Announcement

Collapse
No announcement yet.

Elation T4 Chase

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Elation T4 Chase

De Elation T4 Chase controller heb nu ongeveer +/- 2 maanden in huis. En ik ben er bijna alleen positief over! Ik heb product gekocht omdat ik mijn parren wou aansturen met een goedkoope lichtsturing. En dat is gelukt! Voor deze prijs is het echt een juweeltje. En dat voor een enorm lage prijs. Ook de levering van Bax-Shop was top! Ik had hem voor 8 uur besteld en de volgende dag alweer in huis. Bedankt Bax! Ga zo door!

Elation T4 Chase Controller

__________________________________________________ _______________
    De inhoud:

De Elation T4 chase controller word geleverd in een stevige doos met handleiding en het belangrijkste de T4 chaser en de speciale IEC stekkertjes. Je hoeft dus niet zelf de speciale stekkertjes te gaan kopen.

De controller:

De chase controller voelt heel erg stevig aan. Ik durf hem zelfs eens een keer te laten vallen. Hij is van echt super sterk metaal. De functies zijn beperkt. Het programmatje dat hij afspeeld is constant dezelfde en is niet te veranderen. Wat ik dus een min punt vind. Hij speelt namelijk van links naar rechts. Je kunt hem op music stand zetten. Dat doet hij beter dan verwacht! Je kunt hem ook op slow modus zetten. Met de draaiknop kun je dan zelf regelen hoelang hij erover doet om van de ene ficture naar de ander te gaan. Met ik denk een minimale wachttijd van 1 minuut. Dan heb je ook nog de normal modus. Daarmee kun je de snelheid regelen van het overspringen van de fictures. Het lijkt op de slow modus maar deze kun je heel snel laten overspringen!

Wat ook handig is, is dat je achterkant eraf kunt schroeven zodat je hem kunt omdraaien om je ophangbeugel op de juiste plaats te krijgen.

De handleiding:

Om een product te snappen heb je een handleiding nodig. Jammergenoeg is de handleiding van dit product alleen in het engels. Alle functies worden uitgebreid hierin besproken. Maar omdat de chase controller zo makkelijk om te besturen is heb je de handleiding niet nodig!

Pluspunten:
    -Goedkoop
    -Duurzaam & stevig
    -Makkelijk in gebruik
    -Stekkertjes meegeleverd

Minpunten:
    -Maar 1 chase programma
    -Dat jij hem nog niet heb!

Dus heb jij 4 parren of andere lichten en wil jij ze onder een simpel programmatje aansturen en heb je geen groot budget dan is dit echt super ideaal!
Working...
X