• Gratis verzenden en retourneren
  • Voor 22.00 uur besteld morgen in huis
  • 90 dagen niet-goed-geld-terug garantie
  • Naar de website van Thuiswinkel.org
Home / Bedrijfsprofiel

Assortiment

Aanbiedingen

Informatie

Nieuwsbrief

Vul uw e-mailadres in en mis
nooit acties en aanbiedingen

Bedrijfsprofiel Bax-shop.nl

Geschiedenis

Een magazijn van 16.500 m2. Meer dan 30.000 muziekproducten op voorraad. Levering aan de Benelux, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk. Daar kan Jochanan Bax, tien jaar oud, alleen maar van dromen. Hij is bezig met het maken van zijn eerste discolamp. Een uitdaging voor een jongen van de basisschool. Het resultaat is een 'lichtorgeltje': vier knipperende lampen in verschillende kleuren. Jochanan had ook aan een stofzuiger kunnen knutselen, maar daar wordt hij niet gelukkig van. Muziek is zijn passie.

Zes jaar later. Jochanan en zijn vijf jaar jongere broer Nathanael hebben zich op het DJ-vak gestort. Feestjes worden meteen een stuk gezelliger als de Bax-broers hun set hebben geïnstalleerd. Toch hebben de jongens het gevoel dat er iets mist. Want wanneer ze niet optreden, staat hun drive-in-show te verstoffen. Ze besluiten: hoe meer gebruikers, hoe meer vreugd. Voortaan kan iedereen de DJ-apparatuur, PA-speakers en verlichting van Bax huren. Voor een betaalbare prijs uiteraard.

Internet

In 1998 loopt de eerste huurder met geluidsapparatuur naar buiten. En Nathanael en Jochanan zien het licht. Verhuren is leuk, maar waarom niet verkopen? De twee kloppen in 2004 aan de deur van iedere leverancier, maar krijgen nergens voet aan de grond. Studenten die in hun leven nog geen luidsprekerset verkocht hebben, dat wekt weinig vertrouwen. Maar de Bax-broers geloven dat ze zich kunnen onderscheiden van de massa. Ze kiezen voor een oplossing die zelfs in 2005 nogal ongewoon is: het internet.

Het wereldwijde web is razend populair in 2005. Maar voor duizenden euro's DJ-, PA- en verlichtingsapparatuur kopen via internet? De jongens worden uitgelachen. Gelukkig voelen ze haarfijn aan wat de muzikale klant nodig heeft. Eén slimme leverancier snapt dit en gaat akkoord. Op de volgende voorwaarde: verkoop de producten echt en gebruik ze niet voor eigen verhuur. Geen probleem. Het duo richt zo snel mogelijk een webshop, winkeltje en opslagplaats van 50 m2 in. Alle producten staan binnen no-time op deurmatten in heel Nederland. Bax-shop.nl is geboren.

Muziekwinkel

Vijf jaar later telt Bax-shop 80 werknemers. En onder DJ's in heel Nederland en België is Bax een begrip. Het populaire Pioneer stuurt zijn DJ-apparatuur maar al te graag naar deze succesvolle webshop in Goes. Gitaren, basgitaren, drums, keyboards en digitale piano's zijn de logische volgende stap. Maar heeft nóg een nieuwe muziekwinkel wel toegevoegde waarde? Daar zijn de leveranciers niet van overtuigd. Dus laat Bax-shop zien wat liefde voor muziek echt betekent. Het vervangt zijn kleine showroom door een waar muziekparadijs voor muzikanten, DJ's en producers. Steeds meer kleine en grote merken laten zich over de streep trekken.

Heeft Bax-shop na al dat succes nog wel ambities? Jazeker. Jochanan, Nathanael en hun team zijn pas tevreden als de klant 100% tevreden is. Liever van een 9,5 naar een 9,6 op Trustpilot dan een ton meer omzet, is het motto. Om maximale kwaliteit te kunnen bieden, worden lange tijd experts van buitenaf ingeschakeld. Toch vallen de resultaten vaak tegen. Zo worden door externe partijen een mobiele website en bedrijfsfilm ontwikkeld, maar deze voldoen niet aan de hoge standaard van Bax-shop. Jammer van de investering, maar er is maar één oplossing. Een eigen foto- en videostudio, eigen software, een eigen vertaalafdeling... Bax-shop doet het zelf.

Service

Met dit zelfvertrouwen gaat Bax-shop in 2013 de grens over, naar Frankrijk. Niet veel later volgen ook Duitsland en de UK. Schijnbaar moeiteloos. Toch zitten de verschillende afdelingen nog altijd met spanning te wachten als de deuren opengaan in het volgende land. Hoe zullen de nieuwe klanten reageren? Gelukkig staat Bax-shop sterk met een afgeladen service-pakket. Gratis verzending vanaf 50 euro, Laagsteprijs-garantie, 60 dagen niet-goed-geld-terug en Gratis retourneren zijn enkele voorbeelden van Service XXL. In Nederland en België zijn zelfs Vanavond Bezorgd ('Same day delivery') en Op Afspraak in Tijdvak mogelijk. En het einde is nog lang niet in zicht.

Een 1600 m2 grote muziekwinkel. Meer dan 300 werknemers. Talloze Europese muzikanten, DJ's en producers bestellen nu bij Bax-shop. We hadden ook stofzuigers kunnen verkopen, maar daar worden we niet gelukkig van. Muziek is onze passie.

Online

Online is Bax-shop natuurlijk uitstekend vertegenwoordigd. U kent de Nederlandse webshop, maar begin 2013 zag ook een Franstalige versie het levenslicht. Medio 2014 hebben we de online vleugels tevens uitgeslagen naar buurland Duitsland. En met de release van de '.co.uk'-variant kon ook de Brit kennismaken met het enorme Bax-shop assortiment.

Door continu kritisch te kijken naar onze online uitingen, weten we ons steeds beter aan te passen aan de wensen van de online klanten. Het bezoeken van een fysieke winkel moet een hele belevenis zijn, maar we snappen dat niet iedereen voor elke bestelling naar Goes of Antwerpen reist. Des te belangrijker vinden we het om ook online een soortgelijke beleving te realiseren. Uitgebreide productinformatie, high-resolution afbeeldingen, 360 graden-beelden en advies van onze taalkundig sterke specialisten geven u het gevoel samen met een adviseur naar dat ene perfecte product te kijken. Omdat we al sinds het prille begin online aanwezig zijn, zijn we uitstekend op de hoogte van alle 'do's en don'ts'.

Bax Light & Sound, links als drive-in show, rechts als allereerste winkel.

Bax-shop experience

Wat in 1998 begon als een hobby, nam al snel serieuze vormen aan. De aandacht werd verlegd richting de verkoop van licht- en geluidsapparatuur en het was op 6 februari 2003 niet meer dan logisch dat de gebroeders Bax zich inschreven bij de Kamer van Koophandel. Aanvankelijk betrokken ze een ruimte boven een andere winkel in het centrum van Goes, met een oppervlakte van 40 m2 en een nabijgelegen opslagplaats van 50 m2. Maar al snel werd deze ruimte door de groeiende klantenkring te klein. Amper drie jaar later verhuisde het bedrijf naar een ruimere locatie in Goes, waar winkel, magazijnruimte en kantoorruimte gehuisvest werden. Door de explosieve groei die Bax-shop doormaakte in die jaren, barstte ook dat pand al snel uit zijn voegen.

Een druk bezochte opening van de nieuwe winkel te Goes, eind 2012.

Goes

De overname van een pand enkele tientallen meters verderop bood uitkomst. Dat is tot op de dag van vandaag de hoofdlocatie: kantoor, magazijn en onze grote muziekwinkel vloeien hier samen tot één geheel. Met de overname van dit pand was het noodzaak om het magazijn en de logistieke activiteiten zo snel mogelijk te verhuizen. In het nieuwe onderkomen werd alles opnieuw gestructureerd en daar profiteren onze klanten nog steeds van. In de loop van 2012 verrees binnen de muren van dit gebouw een gloednieuwe winkel. Goed nadenken over het winkelconcept en hard werken gingen hieraan vooraf. Eind 2012 kon de winkel officieel geopend worden en mochten we duizenden bezoekers verwelkomen die zelf de nieuwe 'Bax-shop experience' wilden beleven.

Sindsdien zochten we nog andere manieren om onze drift naar groei verder te kunnen voeden. En dat vonden we onder andere online. Met de introductie van bijvoorbeeld een .fr- en .de-webshop werden plots ook Frans- en Duitstalige klanten op hun wenken bediend. Die formule bevalt zo goed, dat we hier nog veel verder in willen gaan.

Een kleine impressie van Muziek & Visie in Antwerpen, onze tweede fysieke winkel.

Antwerpen

Verdere expansiemijlpalen van Bax-shop als fysiek bedrijf vonden in 2014 plaats. Niet alleen werd er een nieuw kantoorgedeelte binnen het pand gerealiseerd, ook werd de nabije tennishal overgenomen en als magazijn ingericht. Als klap op de vuurpijl is medio 2014 het Belgische 'Muziek & Visie Metropool' in Antwerpen door Bax-shop overgenomen. Met de tweede fysieke vestiging is een iets compactere versie van de Nederlandse winkel in Goes ontstaan. Het behoud van eigen naam, personeel en klantenkring, gecombineerd met de Bax-shop service en filosofie, zorgt voor een krachtige formule die ook onze zuiderburen weten te waarderen. Een drie dagen durend openingsfestijn met workshops en demo's bood geïnteresseerden de mogelijkheid om het nieuwe Muziek & Visie, nu varende onder de Bax-shop vlag, met eigen ogen te aanschouwen.

Service

We treden graag in contact met onze klanten. Via telefoon, e-mail, social media, een eigen forum en zelfs via Whatsapp luisteren we aandachtig naar hun specifieke wensen. Zij stimuleren ons om steeds een stap verder te gaan met onze dienstverlening. Zo weten we precies wat onze klant verwacht en op deze manier houden we ons serviceniveau hoog. En op onze jaarlijkse open dag, die door duizenden mensen bezocht wordt, knopen we uiteraard met plezier een gesprek aan met menige klant.

Onze specialisten staan u graag te woord en kunnen eindeloos over hun vakgebied vertellen.

Onze klanten stellen onze inspanningen op prijs. Dat blijkt onder meer uit de nominaties voor de Thuiswinkel Awards in 2008, 2009, 2010 en 2011. En ook onze forse groei heeft erkenning gekregen. In 2008, 2009, 2011, 2013 en 2014 sleepten we namelijk de FD Gazellen Award voor snelst groeiende Nederlandse onderneming in de wacht. Zo groeiden we in 2013 met liefst 62%!

Jaarlijks versturen we meer dan 380.000 pakketten naar klanten in de Benelux én daarbuiten. En dat doen we razendsnel. Bestellingen geplaatst vóór 22:00 uur zijn de andere dag in huis. Maar onze serviceverlening gaat nog veel verder, want we willen dat onze klanten op uiterst comfortabele wijze online kunnen bestellen. Zelfs als de nood het hoogst is. Extra opties, zoals levering op zondag, same-day-delivery en zelfs levering op afspraak, zijn daar het bewijs van.

Links: Service XXL is de kern van alle diensten die ons uniek maken en in uw voordeel werken. Rechts: Een stukje van ons enorme magazijn waar 30.000 producten op uw bestelling wachten!

Ook ná de aanschaf van een product staan we voor u klaar. Met een zichttermijn van 60 dagen kunt u in alle rust uw product in een vertrouwde omgeving uitproberen, zodat u zeker weet dat het goed bij u past. Blijkt dat niet zo te zijn? Dan stuurt u het product gratis naar ons terug. Dit soort extra's wordt gewaardeerd, getuige de vele lovende reviews van klanten op diverse vergelijkingssites. Onder de noemer 'Service XXL' blijven we kritisch kijken naar onze serviceverlening en weten we keer op keer nieuwe diensten toe te voegen om het u nóg makkelijker te maken.

Steeds meer particuliere en zakelijke klanten weten hun weg te vinden naar onze webwinkels en fysieke winkel. Dat betekent dat we ook steeds meer wensen en ideeën ter uitbreiding van ons assortiment en onze dienstverlening te horen krijgen. Dankzij de nauwe contacten met onze klanten kunnen we de lat continu hoger leggen.

Lees meer over Service XXL
Informatie over Contact en openingstijden

Medewerkers

Dat we de daad bij het woord voegen, moge duidelijk zijn. Met 325 specialisten op verschillende afdelingen staan we dagelijks voor u klaar. En we zijn nog altijd op zoek naar talent dat het uitgebreide team kan versterken in onze missie om nog beter te worden en door te groeien. Helpdeskmedewerkers, vertalers, verkopers, programmeurs, designers, magazijnmedewerkers... ze zorgen samen voor de ultieme Bax-shop ervaring waar onze klanten vaak zo enthousiast over spreken.

Kantoorpersoneel, verkopers, magazijnmedewerkers… ze zorgen allemaal voor de unieke Bax-shop experience!

De leeftijd van onze medewerkers mag met een gemiddelde van 28 laag liggen, er werken enkel specialisten die streven naar het bereiken van doelen. Onze klanten krijgen dan ook advies op maat. Een uitbater die zijn café een imagoboost wil geven, sturen we niet met een paar kerstballen en een gloeilamp de deur uit. En een scholier die een paar oordopjes zoekt, praten we geen kamervullende speakerset aan. De gedreven productspecialisten in onze winkel geven bovendien graag een demonstratie. Op die manier worden de producten van meer dan 600 merken in ons assortiment tastbaar. Onze klantenservice reageert snel en adequaat op vragen. En de webwinkel verschaft heldere en uitgebreide productinformatie aan meer dan 750.000 bezoekers per maand.

Bekijk de Vacatures

Bax @ Social

We mogen stellen dat onze klanten ons erg goed weten te vinden. Niet verwonderlijk, aangezien we actief zijn op Facebook, Twitter, Youtube, Google+ en Instagram. Zelfs via Whatsapp zijn we bereikbaar voor al uw vragen. We vinden het erg leuk om foto's van onze producten in actie te zien en de vele lovende reacties te lezen. Daarnaast helpen we u graag met technische kwesties en vragen over bestellingen, ook als er onverhoopt iets misgaat. Verder houden we u via de diverse kanalen op de hoogte van onze vele acties, prijsvragen, kortingen, events en meer!

Lees meer over Social media

Voorraad

Bax-shop heeft een eigen magazijn (pal naast onze winkel in Goes!) waar meer dan 30.000 verschillende producten staan te popelen om besteld te worden. We werken zoveel mogelijk met onze eigen voorraad en mede daarom kunnen we erg snel leveren. Dit magazijn biedt plaats aan de grootste speakers en de kleinste schroefjes, die snel en precies gepickt worden door onze medewerkers. Ook maken we gebruik van een lange sorter, die onder andere gebruikt wordt om producten te verzamelen, die vervolgens netjes ingepakt kunnen worden. Hierdoor werken we erg efficiënt en zorgen we ervoor dat ook de allerlaatste bestellingen mee op pad gaan met een van onze vervoerders.

Lees meer over Voorraadstatus

Productaanbod

We zijn kritisch als het gaat om ons assortiment. Onze specialisatie in gitaren, drumstellen, studio-apparatuur, DJ-gear, pro audio & licht, keyboards, synths, audiovisuele producten en blaasinstrumenten wordt weerspiegeld door ons uitgebreide assortiment. We zorgen ervoor dat ons productaanbod up-to-date blijft en dat we zo snel mogelijk uit eigen voorraad kunnen leveren. In ons magazijn te Goes vindt u meer dan 30.000 verschillende voorradige producten. En dagelijks wordt het web afgespeurd om u als eerste de nieuwste producten te kunnen voorschotelen. Dankzij goed contact met onze leveranciers, weten we die producten vaak zelfs als eerste in de schappen te krijgen.

Beurzen

Willen we het nieuws nog sneller dan snel hebben? Dan gaan we zelf op zoek naar producten, en wel met onze eigen filmploeg. Zo zijn we te vinden op de NAMM Show in Anaheim en natuurlijk de Musikmesse in Frankfurt, waar we in 2014 onze Duitstalige site promootten middels een mobiele trailer. Tijdens dit soort beurzen wordt ons assortiment in een paar dagen tijd aangevuld met honderden nieuwe producten. Uiteraard gaat dit gepaard met videorapportages, zodat u toch het gevoel heeft er zelf bij te zijn. En dan alvast beginnen met sparen... Want of u nu DJ, producer of muzikant bent, vaak kriebelt het om dat ene nieuwe product in huis te halen.

Bax-shop bezoekt jaarlijks de NAMM Show te Anaheim en de Musikmesse / Pro Light & Sound in Frankfurt

Merken

Niet alleen beurzen zorgen voor aanvulling van het assortiment. Zo weten steeds meer nieuwe merken hun weg te vinden naar de 'magenta-gekleurde webshop'. Dan gaat het niet alleen om populaire producten, maar ook om exclusieve modellen waar we enkele exemplaren van hebben weten te bemachtigen. 'Limited edition' DJ-sets van Pioneer, exclusieve Fender Factory Special Run-gitaren en zelfs een Moog-synthesizer met 24-karaats gouden finish zijn de revue al gepasseerd. En we geven graag op alle mogelijke manieren advies over onze producten. Want zijn het niet onze uitgebreide productpagina's die u wijzer maken omtrent de functies van een product en de accessoires die er goed bij passen, dan zijn het wel onze vriendelijke helpdeskmedewerkers of enthousiaste verkopers. We denken graag met u mee en houden rekening met uw eisen, wensen en uiteraard uw budget. Zo creëren we voor elk vraagstuk een oplossing op maat.

Links: Demo Dubvision. Rechts: Demo Nicky Romero

Workshops

Ons enorme klantenbestand is bijzonder belangrijk voor ons. We leggen u dan ook graag in de watten door middel van interessante clinics, workshops en thema-dagen. Succesformules zoals de Groove Day, de Digital Playground en Bax Lights Up Your World zetten liefhebbers en specialisten in de spotlight en laten de winkel nét even iets meer in het teken van hun vakgebied staan. Daarbij zorgen we altijd voor interessante aanbiedingen en acties, evenals loterijen en prijsvragen.

Experts uit het vak worden door ons uitgenodigd om kennis en ervaring te delen, en productspecialisten kunnen u urenlang vertellen over de producten uit hun vakgebied. Bovendien hebben we al diverse grote namen uit de muziekwereld mogen verwelkomen in onze winkel. Cesar Zuiderwijk, Nicky Romero, Jan Akkerman, Bass Modulators en Chris Coleman zijn sprekende voorbeelden van experts uit het vak die graag hun kennis kwamen delen met de komende generatie talenten.

Met deze activiteiten hopen we te blijven groeien in alle mogelijke opzichten. Denk bijvoorbeeld aan de continu verbeterende serviceverlening, het almaar uitdijende assortiment en de ambitie om Bax-shop ook in de rest van Europa te introduceren. De kans wordt steeds groter dat u het herkenbare witte winkelwagentje en het magenta logo op de meest exotische plaatsen tegenkomt, zowel online als offline.

Lees meer over het Assortiment
Een overzicht van al onze Merken
Bekijk de Evenementenkalender
Lees het laatste Nieuws
Abonneer u op onze Nieuwsbrief

Muziekwinkels

Bax-shop – Goes (Nederland)

Dat we ons ook offline kunnen presenteren, is onder meer te danken aan ons muziekpaleis in Goes: een 1600 m² groot Walhalla voor muzikanten, DJ's, producers, lichttechnici en ieder ander die zich bezighoudt met Sound, Stage en Studio. En of dit nu beroeps- of hobbymatig is, maakt voor ons helemaal niets uit. Het aanraken, horen, voelen, beluisteren en zien van producten is het belangrijkste. Dat is ook de reden dat bijna alle producten in de winkel speelklaar opgesteld staan. Is iets niet aangesloten? Onze verkopers doen het graag voor u. Wilt u iets uitproberen dat we niet opgesteld hebben staan? Indien voorradig, halen we het product graag voor u uit het magazijn.

Een kleine blik in de wereld van ons muzikale Walhalla te Goes.

Bij het ontwerpen van de winkel-indeling hebben we alle wensen van onze specialisten op tafel gelegd. Om de juiste keuze te kunnen maken, is namelijk niet alleen het kunnen uitproberen van een product noodzakelijk, ook het kunnen vergelijken van gelijkwaardige producten is van groot belang. In onze winkels treft u dan ook enorme gitaarwanden waar de meest populaire én uitzonderlijke modellen naast elkaar hangen. Onze PA-installaties staan speelklaar opgesteld en door middel van een iPad kunnen verschillende opstellingen met één druk op de knop vergeleken worden.

Microfoons, zowel van studio- als live-kaliber, staan opgesteld in een speciale opnameruimte, zodat u diverse sporen kunt opnemen om die later te kunnen vergelijken. Studio-monitoren kunnen in alle rust beluisterd worden in een aparte studioruimte. DJ-sets en DJ-controllers staan netjes naast elkaar opgesteld, van goedkope instapmodellen tot de meest uitgebreide configuraties. Gitaren en drumstellen zijn in geluidsdichte oefenruimtes te bespelen, zodat klanten geen last van elkaar hebben. En wilt u een setje verse snaren op uw instrument? Dan kunnen we ook dat ter plekke voor u verzorgen.

Aan onze bar kunt u terecht voor een drankje op onze kosten terwijl u wacht op uw bestelling. Zo wordt een bezoek aan de Bax-shop muziekwinkel een middagvullende activiteit.

Muziek & Visie te Antwerpen, waar de invloed en stijl van Bax-shop goed zichtbaar is.

Muziek & Visie – Antwerpen (België)

Hetzelfde concept bestaat in onze winkel te Antwerpen, maar dan op iets kleinere schaal. Ook hier staat een representatief assortiment aan producten speelklaar voor u opgesteld en u kunt er altijd terecht voor kleine accessoires, zoals USB-sticks, snaren, drumstokken, een hoofdtelefoon of een pianokruk. En wilt u een product dat niet standaard in Antwerpen aanwezig is toch testen? Dan zorgen we dat het voor u klaar staat. Want ook hier staat service centraal!

Lees meer over onze Muziekwinkels

Kennis

We vinden het belangrijk om onze informatie en ervaring met u te delen. Zeker als u graag meer achtergrondinformatie wilt hebben om een keuze te maken, kan deze voorziening hier aan bijdragen. Daarom publiceren we met regelmaat nieuwe artikelen op het Bax Blog. Onze specialisten behandelen de meest uiteenlopende onderwerpen, gericht op DJ's, lichttechnici, gitaristen, toetsenisten, drummers, percussionisten, geluidstechnici en iedereen die iets doet met het maken of bewerken van muziek.

Koopgidsen

In onze webwinkel zelf vindt u koopgidsen bij de verschillende productcategorieën. De koopgidsen laten u kennismaken met alles wat u moet weten om zelf de juiste keuze te kunnen maken uit de diverse producten. We vinden het belangrijk dat u goed op de hoogte bent van alle zaken die komen kijken bij het aanschaffen van een product uit een bepaalde productgroep. Des te belangrijker is het om u goed te informeren over de verschillen en mogelijkheden die ons grote assortiment u biedt. Zo focussen we ons niet op het voorschotelen van producten, maar bieden we u de juiste informatie zodat u zelf een goede keuze kunt maken.

Bezoek het Bax Blog

Levering en verzending

Een heel herkenbare situatie: u heeft een product op het oog en heeft besloten om het product daadwerkelijk te bestellen. Dan wilt u het product ook zo snel mogelijk in huis hebben, het liefst meteen nadat u op de bestelknop geklikt heeft. Toch?

Bij Bax-shop denken we hier precies hetzelfde over. Daarom doen we er alles aan om uw product zo snel mogelijk bij u te bezorgen. Producten die op werkdagen vóór 22:00 uur 's avonds besteld zijn, worden de volgende dag al geleverd. U kunt er zelfs voor kiezen om producten die vóór 14:00 uur besteld worden, tegen een kleine vergoeding dezelfde avond al te laten bezorgen! Zelfs levering op zondag behoort tot de mogelijkheden. En hebben we al verteld dat u bij ons uw eigen vervoerder kunt kiezen?

Ook willen we u niet opzadelen met torenhoge verzendkosten. Bestellingen boven de € 50,- worden gratis verzonden, voor kleinere bestellingen vragen we een kleine vergoeding van € 2,50.

Verzending gebeurt niet alleen snel, maar ook secuur. De meeste producten verpakken we in onze eigen Bax-dozen, met luchtkussentjes die uw product optimaal beschermen. Zelfs gevoelige producten zoals gitaren, opslagmedia en lampen komen hierdoor vrijwel altijd heel en werkend aan bij onze klanten. En dat is belangrijk, want niets is vervelender dan hoopvol wachten op uw bestelling en er bij levering achter komen dat iets beschadigd of defect is. Grote producten zoals upright piano's vervoeren we met onze eigen transportmiddelen en leveren we dus persoonlijk bij u af.

Lees meer over Betalingsmogelijkheden
Lees meer over Verzendmogelijkheden
Lees meer over Verzendkosten
Lees meer over Bezorginformatie

Aftersales en garantie

Omdat Bax-shop een eigen aftersales-afdeling heeft en een interne technische dienst voor het uitvoeren van kleine reparaties, kunnen we erg snel schakelen. We begrijpen als geen ander dat het terugsturen van defect muzikaal gereedschap geen pretje is. We doen er dan ook alles aan om dit leed zoveel mogelijk te verzachten. Zo kunt u producten gratis naar ons terugsturen, leveren we een nieuw exemplaar als een product binnen 30 dagen toch defect blijkt te zijn en geven we standaard 3 jaar garantie op onze producten (uitgezonderd verbruiksproducten of producten waar enkel garantie op fabrieksfouten van toepassing is). Kunt u uw product toch niet missen? Laat het ons dan zeker even weten zodat we kunnen kijken naar de mogelijkheden van een leenmodel.

Lees meer over Garantie en retouren

Beoordelingen en zichttermijn

Bij Bax-shop vinden we het belangrijk om zo transparant mogelijk te zijn. We kunnen ons goed voorstellen dat u wilt weten met wie u precies zaken doet.

We willen dan ook dat u een goed beeld krijgt van onze producten, diensten en service. Zo hebben we bijvoorbeeld het Thuiswinkel Waarborg-certificaat in handen. Dat wil zeggen dat we ons houden aan de vereisten die deze onafhankelijke belangenorganisatie heeft opgesteld.

We gaan zelfs verder dan de minimale vereisten. Kijk bijvoorbeeld naar onze zichttermijn van 60 dagen. We willen u graag de mogelijkheid geven om een product in alle rust uit te proberen. Zo kunt u een weloverwogen keuze maken en hoeft u zich niet te haasten.

Met regelmaat vragen we onze klanten om ons door middel van recensies de waarheid te vertellen. Via Trustpilot, Kieskeurig en Tweakers kunnen klanten hun ervaringen met ons delen. Gelukkig scoren we op alle fronten een dikke voldoende. Tegelijk maken we graag gebruik van de suggesties van klanten, om zo onze serviceverlening nóg aantrekkelijker te maken.

Lees meer over Veiligheid
Lees meer over Garantie & retouren