Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke adapter op de VMB TE-034

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heb jij de vraag al doorgespeeld, of zal ik contact opnemen met de helpdesk?

Comment

Ik denk dat je het beste even zelf kunt bellen naar de helpdesk (zit namelijk zelf thuis ;)), dan kan er ook gelijk een goede oplossing gezocht worden.
      Bax Music medewerker

Comment

Is goed. Dat wordt wel morgen...ga nu m'n oranje shirtje aantrekken en op de trein naar Rotterdam springen. Bier&Voetbal :) [off-topic]
        Bedankt alvast!

Comment

Even benieuwd, is dit nog opgelost? ;)
          Bax Music medewerker

Comment

Nog niet, probleem staat nog uit. Van de week Jeremy aan de lijn gehad, die zou het (laten) uitzoeken. Dus ik wacht zelf ook nog even op antwoord.

Comment

Nou, ik heb het vanmiddag op een andere manier kunnen oplossen. Uit een oud lichtstatief heb ik de bovenste buis gehaald. Deze is 34 mm dik en heeft aan de bovenkant een opening voor een 28mm spigot. Deze buis past uitstekend in het VMB-TE034 statief.

Volgens mij is dit wel een goede manier. Lijkt me veilig, de buis steekt bijna een meter in het statief. Ook is het niet mogelijk dat de buis in het statief kan koppelen.
              Begrijp me goed, ik prefereer een oplossing met officiële adapters en het liefst materiaal van uitsluitend hetzelfde merk, maar totdat er een betere oplossing is lijkt me dit uitstekend te werken.

Hieronder twee foto's, één met de extra buis in het statief, op de andere foto zie je de buis in het statief.

[update] moment, moet nog even de foto's resizen.....

Comment

Nou, ik heb het vanmiddag op de volgende manier opgelost: Ik heb een ongebruikt lichtstatief genomen. Hiervan heb ik de bovenste buis verwijderd. Deze heeft precies de goede lengte en dikte om in de TE034 te gebruiken. Ik kon 'm in het statief laten zakken en 'm ook goed vergrendelen. Tevens is er geen gevaar dat hij er verder in zakt, de dikkere bovenkant zorgt hiervoor. Ook is hij lekker lang, hierdoor geen 'wiebelgevaar'
                Daardoor lijkt het mij zeker veilig.
                Begrijp me goed, ik gebruik het liefst de officiële materialen, bij voorkeur gekeurd en van hetzelfde merk. Maar bij gebrek aan een betere oplossing, althans voorlopig, lijkt me dit een uitstekend alternatief.

Hieronder 2 foto's, één met de extra buis in het statief, de ander met de extra buis tegen de muur.

Comment

Ziet er veilig uit. P.s leuk kleurtje op de muren :p

Comment

Lijkt me een prima tijdelijke oplossing.
                    Bax Music medewerker

Comment

Originally posted by Dj-scratch View Post
                      Ziet er veilig uit. P.s leuk kleurtje op de muren :p
                      Nou niet mijn kleur hoor :) Is op mijn werk, daar sla ik ook mn materialen op...

Comment

En is het al opgelost?

Comment

Nee. Ik moet zeggen dat ik er zelf ook niet meer mee bezig geweest ben (vakantie), maar van Bax -helpdesk ook nog niks gehoord.
                          Van de week maar eens bellen.

Comment

Working...
                          X