Assortiment
Aanbiedingen
Informatie
Nieuwsbrief
Vul uw e-mailadres in en mis
nooit acties en aanbiedingen

Winnaar Denon DN-MC6000 bekend!

Maandag 20 december 2010
15  Reacties

Wie heeft toch die Denon DN-MC6000 gewonnen? Dat is de vraag die veel mensen momenteel bezig houdt, want aan enthousiasme bij deze prijsvraag van Bax-shop.nl geen gebrek!

Op Twitter kon u de afgelopen week via hashtag #baxdenon meedoen aan de prijsvraag. Bij bax-shop.nl waren we blij verrast dat de animo voor het winnen van een Denon DN-MC6000 zó groot was. De hashtag werd zelfs even Trending Topic in Nederland! Op basis van het leukste filmpje/presentatie/foto/tweet hebben we uit alle inzendingen een winnaar geselecteerd. Wij kunnen Mark Lankhorst feliciteren als kersverse eigenaar van een DN-MC6000 ter waarde van € 695,-! Zijn tweet was:

“Ik wil de DN-mc6000 graag winnen! check mijn filmpje op http://tennis-net.nl/baxshop/ #baxdenon”

Niet gewonnen? Jammer! Maar geen paniek, want inmiddels staat er alweer een nieuwe prijsvraag online.

15 Reacties

mark lankhorst - 22 december 2010 om 1:36
BEste mensen, 
 
IK ben erg blij met de prijs die ik gewonnen heb! Ik vind hetechter jammer dat niet iedereen me dit gunt! JE moest creatief zijn, ik heb dat op deze manier ggedaan door zo'n filmpje te maken om anderen uit te nodigen mee te doen en reclames voor bax te maken! 
 
Bax-shop, super bedankt, dit helpt mijn dj route een stuk in de goede richting! Ik wacht met smart op de controller! 
 
Groeten mark
Rick Baaten - 21 december 2010 om 15:43
Dit systeem is wel niet waterdicht. Nu ik weet dat de 10 beste mensen gekozen zijn, kan ik de volgende keer bij een soortgelijke actie het beste 10 accounts aanmaken. Zo heb ik meer kans dan dat ik met een account 10 tweets post.
Ron - 21 december 2010 om 10:27
En wat die slashes in mijn commentaar doen... vaag... maar excuus daarvoor.
Ron - 21 december 2010 om 10:23
Ik snap heel goed dat BAX met web 2.0 zaken bezig is. Het integreren van Twitter, Facebook en andere social media is niet meer weg te denken voor een onderneming en het genereerd gratis reclame en in mijn ogen ook extra klanten.  
 
Probleem is alleen dat hoe creatief je ook bent met je inzending er altijd een menselijke factor bij komt kijken. In dit geval ben je dus volledig afhankelijk van hoe BAX je filmpje of foto of wat dan ook waardeert...  
 
Het word nu nog moeilijker om iets te winnen. Heb je niet zo\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\'n creatieve geest, of wel maar niet de middelen om iets leuks in elkaar te zetten, dan win je dus gewoon vanaf nu niet meer...simpel. 
 
Bij de oude prijsvraag methode kon je nog je best doen om de juiste antwoorden op te zoeken en dan maakt iedereen evenveel kans... in mijn optiek de meest eerlijke methode, zo maakt jong en oud, creatief of niet, middelen of niet, evenveel kans op de prijs.  
 
Als ik de heren van BAX was, dan zou ik 1 keer per kwartaal of 1 keer per 2 maanden een echte super prijs verloten volgens de nieuwe methode. Dan heeft iedereen ook wat meer tijd om creatief te zijn. En dan gewoon iedere maand weer netjes een \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\"normale\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\" prijsvraag, gewoon met 3-5 vragen die je moet beantwoorden.... eerlijke zaak!!
Bert - 21 december 2010 om 10:00
(We hebben de #baxdenon hashtag met nauwlettend oog gevolgd. Uit de vele inzendingen hebben we de beste, leukste, creatiefste en mooist gemaakte tien uitgekozen. Deze zijn in de virtuele grabbelton geplaatst en hier is willekeurig een winnaar uitgekomen.) 
 
Hier begin ik ook steeds minder in te geloven. Hoe meer Bax-shop reclame, hoe groter de kans is dat je erbij zit. Reden of een goed artikel doen er niet toe. 
Reclame, dat willen we zien.
Remco - 20 december 2010 om 19:43
Inderdaad jammer, de opdracht was een reden te geven waarom je deze moest winnen, waar creativiteit toegestaan was. Hier zit de reden geneens in.
Stijn - 20 december 2010 om 17:46
Het is inderdaad wel een beetje een rare keuze, niettegenstaande dat de winnaar er waarschijnlijk wel wat tijd in heeft gestoken. (Oh, kon ik maar werken met flash... dan...) Maar we mogen er niet over klagen dat Bax-shop zulke mooie prijzen weggeeft. Ik ben benieuwd of ik misschien wel de gelukkige winnaar mag zijn van de KRK hoofdtelefoon !
Sebastian Stigter - 20 december 2010 om 14:54
Dit maakt mij zeer benieuwd naar die shortlist.... Aangezien de winnaar zich gewoonweg niet heeft gehouden aan de gestelde opdracht. Ik heb mijn twijfels bij de jurering. Heb de DN MC6000 nu maar zelf besteld want ik heb 'm toch wel echt nodig.
Colin - 20 december 2010 om 14:51
1 woord hiervoor: 
 
Jammer
Patrick | Bax-shop.nl - 20 december 2010 om 13:43
Heren en dames, 
 
Allereerst bedankt voor jullie reacties. Liever dat mensen openbaar hun mening geven dat dat zij dit voor zich houden. Elke klacht kunnen wij namelijk van leren. 
 
We hebben de #baxdenon hashtag met nauwlettend oog gevolgd. Uit de vele inzendingen hebben we de beste, leukste, creatiefste en mooist gemaakte tien uitgekozen. Deze zijn in de virtuele grabbelton geplaatst en hier is willekeurig een winnaar uitgekomen. 
 
De prijsvraag bij Bax-shop.nl moet een plezier zijn en geen ellende of irritatie. Helaas is dat bij sommigen van jullie wel het geval. Ik snap zeker de teleurstelling. Jullie hebben namelijk allemaal jullie best gedaan om te winnen! En dat jullie je best hebben gedaan was ook zeker te zien, want wat hebben wij een stel creatieve inzendingen binnen gekregen! 
 
Momenteel hebben wij een nieuwe actie lopen: https://www.bax-shop.nl/krkprijsvraag. Ik hoop dan ook dat jullie hieraan meedoen. Daarnaast zie ik ook graag jullie feedback danwel commentaar tegenmoet. Dat kan uiteraard als reactie zoals hieronder, maar jullie kunnen deze ook doormailen naar Dit e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken De heren en dames van de marketingafdeling nemen dit zeker mee bij acties in de toekomst! 
 
Graag hoor ik van jullie!  
 
Fijne feestdagen! 
 
Met vriendelijke groet, 
 
Patrick Godschalk 
Bax-shop.nl 
 
patrick.godschalk[@]bax-shop.nl
Cees Trouwborst - 20 december 2010 om 13:32
Ik ben het wel eens met bovenstaande commentaren. Had niet verwacht dat jullie dit het liefst zagen in jullie wedstrijd. 
 
Nu is er ook het gevaar dat de volgende wedstrijd één ophoping wordt van Bax reclame, haalt toch het leuke er een beetje van af.
Sebastian Stigter - 20 december 2010 om 13:21
Inderdaad jammer. De opdracht luidde laat ons op een creatieve manier weten waarom jij die controller moet winnen (foto's / filmpjes worden op prijs gesteld) 
Dit is inderdaad een filmpje maar er is echt niet in te ontdekken wat de reden van de winnaar is. Terwijl ik andere inzendingen heb gezien die echt STUKKEN creatiever waren én voldeden aan de opdracht.  
Ik vind dit een teleurstellende uitslag.
Harley - 20 december 2010 om 13:15
Ik vind ook wel jammer: de beste reden is dus blijkbaar een promotie site-achtig ding kunnen maken voor de prijsvraag zelf. zonder echt een reden te verzinnen. ik moet zeggen er zaten vele leuke en grappige redenen tussen en dan uitgerekend de tweet zonder enig reden wordt uitgekozen. beetje raar maarja de winnaar gefeliciteerd.
Rick Baaten - 20 december 2010 om 12:59
wel jammer, dat er niet naar de reden wordt gekeken waarom je wou winnen en alleen of je goed kan photoshopen, Filmpjes maken of in dit geval verstand van Flash hebt. Maar voor de winnaar:proficiat!
Dick Engelsen - 20 december 2010 om 13:17
ik kan de reden waarom de winnaar de DN-mc6000 wil winnen nergens kan vinden. O wacht, hij heeft helemaal geen reden! 
 
Dit filmpje lijkt wel op een reclamespot?  
 
Ik ben wel een beetje teleurgesteld in jullie.

Plaats een reactie

Uw waardering
(klik de sterren)
Geschreven tekens: