Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke adapter op de VMB TE-034

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke adapter op de VMB TE-034

Ik heb een aantal lichteffecten gemonteerd op een T-bar. Deze t-bar heeft een spigot. Nu is de t-bar te zwaar geworden om 'm veilig en comfortabel op mn lichtstatief te plaatsen.
    Ik ben op zoek gegaan naar een hoogwaardige windup die tevens makkelijk te vervoeren is. Ik kwam uit op de VMB TE-034. Kan ik later ook eventueel gebruiken om een lichtbrug veilig omhoog te plaatsen.
    Maar nu is mijn vraag: welke adapter heb ik nodig om mijn T-bar met spigot te plaatsen in de VMB TE-034?

Dan heb je deze nodig. ;)
    Bax Music medewerker

Comment

Thanks!

Comment

Even een vraagje: Wat heb je wel niet aan je T-bar hangen dat je daareen VMB te-034 voor nodig hebt?
        Proud HOG 3 & Pearl 2004 user.

Freelance LJ and Flashlight employee.

Event-Light Verhuur

Comment

2x X-Scan LED Plus, 1x REVO4, 1x Tri-Phase, 1x MegaPixel Led, 1x UC3 Wireless, 1x stekkerdoos. En veel kabels natuurlijk :)
          Bij elkaar tegen de 25 kilo. Te veel voor mn gewone lichtstatief. Dus daarom op zoek naar een goede windup.

Comment

Hij geeft ook aan dat hij ze ook voor een lichtbrug wil gebruiken,
            ik heb ze zelf ook, je hebt een goede keus gemaakt!
            edit: let wel even op dat je een goede t bar hebt, en dat deze niet te licht is !

Comment

Originally posted by dj-drace View Post
              Hij geeft ook aan dat hij ze ook voor een lichtbrug wil gebruiken
              Nee, het gaat er met die adapter om dat hij een T-bar met lichteffecten op een degelijk statief kan monteren.
              Dat van die lichtbrug is voor in de toekomst.
              Bax Music medewerker

Comment

edit: let wel even op dat je een goede t bar hebt, en dat deze niet te licht is !
                Ja dat is een goeie.
                Ik zal eens kijken wat het merk/type is. Al geloof ik niet dat er erg veel keus is in t-barren??

Comment

Besteld :)

Comment

Netjes, welke bar is het geworden? of heb je daar niet meer naar gekeken?

Comment

Netjes, welke bar is het geworden? of heb je daar niet meer naar gekeken?
                      Ik heb even dezelfde bar gehouden. Volgens mij is de bar die ik heb goed en sterk genoeg. Eerst maar eens kijken hoe die 't op het statief doet :)

Comment

Originally posted by Rick View Post
                        Dan heb je deze nodig. ;)
                        Rick, ik heb vandaag het statief en de adapter binnen gekregen. Maarrr....ik kom er niet uit....HELLUP!
                        het statief heeft een vierkante opening. De spigot en de bestelde adapter zijn beide rond. Hoe plaats ik nu spigot of adapter in het statief??? Ik kom er even niet meer uit.

Comment

Dat is wel jammer, in de specificaties staat dat de bovenzijde een diameter van 35mm heeft en ik ben er vanuit gegaan dat deze ook gewoon rond zou zijn (anders zou er logischerwijze 35x35mm staan). Ik vermoed dat er een 'gat' in de bovenkant van het statief zit waar de spigot misschien precies in past?

Mail of bel sowieso even naar de helpdesk, want dit had beter in de producttekst vermeld moeten worden en is eigenlijk mijn fout omdat ik de adapter heb aangeraden. Ik weet zeker dat er dan iets geregeld kan worden zodat je alsnog de juiste adapter in huis hebt, indien nodig, of dat de oude adapter kan worden teruggestuurd.
                          Bax Music medewerker

Comment

Er zit inderdaad een vierkant gat in het statief, waarschijnlijk 35mm inderdaad. Mn spigot is rond en 28 mm. Welke adapter zou dan geschikt hiervoor zijn?

Comment

Weet ik zo snel niet uit mijn hoofd. Bij de helpdesk hebben ze in ieder geval de juiste contacten, dus ze kunnen eventueel de leverancier bellen voor de juiste adapter. ;)
                              Bax Music medewerker

Comment

Working...
                              X