Announcement

Collapse
No announcement yet.

Elation DMX Operator pro product review

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dj-drace
    replied
    Lol, ik denk dat ik beetje scheel heb gelezen, excuses!

Leave a comment:

• rick1993
    replied
    ??

Originally posted by dj-drace View Post
    Toch was ik gisteren met mijn tafel aan het rommelen, en toch is het gelukt dat ik meerdere programmas tegelijk kon afspelen. Hoe: Geen idee, ik zal kijken of ik dat nog kan achterhalen hoe ik daar nou in ben gekomen.
    Originally posted by Fiegel5 View Post
    Je kunt aan de conventionele zijde 1 chase afspelen, en aan de andere 1 tm 8 chases. Zo kun je dus 9 chases draaien :) .
    Originally posted by dj-drace View Post
    eerder in het topic werd aangegeven dat je maar 1 chase aan conventioneel, en aan de intelligente kant 1 chase kan;) dus 2 chases totaal.
    Waar heb jij gelezen dat je maar 1 chase tegelijk kan afspelen met deze tafel? Je beweert zelf ook dat je het zelf kunt maar daarna weer niet...
    Last edited by rick1993; Thursday-15-07-2010, 12:30.

Leave a comment:

• dj-drace
    replied
    eerder in het topic werd aangegeven dat je maar 1 chase aan conventioneel, en aan de intelligente kant 1 chase kan;) dus 2 chases totaal.

Leave a comment:

• Fiegel5
    replied
    Hoe bedoel je?

Je kunt aan de conventionele zijde 1 chase afspelen, en aan de andere 1 tm 8 chases. Zo kun je dus 9 chases draaien :) .

Leave a comment:

• dj-drace
    replied
    Toch nog terug komend over het zogenaamde "feit" dat deze sturing geen meerdere chases zou kunnen afspelen.
    Toch was ik gisteren met mijn tafel aan het rommelen, en toch is het gelukt dat ik meerdere programmas tegelijk kon afspelen. Hoe: Geen idee, ik zal kijken of ik dat nog kan achterhalen hoe ik daar nou in ben gekomen.

Leave a comment:

• dj-drace
    replied
    Inderdaad maar 1 tegelijk, excuses

Leave a comment:

• Fiegel5
    replied
    Het is inperciepe mogelijk om 8 intelligente en 1 conventionele chase tegelijk af te spelen. Maar geen meerdere conventionele.

Leave a comment:

• dj-drace
    replied
    Niet meerdere chases tegelijk afspelen? Volgendsmij heb je dat fout. ik heb precies de zelfde tafel, en volgendsmij heb ik het toch meegemaakt. Ik zal even proberen voor je.

Leave a comment:

• Patrick Godschalk
    replied
    Originally posted by Dj-scratch View Post
    Daarom krijg ik jou altijd als ik dingen voor geluid zoek? (A)

Nette review. Alles goed uitgelegd!
    Waarschijnlijk wel als je op zaterdag belt ;) En als je op zaterdag dingen begint te vragen over sample rates, latency, MIDI en dergelijke kom je al snel bij mij terecht :)

Om maar even ontopic te blijven, nette review, maar dat is al eerder gezegd.

Leave a comment:

• waltervanpeene
    replied
    Goede review! Is voor mij ook weer wat wijzer. Als ik er weer eens mee moet werken!

Leave a comment:

• Dj-scratch
    replied
    Originally posted by LaRoche View Post
    Ik bedoel precies wat er staat, ik heb nooit het verschil geweten tussen scenes en chases. Ik heb altijd geweten dat alleen chases voor mij interessant waren, maar niet wat het verschil was. Daarom ook, dat is op zich best beschamend;)
    Daarom krijg ik jou altijd als ik dingen voor geluid zoek? (A)

Nette review. Alles goed uitgelegd!

Leave a comment:

• LaRoche
    replied
    Originally posted by rick1993 View Post
    Ik ga er maar van uit dat je niet bedoelt wat er staat ??
    Ik bedoel precies wat er staat, ik heb nooit het verschil geweten tussen scenes en chases. Ik heb altijd geweten dat alleen chases voor mij interessant waren, maar niet wat het verschil was. Daarom ook, dat is op zich best beschamend;)

Leave a comment:

• Paradise
    replied
    Showtec model kan ook meerdere chases tegelijkertijd afspelen

Leave a comment:

• rick1993
    replied
    Originally posted by Fiegel5 View Post
    Evenals met de rookmachine, die heeft bijvoorbeeld 3 lampjes. Zo kleurt het lampje groen als je hem kunt gebruiken, en rood als hij nog aan het opwarmen is.
    Eh, dat zijn er volgensmij 2

Ben je dus van plan om een showtec model te kopen, dan zijn de technische specs hierboven precies hetzelfde.
    Ik kan het mis hebben, maar volgensmij kun je op de showtec variant op het intelligente gedeelte maar 1 chase tegelijk afspelen, terwijl er dat hier meer zijn.

Voor de rest: Nette review!

Originally posted by LaRoche View Post
    Nette review, heb er veel van geleerd (onder andere zoiets basis als het verschil tussen scenes en chases, *schaam, schaam*)
    Ik ga er maar van uit dat je niet bedoelt wat er staat ??
    Last edited by rick1993; Tuesday-29-06-2010, 18:16.

Leave a comment:

• LaRoche
    replied
    Kijk, dat is nog eens een goed uitgewerkte review! Plaatjes erbij, uitleg erbij, knop voor knop... Nette review, heb er veel van geleerd (onder andere zoiets basis als het verschil tussen scenes en chases, *schaam, schaam*)

Leave a comment:

Working...
X