te maken =P  
 
Wat ook een leuke optie zou zijn, is een nieuw/extra veld op de homepage met de nieuwste producten (Nieuw in ons assortiment). Ik kijk namelijk elke dag op jullie site om te kijken of jullie nieuwe dingen hebben =D 
 
Voor de rest: Ik vind jullie echt top! Jullie hebben ervoor gezorgt dat ik goed advies heb gekregen en dat ik altijd bij jullie terrecht kan mocht ik vragen hebben. 
Blijf zo doorgaan, en leer van al deze reacties. Het is namelijk niet negatief bedoeld, maar alleen om jullie te verbeteren =) 
 
Greetz, 
Twan.
Sjoerd - 25 juli 2011 om 10:06
Als eerst, bax-shop is een top winkel. Ik vindt de acties van Facebook en Twitter ook goed. Wel vindt ik van de actie Become A Pro dat ze niet de beste moeten laten winnen, ik ben als dj/drive-in al redelijk compleet, maar mensen die dat niet hebben moeten ook een goede kans maken.Verder vindt ik de prijsvraag acties ook helemaal toppie! Ik heb ook best vaak dat de hulpservice op werkdagen toch offline is. Ook de site vindt ik mooi, goed bijgehouden, en als je een opmerking bij de hulpservice maakt over fout-gespelde worden wordt je bedankt en wordt het meteen verbeterd. Top! Ik zie in veel reacties de vraag om een 2e winkel, hoeft geen grote winkel te zijn, maar ik sluit me d'r wel bij aan. Ik woon in de buurt van Amsterdam en geloof mij, naar Bax-shop rijden is dan geen goede optie. 
 
Verder super. 
 
Grtz, 
 
Sjoerd.
Ralf - 25 juli 2011 om 1:26
Hallo, 
 
De prijsvragen van bax shop vind ik een heel goed ding. Dit is voor mij ook vaak een rede om een bezoekje aan de site te brengen en weer eens rond te kijken. 
Zoals al vaker is gezegt vind ik de prijsvragen via social media ook geen fijne actie.  
Het maakt de actie naar mening minder toegankelijk en minder "persoonlijk" 
 
Wat me opvalt aan de site is dat hij goed word onderhouden, mijn complimenten daarvoor.  
Ik heb nog 2 suggesties wat de site zou kunnen verbeteren: 
Misschien is het een idee om een apart kopje te maken voor studioapparatuur. Nu staat dit allemaal onder het kopje geluid, wat misschien wel een heel brede categorie is.  
Als tweede suggestie geef ik om aan te geven bij geluidssets voor hoeveel mensen het geschikt is. Als je een geluidsset aan gaat schaffen is het natuurlijk belangrijk hoe het klinkt, maar uiteindelijk wil je toch een bepaald aantal mensen ermee kunnen bereiken. 
Het zou dan ook fijn zijn al kan je zoeken op een geluidsset tot 100 man, 200 man, 300 man enz. enz.  
 
Voor de rest vind ik dat jullie goed bezig zijn, en vooral zo door moeten gaan! 
 
Groeten Ralf
Kraakmusic - 25 juli 2011 om 0:13
De acties waarbij wordt verwezen naar facebook, twitter, Hyves, etc zijn aan mij persoonlijk niet zo besteed (ik heb geen tijd voor al die social media, ik ben liever bezig met muziek maken), de overige acties (veelal mbt tot nieuwe producten) vindt ik wel top! 
Misschien is het een idee om eens een wedstrijd te organiseren waarbij ingezonden producties meedingen naar mooie prijzen (en om bijvoorbeeld per actie een verschillend genre te selecteren). 
Zou ook leuk zijn wanneer bijv. de 10 beste inzendingen op de website van Baxshop zouden worden geplaatst; is nl. ook interessant om te horen waar anderen mee bezig zijn!
Bjorn - 24 juli 2011 om 22:41
En we gaan weer terug naar het onderwerp: De prijsvragen en acties. 
 
@ Martijn 
 
Ik denk dat de prijsvragen willekeurig door een computer worden uitgekozen maar dit is dan alleen bij de A B C prijsvragen. Niet bij prijsvragen waar je een verhaal moet schrijven ofzo hé.
Alifer - 24 juli 2011 om 21:51
De bestellingen die ik heb gedaan zijn tot nu toe altijd netjes aangekomen en als je belt wordt je altijd netjes en in alle rust geholpen, je merkt wel dat ze de tijd voor je nemen. Ben zelfs zo tevreden over ze dat ik een stikkertje van bax-shop.nl op de achterruit heb zitten
Arthur - 24 juli 2011 om 20:49
Ik ben zeer tevereden over bax-shop!! een erg goede service en ze doen ook niet moeilijk over retouren.
jossie - 24 juli 2011 om 20:16
Ben zeer tevreden over bax-shop goeden service. 
Maar zou graag de prijsvragen niet via twitter,facebook,enz.maar gewoon op de website 
zodat iedereen kan meedoen zonder een account ergens te moeten openen. 
Succes,Hoop dat de prijs een keer naar het hoge noorden gaat.
Martijn - 24 juli 2011 om 20:11
veelzijdige*
Martijn - 24 juli 2011 om 20:09
Haha, ik lees nu van Bjorn dat de prijsvraag-winnaar(s) door een computer wordt uitgeloont. 
(voor de laatste aktie had ik poëziën/rap's, moppen en superlange verhalen geschreven xD) 
 
Maar ik ben wel over alle akties en prijsvragen tevreden, ik denk alleen wel soms bij die Group Buys of er niet wat veelzijderige spullen daar te koop kunnen zijn. Waar iedereen wat aan heeft meestal zie ik maar wat kabeltjes ofzoiets.  
Ik bedoel dit niet klagend, ik geef gewoon mijn mening
lash - 24 juli 2011 om 19:52
Ik ben er tevreden over baxshop goede snelle sevice. alleen de laaste tijd als ik wat wil vragen via de chat staat er steeds ''tijdelijk zijn alle mederwerkers offline'' of ze me negeren dat weet ik niet. maar ik weet wel dat het een tijdje heel goed gewerk heeft dat ik gelijk geholpen werd. verder is het een verschrikkelijke goede winkel weliswaar woon ik zelf aan de andere kant van nederland dus het is niet even een ritje naar goes, vandaar is de chat ook wel handig zou zijn. de service van voor 20:00 besteld morgen thuis werk ook niet altijd . bij mij duurd het meestakl 2 a 3 dagen voordat ik het binnen heb, de medewerkers zijn zelf behulpzaam soms duurd het even maar door de sevice van baxshop maken ze het weer goed ! dus verder complimenten ! 
 
Met vriendelijke groet, 
 
Lash,
Bjorn - 24 juli 2011 om 17:17
Ik sluit me aan bij Patricia. 
Er worden inderdaad bijna alleen maar prijsvragen gehouden waar dj's ( vooral drive in shows ) wat aan hebben. 
Er zouden meer prijsvragen moeten komen waar je bijvoorbeeld een professionele zang microfoon of een gitaar+versterker etc. kunt winnen
Patricia - 24 juli 2011 om 15:26
Misschien meer akties voor allround muzikanten? Er worden veel acties en prijsvragen gehouden voor dj's. Ik ben zelf zangeres en als ik in de zaak kom zie ik veel gericht op dj's. Ik merk het ook aan het personeel, ik zou soms graag advies willen kwa welke speaker of mixer het meest geschikt is voor mij als Tape-act. Dus wellicht zorgen dat het personeel dat er is specialiteiten heeft? De een is er voor dj's, de ander voor gitaar, de ander voor drum, de ander voor zang en pa, een voor licht etc., dan heeft de winkel ook meer toegevoegde waarde. Anders kan je net zo goed alles via Internet kopen. Voor de rest ben ik heel erg blij dat jullie hier in Goes zitten en ik ben benieuwd naar jullie nieuwe winkel.
Bjorn - 24 juli 2011 om 14:03
We dwalen volgensmij een beetje af. 
Dit ging over de prijsvragen en niet waar er een nieuwe showroom moet komen en of ze andere spullen willen gaan verkopen. 
 
Dus terug naar het onderwerp. 
 
Ik blijf bij mijn eerste bericht. 
Maar ik vind wel dat bax prijsvragen moet blijven houden alleen dan gewoon zoals altijd. 
Gewoon de goede antwoorden invullen en daaruit willekeurig een winnaar trekken. 
Ook de Baxpioneer actie was een hele goede actie (al was dit volgensmij meer voor de publiciteit)
Thijs - 24 juli 2011 om 13:09
bijna alles bij bax-shop vind ik goed. vooral als je een vraag hebt of een opmerking over een product, je krijgt bijna meteen antwoord en dan ook een antwoord waardat je wat aan hebt. ook vind ik het met de levering super goed gedaan. er zijn meer dan genoeg betaal mogelijkheden en bijna alle producten zijn de volgende dag al thuis. de prijsvragen vind ik ook erg leuk alleen vind het jammer dat het soms via twitter en facebook gaat. het zou fijner zijn als het allemaal gewoon direct via de site ging. ook de nieuwe "prijsvaag" (become a pro) vind ik het een beetje raar dat de gene die het beste is wint. want de gene die het beste is heeft natuurlijk al mooi spul waardat hij of zij goed op kan oefenen. verder vind ik de prijsvragen altijd heel leuk en probeer ook altijd mee te doen.
Bart - 24 juli 2011 om 12:00
Kunnen jullie ook T.Bone producten opnemen in jullie assortiment? Microfoons, kabels, mixers,... 
 
Ik weet dat het een relatief onbekend merk is, maar van sommige producten die ik van hun heb aangekocht ben ik toch redelijk tevreden, (prijs/kwaliteit verhouding ligt wel goed)
Marley - 24 juli 2011 om 4:15
Wat ik al heel vaak heb gelezen: Een 2e showroom, misschien ergens in het midden van het land, in de buurt van utrecht misschien? 
 
Ook zou het erg handig zijn als producten die omgewisseld moeten worden omdat deze kapot zijn geleverd direct omgewisseld zouden kunnen worden met het nieuwe product.  
Het wegbrengen van deze kapotte producten naar een postkantoor kan soms erg vervelend zijn, vooral als het gaat om zware spullen, en de klant geen auto heeft. 
 
Groeten, van een vaste klant!
philipbergwerf - 23 juli 2011 om 22:42
wat ik handig zou vinden is dat bax-shop bij elk product waar een driverinstalatie nodig is een link zet waar je de driver kan downloaden. ik had bijvoorbeeld laatst een geluidskaart van m-audio bij bax-shop gekocht en toen bleek dat ik de verkeerde driver had geinstalleerd. op deze manier weet je zeker dat het nooit aan een verkeerde driver kan liggen!
Jelle - 23 juli 2011 om 15:19
De prijsvragen van Bax-Shop zijn super, alleen vind ik vragen als "wat zijn je hobby's overbodig. 
 
wat betreft de site zijn er een aantal verbeterpunten: 
- dat producten vergeleken zouden kunnen worden lijkt mij erg handig. 
- dat bij de koopjes, voordeel enz. in categorieën verdeeld staan. 
 
Daarnaast vind ik het Bax-Shop erg handig en leuk, het zou erg leuk zijn als er nog een nieuwe versie komt. 
 
Veel succes, en ga zo door. 
 
Gr. een tevreden klant  
gr. Jelle Dekker.
Laurens Craanen - 23 juli 2011 om 13:41
Zoals veel mensen al hebben benoemd dat filmpjes bij alle artikelen erg nuttig zouden zijn maar naar mijn mening mis je toch de expertise van het Bax shop personeel en daarom lijkt het mij een super idee dat jullie mischien die filmpjes zelf maken en dan ook duidelijk uitleg kunnen geven over wat jullie de slechte en goede kanten van het product vinden want uiteindelijk zou je naar de winkel zelf gaan voor de mening van het bax shop personeel en hun ervaring met jullie producten. 
 
De chatbox voor vragen is echt top! en hierdoor is het toch persoonlijker en weet je ook dat er aandacht aan je besteed word en niet dat je gewoon een van de klanten bent.
Danny - 23 juli 2011 om 9:09
Prijsvragen en acties die creativiteit stimuleren zijn super, er zitten soms echte pareltjes tussen. Daarentegen maken de deelnemers met het grootste facebook/twitter/netlog/.. netwerk het meeste kans om de wedstrijd te winnen, wat dan weer ontmoedigend werk voor de creativiteit: "waarom zoveel tijd spenderen, als je niet de minste kans hebt om te winnen". 
Creativiteit stimuleren = SUPER, de manier om de winnaar aan te duiden is mss te herzien.  
Verder, laat de wedstrijden en prjsvragen maar komen!
DJ Lars - 23 juli 2011 om 8:17
Zeer tevreden over bax shop, 
Ik heb alleen 2 opmerkingen.... 
Een filmpje per product waar je ziet hoe het werkt. 
En bij prijsvragen, niet via facebook/twitter werken maar op de site zelf zetten 
 
Mvg 
Lars
luuk - 22 juli 2011 om 23:09
fv snel vanaf mobiel; 
 
Meer 'Complete sets', of iig per techniek meer samenstellingen zodat je niet zelf alles bij elkaar hoeft te zoeken mocht jr van alles hetzelfde merk willen etc. 
 
gr
belbos.nl Frans - 22 juli 2011 om 22:57
Ik woon 170 km van Goes vandaan, niet even een ritje naar de winkel om kennis te maken van het enorme assortiment dat je op internet vindt bij Bax-shop. 
Het mooiste zou zijn, als van sommige artikelen een soort van You-tube filmpje aanwezig was met een kleine handleiding en uitleg. De chat op de homepage werkt voortreffelijk, als je snel iets wilt weten. Is er iets niet op voorraad, waar staat dit of dat,ze geven je een "link"en je komt direct op de juiste pagina terecht. 
Vandaag besteld ( en betaalt ;-) ) en de spullen staan na een krabbel, de volgende dag bij je voordeur. 
Je prikt je het lazerus in de luchtzakken en pennen van Bax lever ik uit voorraad. 
Ben erg tevreden met de aardige medewerkers en met de geleverde artikelen.Een prijs hoef ik niet te winnen, dat vind ik flauwekul, geef maar een leuke korting en deze jongen is weer dik tevreden. 
Bax ? Je hoeft maar een internet pagina van e.o.a. krant te bekijken en je ziet meteen hun logo, met een paar artikelen staan (die je dan weer kunt aanklikken). Muzikanten, bedrijven, gebruikers kunnen niet om Bax meer omheen. Bax-shop is top. Een tevreden klant , die iedere dag wel even kijkt of er iets nieuws is bijgekomen.Succes van www.belbos.nl
cassiespek - 22 juli 2011 om 22:27
hallo, ik ben ook zeker een vaste klant van bax-shop (ondanks dat ik student ben)  
Uitstekende en snelle service, jullie houden mij op de hoogt omtrend bestellingen 
 
wat er beter zou kunnen: in plaats van 3 grote prijzen, meerdere kleine prijzen wat al aangehaald was, ook het oude systeem met 3 vragen beantwoorden ligt mij mee, omdat niet iedereen in bezit is van twitter/facebook
xander - 22 juli 2011 om 18:50
De inhoud van de prijsvragen zijn super. Aan veel mensen op diverse muziekale vlakken wordt gedacht, echter stoor ik mij regelmatig aan de "populariteits" prijsvragen zoals nu bij de 3000 euro prijsvraag. Het probleem hierbij is dat personen die vanaf moment nummer 1 ingediend hebben en de mogelijkheid dagelijkse stemmen te ontvangen andere mensen die mogelijk kwalitatief beter inzendingen indienen (en nou wil ik niet zeggen dat bijvoorbeeld mijn eigen inzending van dusdanig kwaliteit is :) want ik heb ook al enkele veel mooiere filmpjes gespot ) weinig kans lopen omdat ze bijvoorbeeld al een maand achterlopen in het aantal stemmen. Een veel beter systeem zou zijn, om een voorbeeld te nemen, om met een ranking te werken met een cijfer van 1 t/m 5. Zodoende zet je nogsteeds wel je netwerk en vrienden e.d. Aan het werk die je inzending toch wel steunen, maar zo komen nieuwe inzendingen met 1 hoog cijfer ook even bovenaan te staan. Of maak de selectie van beschikbare kandidaten random in een top 10 en geef niet weer wie er voorop loopt met het aantal stemmen en/of cijfer. Wat ik er nou mee bedoel te zeggen; de balans in de prijsvragen is soms niet geheel in vergelijjking tot de winkans. En met de twitter prijsvragen; dit blijft altijd een hele lastige om iemand te kiezen en niet beticht worden van vriendjespolitiek. Een oplossing hiervoor kan bijvoorbeeld een contest panel van 50 twitteraars te laten kiezen op een aparte pagina die alleen hun kunnen benaderen. Bax shop is al geroemd en beroemd onder de grootste menigte in muziekland, kwa promotie is het dus van belang om te proberen zoveel mogelijk de klanten ook een stukje beleving en verantwoordelijkheids gevoel te geven dat ze daadwerkelijk kunnen bijdragen en iedereen die wil meedoen door onafhankelijke factoren gelijke winkansen hebben. But hey.. Who am I to judge ;)
Dave - 22 juli 2011 om 18:42
De prijsvragen vind ik altijd erg leuk, en hierdoor check ik ook iets vaker de site. 
Mijn voorkeur gaat wel uit naar die ouderwetse prijsvragen waar je een paar vragen moet beantwoorden waarna je kans maakt om te winnen. via twitter en facebook vind ik iets minder. 
En van mij hoeft het ook echt niet elke week iets duurs te zijn. 10 x iets verloten twv 20 euro is ook leuk ipv 1 product twv 200 euro. Verder vind ik dat er geen onderscheid gemaakt moet worden tussen mensen die nog nooit iets besteld hebben en mensen die wekelijks iets bestellen maar dat doen jullie volgensmij ook niet.  
De huidige actie (become a pro) vind ik ook iets minder, was beter geweest als het stemmen op iemand was uitgeschakeld en alleen een jury zou beslissen. als je nu namelijk net voor de actie beëindigd iets in zou sturen krijg je bijna geen stemmen meer. 
 
En het is ook nog wel leuk om iets te verloten onder de orders (zoals op de opendag) Want toen had ik namelijk wat gewonnen terwijl ik dat helemaal niet verwacht had (waarvoor dank)  
 
Mvg, 
Dave
DJPeer - 22 juli 2011 om 18:07
Alleen die mensen die niets winnen hoor je klagen. Ik doe elke keer mee, laatst nog ene leuk filmpje gemaakt om die lichtset te winnen. Wat denk je, weer niet gewonnen maar wel veel lol gehad bij het maken en monteren. 
 
Ik kijk dagelijks op de site en zie wel eens wat foutjes. Ik zou graag daar een professionele bijdrage aan willen geven. Ik hoor graag van jullie. 
 
gr Peter
Martijn Naber - 22 juli 2011 om 18:01
Bax is eigenlijk de enige webshop in heel Nederland die een enorme hoeveelheid producten beheerd en het ook in erg korte tijd naar de andere kant van het land transporteert. De service is erg goed, goede duidelijke uitleggen, enorme variatie en lage prijzen.  
Misschien is het wel een goede mogelijkheid om bij een aantal grote producten of specifieke producten demovideo's te maken door Bax-Shop om zo een duidelijke weergave van de apparaten te laten zien. Vaak zijn demo's op Youtube niet betrouwbaar, in slechte kwaliteit en regelmatig heel erg gefocust op één onderdeel.  
 
Daarnaast, het is alleen een mogelijk idee om dit te doen. De service en alles wat er toe doet, is al bijna perfect. Ik ben vaste klant.
Phil Spithoven - 22 juli 2011 om 17:35
Maak de mogelijkheid voor een verlanglijstje op de webshop. Zo kan ik producten opslaan die ik nog moet hebben zonder dat ze meteen in me winkelwagentje komen.
floris-hendrik - 22 juli 2011 om 17:31
Top ervaringen met Baxshop! samen met een vriend xtje mushroom gekocht, de eerste was kapot, ff opgebeld en we kregen gelijk een nieuwe! echt top service! alleen 1 puntje maar ik weet niet in hoeverre dat mogelijk is, als de nieuwe word afgeleverd zou het dan mogelijk zijn de oude/kapotte gelijk mee te geven? want wij moesten hem naar een post-kantoor zien te krijgen met 2weken onafgebroken regen en een behoorlijk groot ding en erg ver van een post-kantoor. 
En verder snap ik dat de prijsvragen niet echt voor de mensen zijn die al lid zijn maar kan het dat de reeds-leden niet steeds hun gegevens hoeven in te voeren?
Jasper Bodegraven - 22 juli 2011 om 17:27
Hallo, 
 
ik zou het leuk vinden als er meer sets worden samengesteld van de producten ! 
Ben het ook helemaal met Bjorn eens 
 
De zoekfunties kunnen nog wat uitgebreider :) 
 
mvg. Jasper Bodegraven uit Hoogeveen (y)
kenny - 22 juli 2011 om 17:24
Bax shop is en blijft de max, 
groeten vanuit belgie, 
 
De enige reden dat jullie het voor mij beter kunnen maken is dat ik eens iets win ;p  
Maar buiten dat geen opmerkingen eerder aanbevelingen.
jos dijkstra - 22 juli 2011 om 17:23
Rudi van Zandwijk ik ben hett helemaal met je eens ik woon ook in het noorden en ik ben nog maar 12 dus kan ik nog niet alleen naar zeeland. en de rest zegt Rudi van Zandwijk ook dus dat is hetzelfde
Rudi van Zandwijk - 22 juli 2011 om 17:13
Mijn tip zou zijn: Een showroom ergens in het noorden van het land. Afgelopen zaterdag bijna 2,5 uur in de auto gezeten, heen, en ook nog eens 2,5 uur terug! Maar ik had het er wel voor over. Ondanks dat ik geen flauw benul heb van het aantal klanten in het noorden, verwacht ik dat dit er nog meer kunnen gaan worden.  
Ik ben ook een voorstander om ook acties te doen, die niet op de social media gepromoot worden. Dan is het toch iets meer voor intimi. 
 
R.
Melvin Ewald - 22 juli 2011 om 17:06
Baxshop is top en blijft top. 
 
Alleen misschien is het een idee om bij de volgende prijsvragen de prijs niet 1 maar ongeveer 3 a 4 keer weg te geven zo zijn de meeste mensen blijer en vinden ze baxshop wat interesanter worden. 
 
Helaas heb ik ook nog nooit iets gewonnen maar misschien komt dat in de toekomst nog 
 
M.v.g
giovannicollu - 22 juli 2011 om 16:30
voor bij is bax shop de beste webshop ter wereld jullie hoeven niks te veranderne jullie zijn de beste grt djgiovanino
Danny - 22 juli 2011 om 16:28
Iedereen klaagt over de become a pro actie, bekijk het ook eens van de Baxshop kant, ze kunnen wel elke maand prijzen weg geven aan bestaande klanten maar daar bereiken ze verder geen nieuwe klanten mee. Door deze actie op facebook te houden bereiken ze een hoop free publicity (3000 euro aan verkoopwaarde is goedkoper als een campagne)  
 
Ook las ik mensen klagen over de prijzen van de prijsvragen. Het is logisch dat er ook weken bij zitten met een minder mooie prijs. wat voor jou niks is, is voor de ander heel wat waard. 
 
Ik vind dat Bax het prima doet, ze belonen de vaste site bezoekers met acties en prijzen (wat in deze branche bijna niet gebeurd) en werven nieuwe klanten op een leuke manier. Hoe dan ook, je word er als consument nooit slechter van! 
 
Thanks!
Jan - 22 juli 2011 om 16:11
Ik ben grotendeels tevreden over Bax-shop. Maar, bij de levering gaat het wel eens mis. Verpakking niet helemaal zoals tie wezen moet maar okay, dat maakt het bestelde meestal wel weer goed.. :-)  
Anders punt van aandacht is de content bij de producten en dan voornamelijk de software.Heb een keer software besteld welke bv. versie 3.0 moest zijn volgens de site, maar kreeg 2.5, en bleek via de producent de update te kunnen verkrijgen door een download. Men had dit niet vermeld bij het product, waardoor ik extra handelingen moest verrichten om de daadwerklijk bestelde software had.  
 
Met betrekking tot de acties ben ik van mening dat dit een leuke bijkomstigheid is maar voor mij beslist niet de reden om de site extra te bezoeken. Af en toe heb ik wel m'n vraagtekens bij de opzet, zoals de huidige actie, maar daar zal ongetwijfeld goed over na gedacht worden, toch?? 
 
Verder zo door gaan zoals jullie het doen, maar wel even de puntjes op de i... :-)
jochanan.bax - 22 juli 2011 om 15:59
Ik ben blij verrast met alle reacties die nu al binnen zijn gekomen. Hoe meer feedback hoe beter we de prijsvragen kunnen maken! 
 
Even een aantal misverstanden uit de wereld helpen: 
 
- alle prijzen worden beschikbaar gesteld door onze leveranciers 
- vriendjespolitiek kennen we niet, anders hadden we de spullen zelf gehouden (-; . Wij laten random een winnaar kiezen of de leverancier kiest de winnaar op basis van creativiteit (ligt aan de prijsvraag) 
- Become a pro is weer iets nieuws en let op niet alleen de stemmen tellen, ook de creativiteit telt mee. Het kan heel goed zijn dat de jury niet nummer 1 gaat kiezen 
 
Nogmaals stuur zoveel mogelijk feedbak door, we houden hiervan!  
 
Met vriendelijke groet, 
 
Jochanan Bax 
jochanan punt bax @bax-shop.nl
koen - 22 juli 2011 om 15:41
ik vind inderdaad ook dat bax zelf de winaars moet kiezen en niet het publiek, 
en de meeste acties zijn via twitter facebook enz. dat is best irrietant want alls je dan wat wilt winne dan moet je je eerst wee overal aanmelden 
 
voorderest super prijzen gazodoor ! 
 
dj koen
Tom Wattel - 22 juli 2011 om 14:59
ik vind de actie's altijd leuk, maar ik zou als bax-shop alleen maar mensen laten mee doen die daad werkelijk dingen kopen.. niet mensen die mee doen met prijsvragen en het vervolgens verkopen of zo. 
 
maar verder maakt het me niet uit, ik ga er altijd van uit dat ik niet win.
Mathijs - 22 juli 2011 om 14:32
Ik ben het ook niet met Bjorn eens. Ik maak mijn mixes alleen met mijn pc, als je dat kan heb je geen gear nodig.  
 
prijsvragen zijn tof, gewoon mee doorgaan!
sander - 22 juli 2011 om 14:28
ik vind dat iedereen moet stoppen met zeuren over de acties en prijsvragen. ik denk dat er niet echt vriendjes politiek aan te pas komt. de mensen die zo zeuren zijn mensen zonder fantasie. en je hoeft echt geen pro te zijn om een leuk antwoord of filmpje in elkaar te knutselen. en de gear die iemand heeft maakt volgens mij helemaal niet uit. op youtube bv. zie je hele vette mixen die zijn gemaakt met hercules dj console mkii maar ook met bv een numark ns7. het ligt echt aan jezelf!!!!  
dus gewoon julie ding blijven doen bax-shop!!!!! jullie zijn top!!!!
Gijs - 22 juli 2011 om 14:17
Ik vindt dat trouwe klanten van de webshop wel eens wat vaker getrakteerd mogen worden op mooie aanbiedingen (gebaseerd op gemaakte orders in bepaalde productcategorie), of om de zo veel tijd een leuk presentje. De pennen die ik bij mijn orders krijg zijn een voorbeeld van een leuke simulant, maar onderhand is mijn pennenbak nogal roze aan het worden. Wat afwisseling hierin zou ook wel gewaardeerd worden.  
Misschien is iets als punten sparen voor korting of een gratis product een idee.  
 
Wat betreft de wedstrijden ben ik het eens met het onderstaande commentaar dat dingen zoals 'become a pro' veel vriendjespolitiek betreft. Jullie kunnen het beter op de traditionele manier doen, zoals een prijsvraag. Want reken maar dat niemand zich nu nog gaat aanmelden voor 'become a pro' met het idee dat hij nog wel eerste kan worden. De wedstrijd is al bijna beslist en daarmee sluit je een hoop mensen buiten.
Tim - 22 juli 2011 om 14:09
Over het algemeen zijn de acties bij Bax-shop.nl goed geregeld. Alleen de actie die nu loopt (Become A Pro) vind ik daar in tegen niet goed uitgedacht. Ik vind dat Bax-Shop.nl zelf een winnaar moet kiezen en dat het niet moet afhangen van het vriendennetwerk dat je hebt. Iemand die pro DJ is, heeft al meer contacten dan iemand die net begint. Een prof. van 30 heeft al meer contacten dan een beginnende DJ van 14. Er zijn een heleboel goede filmpjes, maar die zitten nu niet tussen de hoogste 10, omdat die hem er later opgezet hebben en dat is dus nooit meer in te halen.. Niet goed uitgedacht dus.. 
 
De actie van vorig jaar (Film & Win) was juist erg goed! Gewoon inzenden en bax kiest iets uit. Misschien is het nog beter als je alleen kunt zien hoeveel inzendingen er zijn, maar niet welke. Zo krijg je meer originaliteit en minder filmpjes die elkaar na doen. 
 
De prijsvragen zijn gewoon goed! Leuke prijzen al hoop ik binnenkort op wat meer DMX verlichting of Bax-Shop artikelen. 
 
Kortom: Ik hoop dat Bax-Shop dit soort acties blijft organiseren, maar dat ze wel ZELF een winnaar kiezen en dit niet van het publiek laten afhangen..
Rico - 22 juli 2011 om 13:51
Ik vind dat bax-shop de winnaar moet kiezen en niet vriendjespolitiek. 
 
Voor de rest doet bax-shop het erg goed. 
 
Groetjes, 
Rico
Ron - 22 juli 2011 om 13:25
Ik ben nog steeds voorstander van de "traditionele" prijsvraag ipv de Twitter en Facebook acties. Twitter en Facebook acties op zich prima maar daar zou ik een andere invullen/beloning van verwachten.  
 
Ik heb wel bij de laatste "traditionele prijsvragen" gemerkt dat er ook fouten in de mogelijke antwoorden zitten. Dit is een paar keer voorgekomen en vervolgens word er een winnaar gekozen terwijl de antwoorden niet correct waren en andere mensen die wel de juiste antwoorden hadden geen kans gemaakt hebben. Slordig en in vind dat de winnaar opnieuw gekozen had moeten worden.  
 
Maar goed, op zich elke actie die Bax verzint zit een goede gedachte achter en ik vind het nog steeds leuk om mee te doen als het product of bedrag wat je kunt winnen interessant genoeg is.  
 
De laatste prijsvragen waren wat mindere producten (bijv. die Ion Block Rocker) vind ik, maar dat is persoonlijk en dan doe ik ook gewoon niet mee, dus wat mij betreft mag het best wat heftiger met goede producten zoals Pioneer etc. :-) 
 
Suggesties? Tsja, lastig hoor, we moeten ook niet zo zeuren denk ik, Bax is volgens mij de enige shop in deze branche die regelmatig acties, prijsvragen en give aways heeft... dus ik zou zeggen, keep up the good work guys en wij blijven lekker meedoen. 
 
PS. Welliswaar geen prijsvraag onderwerp, maar de Volop Voordeel Veiling mag ook wel wat interessanter. De laatste tijd veel dezelfde producten waar je eigenlijk niet veel aan hebt... dat kan beter jongens!! 
 
Greetz, Ron
Bram - 22 juli 2011 om 13:23
Prijsvragen zijn altijd stimulerend, ook als vaste klant zijnde. Natuurlijk is iedereen van mening dat hij of zij nooit wat wint, maar de kans is natuurlijk ook heel klein dat je er (systematisch neem ik aan?) uitgekozen word.  
 
Wat ik me wel af vraag is dat ik sochtends vroeg op de veiling artikelen pagina kijk, de prijs al structureel tegen de 80 a 90 procent van de normale verkoopprijs zit. Daar zet ik mijn vraagtekens bij. In principe begrijp ik dat je een JBL speaker ter waarde van 1200 euro niet voor 300 de deur uit laat gaan, maar af en toe heb ik het idee dat de veilingsmethode niet helemaal oké is (immers is een veiling een vrije aanbieding van een product waar klanten door middel van oplopende biedingen de uiteindelijke prijs bepalen). Tevens omdat er op deze pagina ook structureel producten worden aangeboden waarvan er "nog maar 1 beschikbaar is", en ditzelfde product een aantal dagen later opnieuw word geveild. De vraag reist dan al snel of bax-shop de "geboden prijs" niet hoog genoeg vindt. Mocht de situatie zo zijn dan zou ik het veilinggedeelte afschaffen. Levert uitsluitend gefrustreerde bieders op. 
 
suggestie: zet op de veiling pagina de standaard verkoopprijs, de minimum verkoopprijs en de huidige geboden prijs erbij. 
 
Overigens krijgt bax van mij wel de volle 5 sterren i.v.m. hun goede advies, kennis, levering en openstaan voor opbouwende kritiek.
Joline - 22 juli 2011 om 13:17
Los van de reacties dien je als Baxshop een doel voor ogen te hebben met de prijsvragen/acties. Bestaande klanten gebonden houden(belonen), klantenbestand uitbreiden, meer profi klanten, meer beginnende klanten. De (vele!) acties die tot heden zijn geweest trekken een gevarieerde groep aan, maar ook gevarieerde reacties. Van mij mogen de acties wel iets minder. Ik zie de acties liever vertaald naar prijsverlagingen, of meer koopjes.  
Als je zoveel acties kan houden, dan krijg ik het gevoel dat ik teveel betaal voor mijn producten. 
Buiten dat ben ik een tevreden klant!
Roy Briels - 22 juli 2011 om 13:10
Ik ben het met iedereen eens. Bij de become a pro wedstrijd kan je bijna alleen winnen als je genoeg stemmen krijgt. Ik zelf doe niet mee aan deze wedstrijd. Dat komt ook doordat ik niet veel mensen ken en omdat ik niet echt zelf muziek maak. Grotendeels speel ik gewoon muziek af en af en toe doe ik wat mixen. Ik zie ook aan de wedstrijd dat het meer een wedstrijd is voor producers dj´s en muziekanten. Het is niet echt een wedstrijd waar bijvoorbeeld mensen die veel bezich zijn met licht techniek, aan mee kunnen doen. Zij zouden die 1ste en 2de prijs ook wel willen winnen om apperatuur aan te schaffen voor een betere lichtshow.  
 
Ik vind de normale prijsvragen op julie site wel erg leuk. Dat vind ik persooonlijk een prijsvraag waar alle deelnemers een gelijke kans krijgen. 
 
Voor de rest wil ik nog zeggen dat ik het erg leuk dat Bax shop prijsvragen en wedstijden organiseert. Ik ken bijna geen andere dj light en geluids shop waar ze zo veel wedstrijden hebben.
Henri - 22 juli 2011 om 12:53
+ Bax-Shop.nl geeft geregeld hele mooie prijspakketten weg! Maar Nederlanders lijken dit altijd te winnen. 
+ De levertijd van de producten zijn echt top én een pluspunt, zelfs als je in België woont wordt dit altijd stipt geleverd. 
- Soms zien de dozen er iets te handgemaakt uit. Zo had ik ooit een MPK Mini besteld, en daar zat een kabel los bij die niet meer werkte. Gelukkig had ik zelf nog zo eentje liggen 
- De chat op de site blijft meestal onbeantwoord. 
+ Op facebook en twitter krijg je dan soms wel een antwoord!
Peter Broerse - 22 juli 2011 om 12:48
Prijsvragen zijn altijd leuk, echter in de praktijk blijkt vaak dat vaste klanten steeds weer boven komen drijven als winnaar bij die dingen, terwijl het juist beter is om mensen die geen klant zijn die prijzen te laten winnen. De mensen die meedoen en geen klant zijn geven al - door deelname - hun interesse in je bedrijf aan. Door ze iets te laten winnen kun je ze verder naar jouw bedrijf toe trekken en zullen ze je bedrijf met andere ogen gaan bekijken. Blijf je vaste klanten bevoordelen, dan zul je bemerken dat die vaak al de materialen al heeft die je laat winnen en dus er niet op zit te wachten en de potentiële nieuwe klanten zullen dan zeggen " Zie je wel, het is ook altijd hetzelfde met die prijsvragen" .  
 
Wat de keuze voor een winnaar betreft dient deze bij voorkeur " blind" te gebeuren. Verzin een prijsvraag waarbij de klanten een inzending of antwoord kunnen beoordelen en laat dat wegen richting de te kiezen winnaar.
Earl - 22 juli 2011 om 12:31
Wat Bjorn hier zegt is wat ik meteen al in gedachte had toen ik de informatie lver Become a Pro las. Ik ben het eens met Bjorn dus.
mikediddens1 - 22 juli 2011 om 12:30
ik hoop in iedergeval de vio scan te winnen
Hjalmar - 22 juli 2011 om 12:28
Ik ben het ook met bjorn eens, 
 
Nu krijg je op facebook 600 mailtjes van :STEM OP MIJ, dan win ik 3000 euro. 
terwijl dat niet echt eerlijk gaat.... 
 
Gr
Floris Schakelaar - 22 juli 2011 om 12:25
Volgens mij zou bij een prijs van € 3000,00 het veel leuker zijn om dit over 30 mensen of zelfs 300 mensen uit te spreiden. Bij deze prijsvraag heb ik niet meegedaan, omdat ik wist dat ik niet zou winnen (de mensen met de betere apparaten zijn nou eenmaal sneller "professioneel"). Dat doet een beetje de "geld maakt gelukkig"-principe opkomen.. en aangezien ik niet over dure apparatuur beschik en er maar één winnaar is heb ik niet meegedaan.
Pim - 22 juli 2011 om 12:25
Ik vind de prijsvragen van bax altijd wel leuk. Maar... de acties van Twitter enz vindt ik iets minder want ik heb zelf geen Twitter, dus als ik aan de prijsvragen mee wil doen moet ik een Twitter acount aan maken. Maar ik hou niet van Twitter. Dus kan ik niet mee doen. Dat vindt ik wel jammer. 
Maar veder zijn de prijsvragen geweldig!! Ik hoop dat julllie er iets mee kunnen.
Daniël - 22 juli 2011 om 12:23
Net als Thibau ben ik het ook eens met Bjorn
Lennaert Tol - 22 juli 2011 om 12:21
Ik ben het helemaal met Bjorn eens. Ook vind ik het niet echt een goed idee om via Facebook te stemmen, want sommige mensen hebben geen facebook en andere mensen willen geen toestemming geven om berichten te laten plaatsen.
Brecht - 22 juli 2011 om 12:21
Inderdaad aan prijsvragen waar je op je moet laten stemmen doe ik niet aan mee ook al zou ik doodgraag winnen. Het is gewoon onmogelijk om dat te winnen als onbekende persoon. En aantonen dat je talent hebt...ik vind dat eerlijk gezegd nogal moeilijk om te beoordelen.  
 
Voor de rest is er niets aan te merken op de prijsvragen. Alleen vraag ik me af of mensen uit België eigenlijk ook kunnen winnen.
Stephan - 22 juli 2011 om 12:20
Oeps, zie nu pas dat dit specifiek over de acties en prijsvragen gaat. Toch blijft dit wel een van de belangrijkste dingen die ik graag geïmplementeerd zou zien.
Thibau - 22 juli 2011 om 12:20
Ik ben het eens met Bjorn, beginnende dj's moeten ook de kans krijgen om dingen te winnen
Stephan - 22 juli 2011 om 12:19
Persoonlijk zou ik het erg fijn vinden als de opties om diverse specificaties van de producten te vergelijken, uitgebreid zouden worden. Nu is het alleen maar mogelijk om te sorteren op merknaam, prijs en een aantal losse opties. 
 
Een voorbeeld: je bent op zoek naar een versterker en wil diverse versterkers uitsluiten omdat deze een te laag vermogen bieden 
óf 
je bent op zoek naar een mixer en wil minimaal een vierkanaals mixer. 
 
Uiteraard kost het Bax-shop wel wat meer werk om deze functies te implementeren, maar het vergemakkelijkt de klant wel bij zijn of haar keuze. Hierdoor zal het winkelen in ieder geval nog prettiger worden!
Alain - 22 juli 2011 om 12:16
Van mij appart hoefet er geeneens elke week een prijsvraag te zijn. Jullie winkel is al geweldig op zich! Echt respect voor de gene die dit hebben opgericht. Jullie maaken elke pro dj, maar ook elke beginnende dj blij! 
Een prijsvraag is wel leuk, maar mischien wat vaaker open dagen etc etc zou ook wel wat zijn.  
 
Voor de rest heb ik gewoon echt respect voor jullie. 
Groeten Alain uit oosterbeek.
Dennis - 22 juli 2011 om 12:16
Ik sluit me aan bij Bjorn. De voornaamste reden waarom ik op dit moment niet mee doe met de Become a Pro actie is omdat er meerdere deelnemers zijn die een vele malen grotere publiek kunnen krijgen omdat ze al meerdere malen op festivals hebben gestaan. Daardoor vallen Bedroom DJ's en Producers in het niets puur door gebrek aan contacten. 
 
De standaard prijsvragen zoals als de #Baxpioneer actie waren echter prima in orde aangezien Bax alle touwen in eigen handen hield. 
 
Ik kijk graag uit naar meer acties waar Bax zelf het beoordelen op zich neemt. :)
Ruben - 22 juli 2011 om 12:15
Ik ben het helemaal met Bjorn eens. Het is misschien wel meer werk voor jullie, maar zo komen de mensen met de meeste "vriendjes"en gespam tot de top 10.
Bjorn - 22 juli 2011 om 12:10
Bij prijsvragen zoals Become a pro vind ik dat Baxshop zelf de winnaar moet kiezen.. En niet alvast laten voorbeoordelen door vriendjespolitiek. Natuurlijk heeft bax dan wel veel werk... 
Ook moet er dan rekening mee worden gehouden dat mensen met al Pro gear veel betere dingen kunnen maken. Hierdoor winnen ze gemakkelijker terwijl andere die het harder nodig hebben geen kans hebben. 
 
De gewone prijsvragen zijn wel Toppie! Gewoon door een computer een winnaar laten kiezen tussen de goede antwoorden. Der is eigenlijk geen betere manier om dat te doen.

Plaats een reactie

Uw waardering
(klik de sterren)
Geschreven tekens: