Announcement

Collapse
No announcement yet.

DMX controller: meerdere channels 1 fader

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DMX controller: meerdere channels 1 fader

Hallo,
    Voor een kerk zoek ik een oplossing voor dit probleem: Er zijn meerdere PARren die afzonderlijk aangestuurd moeten worden (DMX). Dus kleur en dimmer. Maar het moet ook mogelijk zijn om ze allemaal tegelijk aan te sturen. Dus als het dimmer-kanaal van vier lampen op bijvoorbeeld 1, 6, 11 en 16 zit wil ik met één slider op de lichttafel ze alle vier kunnen dimmen. Een soort master-dimmer dus. Maar ze moeten ook afzonderlijk te dimmen zijn. Allemaal op hetzelfde kanaal zetten wil ik dus niet. Met software-DMX zie ik daar wel oplossing voor. Maar zijn er ook hardwaretafels die dit kunnen?
    Groeten, Bastiaan

Op mijn goedkope ayra Dmx tafel zit gewoon een selectieknop per Fixture ( dus lamp ) als je de lampen allemaal een eigen (fixture ) kanaal hebt is het een kwestie van die kanalen selecteren met een simpel knopje en vervolgens de schuif van het gewenste effect schuiven en ze reageren allemaal . Wil je er 1 bedienen dan selecteer je er gewoon 1 .

Comment

Je meestal ook een software patch maken in een dmx paneel. Het hangt er wel van af welke type en merk. de wat duurdere kunnen dit meestal wel.
      het is niet mijn feestje, maar dat van de opdrachtgever (cdj 2000nsx, djm 900 nsx, DDJ-RZ, rcf, eaw, rekordbox,macbook pro)

Comment

Working...
      X