• Gratis verzenden en retourneren
  • Voor 22.00 uur besteld morgen in huis
  • 90 dagen niet-goed-geld-terug garantie
  • Naar de website van Thuiswinkel.org
Bax-shop.nl | 220 specialisten werken dag & nacht voor u!
Home / / Garantie & Retouren

Assortiment

Aanbiedingen

Informatie

Nieuwsbrief

Vul uw e-mailadres in en mis
nooit acties en aanbiedingen

Garantie & Retouren

Algemene informatie over het retour- en garantiebeleid van Bax-shop.nl

Er kunnen meerdere redenen zijn dat u een product of uw gehele bestelling wenst te retourneren. Voor iedere reden geldt een aparte retourprocedure. Om er voor te zorgen dat uw retourzending zo goed en vlot mogelijk afgehandeld kan worden, hebben wij voor u een video gemaakt, waarin stap voor stap wordt uitgelegd welke volgorde u het beste kunt aanhouden. Indien u het allemaal nog een keer wilt na lezen, kunt u de procedures hieronder vinden.

Voor meer informatie:
Indien er toch nog iets niet duidelijk is of u heeft vragen over bovenstaande voorwaarden, kunt u te allen tijde contact opnemen met onze afdeling aftersales onder telefoonnummer NL: (+31) 113 – 82 00 04 of via rma@bax-shop.nl

Klik hier voor het
Nederlandse retourformulier
Klik hier voor het
Belgische retourformulier

Algemene informatie
+ Uitgesloten van retour en garantie

Uitgesloten van retour:

  • Producten die door Bax-shop.nl tot stand zijn gekomen in overeenstemming met specifieke specificaties van u als klant zijnde.
  • Kabels, die op maat gesneden zijn.
  • Software waarvan u de verzegeling heeft verbroken.
  • Gebruikte artikelen die om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden, zoals oordopjes, headsets en hoofdtelefoons. Dit omdat het product in aanraking is gekomen met het oor. Wanneer het product niet gebruikt is, dan geldt deze regel niet.

Uitgesloten van garantie:

De producten uit onderstaande lijst zijn voorbeelden van verbruiksmaterialen en op deze producten geldt alleen de wettelijke garantie:

  • snaren
  • trommelstokken
  • batterijen/accu’s (ook rechargeable's)
  • rieten
  • drumvellen en bekkens
  • lampen
  • plectrums
  • flightcases
  • software
  • dvd’s
  • cd’s
  • potmeters
  • vloeistoffen
  • tape
  • akoestisch schuim
  • crossfaders
  • direct downloads
  • online cursussen

Uiteraard is het uw verantwoordelijkheid om goed voor het product te zorgen. Dit houdt in dat u het product goed dient te onderhouden. Als voorbeeld, bij een dure trompet treedt zinkvraat en lakschade op bij achterstallig onderhoud, indien speeksel en zweet niet verwijderd wordt. In het geval van in-ear monitoren/oordopjes ontstaat vaak verslechtering van het geluid door de aanwezigheid van oorsmeer. Komt er bij dure mengpanelen kraak over de luidsprekers, dan houdt dit vaak in dat de faders niet goed zijn onderhouden of dat ze te intensief zijn gebruikt.

Ook uitgesloten van garantie zijn:

  • Producten die schade hebben als gevolg van ondeugdelijk gebruik.
  • Producten die schade hebben als gevolg van slechte verpakking tijdens transport naar Bax-shop.nl
  • Producten met vocht- of waterschade.
  • Producten met gebroken displays en schermen.
Klik hier voor het Nederlandse retourformulier

Voor tips en advies voor het onderhoud van uw product, kunt u contact opnemen met onze productspecialisten op (+31) 113 – 21 27 03

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze helpdesk!
+ Retour voorwaarden/staat van het product

Voor het retour sturen van producten zijn de volgende voorwaarden van kracht:

  • Wij raden u aan om een gedegen omverpakking te gebruiken die om de originele verpakking van het product heen zit, indien redelijkerwijze mogelijk. Bijvoorbeeld de originele Bax-shop doos waar het product in geleverd werd. We willen u ook adviseren om geen stickers en/of andere biljetten op de originele verpakking te plakken en/of te schrijven op de originele verpakking.
  • Wanneer u het product terugstuurt, omdat het niet het juiste product is, moet het product in onberispelijke staat zijn. Dit houdt in dat de volgende kenmerken niet mogen voorkomen; "Verscheurde of ontbrekende foliën, viezigheid of krassen op het product" want deze kenmerken leiden tot een waardevermindering van het product, die Bax-shop.nl in rekening zal moeten nemen.
  • We raden u aan om bij de retourzending een volledig ingevuld retourformulier te voegen. Denkt u eraan duidelijk uw debiteurnummer in te vullen en de reden van de retour. U kunt het etiket (dit plakt u op de doos) en het Nederlandse retourdocument (dit doet u in de doos) hier downloaden: https://www.bax-shop.nl/downloads/retourdocument_nl.pdf en voor onze klanten uit België kunt u hier het retourdocument downloaden: https://www.bax-shop.nl/downloads/retourdocument_be.pdf
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze helpdesk!
+ Gratis terugsturen

Gratis retourneren via een BpostPunt (alleen voor Belgische klanten)

Indien u producten wilt retourneren die gezamenlijk minder dan 30 kg wegen, dan kunt u deze gratis retourneren via een Bpost postkantoor of Postpunt. (http://www.bpost2.be/locations/zip_bus/nl/index.php.) Daar kunt u een medewerker aanspreken die u zal assisteren met het verwerken van de retourzending. Geef in ieder geval goed aan dat het een retour voor Bax-shop betreft, om in aanmerking te komen voor het gratis retourneren. De baliemedewerk(st)er zal dan voor een retourlabel zorgen en daarbij zorg dragen voor de verzending van uw pakket. Als bewijs van afgifte krijgt u een bon, voorzien van het track & trace nummer van de retourzending.

Bewaar deze goed, totdat u van ons een ontvangstbevestiging gekregen heeft en zeker weet dat het pakket goed bij ons aangekomen is. 

Indien u producten wilt retourneren die gezamenlijk meer dan 30 kg wegen, neem dan contact op met onze helpdesk. Wij zullen dan in overleg een afhaalopdracht inplannen. De producten die u wilt retourneren worden dan bij u thuis (of op een andere locatie) opgehaald door een koerier.

 

Gratis retourneren via een Kiala Punt (alleen voor Nederlandse klanten)

Dit kunt u doen door het pakket af te geven op een Kiala Punt of http://www.kiala.nl/nl/locateandselect. U dient wel het retourformulier en Kiala Retouretiket af te drukken, in te vullen en toe te voegen aan uw pakket.

U kunt het etiket (op de doos) en het retourdocument (in de doos) hier downloaden:  Indien u producten wilt retourneren die gezamenlijk meer dan 20 kg wegen, neem dan contact op met onze helpdesk. Wij zullen dan in overleg een afhaalopdracht inplannen. De producten die u wilt retourneren worden dan bij u thuis (of op een andere locatie) opgehaald door een koerier.

 

Gratis Retourneren via een PostNL Punt (alleen voor Nederlandse klanten)

Dit kunt u doen door het pakket af te geven op een PostNL Punt. U dient wel het retourformulier af te drukken, in te vullen en toe te voegen aan uw pakket. U kunt het retourdocument (voor in de doos) voor retourzending hier downloaden: https://www.bax-shop.nl/downloads/retourdocument_nl.pdf.

Op het PostNL Punt geeft u aan dat het pakket gratis geretourneerd moet worden naar Bax-shop.nl BV, Antwoordnummer 353, 4460 VB Goes.

Indien u producten wilt retourneren die gezamenlijk meer dan 30 kg wegen, neem dan contact op met onze helpdesk. Wij zullen dan in overleg een afhaalopdracht inplannen. De producten die u wilt retourneren worden dan bij u thuis (of op een andere locatie) opgehaald door een koerier.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze helpdesk!
+ Terug betaling

Terugstorten van aankoopbedrag

Alle tegoeden die ontstaan bij een retourzending worden binnen 5 werkdagen na de dag dat de retourzending in behandeling is genomen teruggestort. Dus uiterlijk binnen 14 kalenderdagen vanaf de datum van verzenden / aanbieden heeft u het geld terug op uw rekening.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze helpdesk!
+ Eigen reparatie afdeling

Bax-shop.nl heeft naast de garantietermijn van de leverancier ook nog een eigen reparatie-afdeling voor kleine defecten en producten die buiten de garantietermijn vallen.

Voor meer informatie:

Indien er toch nog iets niet duidelijk is of u heeft vragen over bovenstaande voorwaarden, kunt u te allen tijden contact opnemen met onze afdeling aftersales onder telefoonnummer NL: (+31) 113 – 82 00 04 of via rma@bax-shop.nl

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze helpdesk!
Herroepingsrecht
+ Achtergrond van het herroepingsrecht

Als consument heeft u verschillende rechten. Één van deze rechten is het herroepingsrecht. Als consument heeft u namelijk altijd de mogelijkheid om een product dat u online besteld heeft, binnen een bepaalde periode te kunnen retourneren. Dat is bij iedere online webwinkel het geval. Bax-shop wil graag transparant zijn in de voorwaarden en rechten die van toepassing zijn. In veel gevallen zijn we juist coulanter dan de regelgeving voorschrijft.

Bax-shop beschikt over het Thuiswinkel keurmerk, wat inhoudt dat we voldoen aan opgestelde normen en regelgeving met betrekking tot de rechten van de consument. Een extra bevestiging dus dat de webwinkel waar u zaken mee doet het beste met u voor heeft.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze helpdesk!
+ Herroepingsrecht nader verklaard

Als webwinkel is Bax-shop u verplicht u te wijzen op het herroepingsrecht en de voorwaarden die daar mee verbonden zijn. Hier bestaan verschillende voorgeschreven regels voor die we graag aan u kenbaar willen maken:

  • Tot 13 juni 2014 had een consument altijd 7 dagen bedenktijd na ontvangst van het product. De bedenktijd is een periode om het product uit te proberen en vervolgens te beslissen of u het product wenst te behouden of terug te sturen. Na 13 juni is dit verlengd naar 14 dagen bedenktijd. Omdat Bax-shop ook wat meer complexe producten verkoopt die wat meer ervaring en verdieping vergen, hebben we besloten om de bedenktijd bij ons te verlengen naar 90 dagen, wat wij een 'zichttermijn' noemen. Binnen deze 90 dagen mag u het product dusdanig uitpakken en testen dat u kunt beoordelen of het voldoet aan uw verwachtingen.
  • Bij het terugzenden van producten moet de consument doorgaans betalen voor de retourzending, wat vervelende extra kosten met zich meebrengt. Bij Bax-shop mag het product gratis retour worden gestuurd via ons antwoordnummer. Bij verschillende postpunten in uw regio kunt u het pakket gratis aanbieden en laten terugsturen.
  • Bij de retourzending van grote producten moet de consument ook vaak betalen, wat bij goedkope maar forse producten nog meer vervelende kosten met zich meebrengt. Gelukkig hoeft u daar ook niets voor te betalen bij Bax-shop. Voor forse of zeer zware producten zoals grote luidsprekersystemen of piano's, plannen we in overleg een afhaal-opdracht in. Hiervoor dient u wel contact op te nemen met onze helpdesk, aangezien de afhaal-opdracht ingepland moet worden.
  • Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht zullen wij het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending, zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen terugbetalen. Wij behouden ons het recht voor om te wachten met terugbetaling totdat wij het artikel ontvangen hebben, of totdat u aan heeft kunnen tonen dat u het artikel teruggestuurd heeft.

Houd er rekening mee dat Bax-shop zaken doet met specifieke vervoerders om het retourzenden niet alleen gemakkelijk, maar eveneens zo snel en efficiënt mogelijk te laten verlopen. Indien u toch uw retourzending met een specifieke vervoerder wilt laten versturen, zijn de kosten voor eigen rekening.

Indien u een product wenst te retourneren, dan kunt u alle informatie met betrekking tot het terugsturen vinden op onze retourpagina.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze helpdesk!
+ Aanspraak maken op het herroepingsrecht

Indien u een product heeft besteld en kenbaar wilt maken dat u een product wilt retourneren, kunt u dat doen door middel van het herroepings-formulier dat u bij uw e-mailbevestiging meegestuurd krijgt. Door middel van dit formulier kunt u aangeven dat u het product naar ons terug wilt sturen en de kosten van het product vergoed wilt krijgen. U heeft vervolgens 14 kalenderdagen om het product naar ons terug te sturen.

Het herroepings-formulier is een middel om aan te geven dat u het product wilt gaan terugsturen en is niet hetzelfde als het formulier dat Bax-shop gebruikt voor de afhandeling van retourzendingen. Het retourformulier dient dus altijd bijgevoegd te worden bij uw retourzending voor een vlotte en correcte afhandeling van uw retourzending, ongeacht de gewenste vervolgactie.

Het retourformulier van Bax-shop zelf wordt gebruikt door onze aftersales-afdeling en is naast het retourneren van producten binnen de zichttermijn ook bedoeld voor retouren van producten die aangeboden voor reparatie, herstel of omruiling, al dan niet binnen of buiten de garantieperiode.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze helpdesk!
+ Producten uitgesloten van herroeping

Sommige producten die verkocht worden door Bax-shop, zijn uitgesloten van het herroepingsrecht. Hieronder vallen onder andere:

  • Producten vervaardigd conform bijzondere instructies van de consument (maatwerk): Dit kunnen bijvoorbeeld producten zijn zoals kabels die per strekkende meter verkocht worden, speciaal voor u geassembleerd zijn of speciaal voor u bekabeld met een afwijkende pinbezetting. Eveneens kunnen dit flightcases zijn die speciaal op maat gemaakt worden.
  • Makkelijk kopieerbare producten die niet retourneerbaar zijn wanneer de verzegeling is verbroken, zoals games, dvd's en cd's: Dit kunnen onder meer softwarepakketten zijn, maar eveneens hardware-producten die gebunbeld worden met bepaalde software-licenties (zoals DJ- en studio-controllers). Uitzonderingen zijn softwarepakketten waarbij een hardwarematige licentie gebruikt wordt, zoals een lichtsturings-dongle waarbij de dongle fungeert als licentiemiddel. Andere pakketten waar een eenmalig te gebruiken licentiecode bijgevoegd zit en waarvan de verzegeling gebroken is, kunnen niet geretourneerd worden
  • Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken: Dit kunnen producten zijn zoals mondstukken of in-ear oordopjes/hoofdtelefoons die intensief gereinigd zouden moeten worden bij het retourneren van een gebruikt product.
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze helpdesk!
+ Belangrijke voorwaarden met betrekking tot het herroepingsrecht

Bax-shop inspecteert het product bij terugkomst en zal op basis hiervan het volledige bedrag terugstorten, mits het product nog in nieuwstaat verkeert of enkel is uitgepakt om het product te kunnen beoordelen (uitgezonderd uitgesloten producten). Belangrijk is dat het product compleet teruggezonden wordt, dus ook inclusief alle toebehoren die in de verpakking aanwezig zijn. Dit gaat onder meer om de volgende zaken: handleiding, kabels, documentatie, garantiedocumentatie, beugels, standaards, kortom alles wat in de doos zit en geen onderdeel uitmaakt van de verpakking.

Om te zorgen voor een veilige retourzending van het product, raadt Bax-shop ten zeerste aan om altijd de originele verpakking te bewaren om het product terug te kunnen sturen. De originele verpakking van het product is namelijk specifiek voor het product ontworpen met de juiste pasvorm en bescherming. Hierdoor is de kans op schade aan het product tijdens transport kleiner. Bax-shop is verplicht binnen de zichttermijn het aankoopbedrag terug te storten indien het product in nieuwstaat en compleet is, maar zonder de originele verpakking.

Echter, indien schade aan het product ontstaan is wat ook gerelateerd kan worden aan gebruiksschade of onzorgvuldig handelen, kan het zijn dat Bax-shop een schadevergoeding in rekening brengt, te compenseren met de terugstorting van het aankoopbedrag. Om eventuele geschillen te voorkomen is het daarom aan te raden om de verpakking van het product altijd te bewaren binnen de zichttermijn.

Ook producten die zichtbaar geïnstalleerd en/of intensief gebruikt geweest zijn kunnen worden geretourneerd. Hier geldt echter wel dat de mogelijkheid bestaat dat Bax-shop een schadevergoeding kan eisen, die gecompenseerd wordt met de terugbetaling van de aankoopprijs.

Indien door onze aftersales medewerkers wordt vastgesteld dat het product te intensief gebruikt is of duidelijke gebruikssporen aanwezig zijn, die duiden op gebruik dat niet onder 'proberen' valt, kan het voorkomen dat Bax-shop een schadevergoeding zal opeisen, die verrekend zal worden met de terugstorting van het aankoopbedrag. Mocht u besluiten toch het product te willen houden hierdoor, dan kunt u dit met onze aftersales medewerkers bespreken.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze helpdesk!
De 90 dagen zichttermijn
+ Bestelling omruilen binnen 90 dagen in de afkoelingsperiode

Voor elk product dat bij Bax-shop.nl besteld is, geldt een zichttermijn van 90 dagen. Deze periode gaat in wanneer u, de klant, het product in bezit heeft. Na het verstrijken van de 90 dagen is de koopovereenkomst een feit.

Tijdens deze termijn dient u zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking, indien redelijkerwijze mogelijk. U mag het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden.

Indien u het product wenst te retourneren, zal de levering moeten voldoen aan de door Bax-shop.nl verstrekte instructies. Kijk hiervoor onder de kop “Retour voorwaarden/staat van het product”.

Voor elk product dat bij Bax-shop.nl besteld is, geldt een zichttermijn van 90 dagen en een DOA periode van 30 dagen. Deze periodes gaat in wanneer u, de klant, het product in bezit heeft. Na het verstrijken van de 90 dagen is de koopovereenkomst een feit. Het verschil tussen de 30 dagen DOA periode en de 90 dagen zichttermijn is, dat wanneer het product binnen 30 dagen na ontvangst kapot gaat, u direct aanspraak kan maken op een nieuw product. Wanneer het product buiten deze 30 dagen valt, gaat de garantietermijn in.

Tijdens deze termijn dient u zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking, indien redelijkerwijze mogelijk. U mag het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden.

Indien u het product wenst te retourneren, zal de levering moeten voldoen aan de door Bax-shop.nl verstrekte instructies. Kijk hiervoor onder de kop “Retour voorwaarden/staat van het product”.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze helpdesk!
Garantie
+ Wat is garantie

Garantietermijn:

Wanneer uw aangekochte product defect raakt, is het zeer fijn om te weten op welke garantietermijn u recht heeft. Bij gebruiksgoederen kan geen aanspraak gemaakt worden op garantie indien het defect door veelvoudig gebruik komt. Fabricagefouten vallen uiteraard wel onder garantie. Alle aangeboden garanties doen geen afbreuk aan de wettelijke rechten aangaande garantie en conformiteit.

Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Omdat dit uiteraard per product kan verschillen is er geen wettelijke termijn vastgelegd. Bax-shop.nl biedt sinds 01-04-2013 op al haar producten 3 jaar garantie, met uitzondering van de producten die onder de kop "uitgesloten van Retour en Garantie" worden genoemd. let op! deze producten vallen wel onder de wettelijke garantie. De 3 jaar garantie houdt in dat de opgegeven termijn van de leverancier als eerste ingaat en Bax-shop.nl het overige deel aanvult en voor haar rekening neemt tot de 3 jaar verstreken is.

"Voorbeeld:"
"Indien een product defect raakt vanwege een fabricagefout binnen 3 jaar na uitlevering, buiten de eerste 30 dagen na uitlevering, dan wordt het product opgestuurd voor reparatie naar een reparatiecentrum of naar de desbetreffende leverancier. Alle kosten voor reparatie en verzending neemt Bax-shop.nl voor haar rekening. Lees onder "Gratis terugsturen" hoe het product kosteloos aan Bax-shop.nl te retourneren."

Let op: wij raden aan om de producten van de merken Behringer en Skullcandy rechtstreeks bij de fabrikant aan te melden, mits het product buiten de 90 dagen zichttermijn valt. Lees hier de Behringer RMA procedure, lees hier de Skullcandy RMA procedure. De producten van Beats by dr. Dre mogen ten allen tijden direct aangemeld worden bij de fabrikant. Lees hier de Beats by dr. Dre procedure. Indien u kiest om rechtstreeks contact op te nemen met onze fabrikant, zal Bax-shop.nl in de garantieperiode ten allen tijden verantwoordelijk blijven voor de garantie.

Indien u het product wenst te retourneren, zal de levering moeten voldoen aan de door Bax-shop.nl verstrekte instructies. Kijk hiervoor onder de kop “Retour voorwaarden/staat van het product”.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze helpdesk!
+ Defect product binnen garantietermijn (geen verbruiksgoederen)

Mocht het voorkomen dat uw product binnen de garantietermijn kapot gaat, dan dient u rekening te houden met de volgende punten:

  • Wij raden u aan om een gedegen omverpakking te gebruiken die om de originele verpakking van het product heen zit, indien redelijkerwijze mogelijk. Bijvoorbeeld de originele Bax-shop doos waar het product in geleverd werd. We willen u ook adviseren om geen stickers en/of andere biljetten op de originele verpakking te plakken en/of te schrijven op de originele verpakking.
  • Voor alle reparatiezendingen binnen de garantietermijn waarbij geen defect geconstateerd wordt, wordt € 50,- incl. btw aan onderzoekskosten berekend, excl. verzendkosten.
  • Wanneer u niet akkoord gaat met de prijsopgave, dan dient u alleen de kosten te betalen voor onderzoek en verzendkosten.
  • U dient bij de retourzending een ingevuld retourformulier te voegen met de omschrijving van het defect en daarbij uw NAW gegevens.
  • Wij adviseren om producten van Behringer, Skullcandy en Beats by dr. Dre rechtstreeks terug te sturen naar Behringer, Skullcandy en Beats by dr. Dre zelf. Lees hier de Behringer RMA procedure, lees hier de Skullcandy RMA procedure en lees hier de Beats by dr. Dre RMA procedure.

Indien u het product wenst te retourneren, zal de levering moeten voldoen aan de door Bax-shop.nl verstrekte instructies. Kijk hiervoor onder de kop “Retour voorwaarden/staat van het product”.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze helpdesk!
+ Defect product buiten garantietermijn (geen verbruiksgoederen)

Mocht het voorkomen dat uw product buiten de garantietermijn defect raakt, dan dient u rekening te houden met de volgende punten:

  • Wij raden u aan om een gedegen omverpakking te gebruiken die om de originele verpakking van het product heen zit, indien redelijkerwijze mogelijk. Bijvoorbeeld de originele Bax-shop doos waar het product in geleverd werd. We willen u ook adviseren om geen stickers en/of andere biljetten op de originele verpakking te plakken en/of te schrijven op de originele verpakking.
  • Voor alle reparaties wordt € 50,- inclusief BTW aan onderzoekskosten berekend. Deze kosten komen te vervallen zodra u ons opdracht geeft het product te repareren tegen de prijs zoals vermeld in de reparatieofferte. Indien er geen defect geconstateerd wordt, wordt eveneens € 50,- incl. btw aan onderzoekskosten in rekening gebracht.
  • U dient bij de retourzending een ingevuld retourformulier te voegen met de omschrijving van het defect, en daarbij uw NAW gegevens.
  • Wij adviseren om producten van Behringer, Skullcandy en Beats by dr. Dre rechtstreeks terug te sturen naar Behringer, Skullcandy en Beats by dr. Dre zelf. Lees hier de Behringer RMA procedure, lees hier de Skullcandy RMA procedure en lees hier de Beats by dr. Dre RMA procedure.

Indien u het product wenst te retourneren, zal de levering moeten voldoen aan de door Bax-shop.nl verstrekte instructies. Kijk hiervoor onder de kop “Retour voorwaarden/staat van het product”.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze helpdesk!
Overige Retour
+ Bestelling komt niet overeen met wat er besteld is

Komt de levering niet overeen met wat u besteld heeft, dan kunt u deze producten uiteraard terugsturen. Wij zullen na ontvangst van het track en trace nummer van de retourzending het juiste product zo spoedig mogelijk naar u opsturen.

Neem vooraf wel eerst contact op met onze afdeling verkoop onder telefoonnummer NL: 0031(0)113-212703 / BE: 0032(0)36052226 of via helpdesk@bax-shop.nl

Indien u het product wenst te retourneren, zal de levering moeten voldoen aan de door Bax-shop.nl verstrekte instructies. Kijk hiervoor onder de kop “Retour voorwaarden/staat van het product”.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze helpdesk!
+ Bestelling wordt beschadigd aangeleverd

Wanneer u een bestelling krijgt aangeleverd die ernstig beschadigd is en u kunt al zien dat een of meerdere producten defect zijn, kunt u de bestelling weigeren.

Neem vervolgens zo snel mogelijk contact op met onze afdeling aftersales onder telefoonnummer NL: 0031(0)113-820004 / BE: 0032(0)36052226 of via rma@bax-shop.nl

Wanneer u het pakket niet heeft geweigerd, kunt u de zending gratis naar ons terugsturen via het antwoordnummer. Wij zullen na ontvangst van het track en trace nummer van de retourzending een nieuw product zo spoedig mogelijk naar u opsturen.

Indien u het product wenst te retourneren, zal de levering moeten voldoen aan de door Bax-shop.nl verstrekte instructies. Kijk hiervoor onder de kop “Retour voorwaarden/staat van het product”.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze helpdesk!