Announcement

Collapse
No announcement yet.

Eurotruss op Admiral truss

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eurotruss op Admiral truss

Heey mensen,

Ik heb een vraagje: is Eurotruss FD34 compitabel met Admiral truss L-serie (vierkant)?

Alvast bedankt.
    TSD Licht en Geluid.

Ik kan nergens een compabiliteitstabel of iets soortgelijks vinden, dus ga er vanuit dat het niet kan.

Overigens zou het wel kunnen voorkomen dat het past, maar op het moment dat je geen belastingtabellen hebt, kun je er niet van uitgaan dat je het door elkaar mag gebruiken.
    Bax Music medewerker

Comment

Als het past mag je het wel gebruiken alleen je belastingtabel is dan niet meer van toepassing.

En dat is toch een belangrijk iets om te weten.
      Party Sound Drive In Show " there is no party without the sound" [url]www.sound-party.nl[/url]

Comment

Maar ik neem aan dat je in zo'n geval ook iets aan de truss wilt gaan hangen, dus dan heeft het mogen gebruiken nog steeds geen zin.
        Bax Music medewerker

Comment

Als ik het ooit zou doen zou ik gebruik maken van de tabel met de kleinste waardes (dus van de zwakste truss die gebruikt word).

Maar regel gewoon dezelfde truss.
          Proud HOG 3 & Pearl 2004 user.

Freelance LJ and Flashlight employee.

Event-Light Verhuur

Comment

Originally posted by Paradise View Post
            Als ik het ooit zou doen zou ik gebruik maken van de tabel met de kleinste waardes (dus van de zwakste truss die gebruikt word).

Maar regel gewoon dezelfde truss.
            Inderdaad zou ik in de eerste instantie kijken of ik dezelfde truss kan regelen/aanschaffen, maar ik heb op de site trussmateriaal.nl een tabel gezien dat dit kan. Ook verkopen zij speciale koppelstukken voor andere dergelijke truss. Ik zal dan de gemiddelde veiligheidswaardes als limiet nemen. Ik hang nooit de trussen tot de uiterste (punt)belasting vol.

Dus vanuit mijn perspectief zal dit kunnen.
            Last edited by DeejayTim; Sunday-14-03-2010, 12:01.
            TSD Licht en Geluid.

Comment

Gemiddelde waarde mag dus niet, want dan ga je dus over de waarde heen van de zwakste truss.

Als truss A 100kg mag dragen en truss B maximaal 200kg
              mag je er iig maximaal 100kg aanhangen (en dus niet 150kg)
              Last edited by Paradise; Sunday-14-03-2010, 12:47.
              Proud HOG 3 & Pearl 2004 user.

Freelance LJ and Flashlight employee.

Event-Light Verhuur

Comment

Originally posted by Paradise View Post
                Gemiddelde waarde mag dus niet, want dan ga je dus over de waarde heen van de zwakste truss.

Als truss A 100kg mag rragen en truss B maximaal 200kg
                mag je er iig maximaal 100kg aanhangen (en dus niet 150kg)
                Oke, maar heb gezien dat de waardes van bijde trussen waarnaar ik aan het kijken ben, behoorlijk dicht bij elkaar liggen; aan 'load' zal ik de trussen ook niet tot hun maximale veilgheids-waardes belasten.

Zoals ik al zei: ik kijk eerst naar andere Eurotruss FD-34 stukken.
                Last edited by DeejayTim; Sunday-14-03-2010, 12:50.
                TSD Licht en Geluid.

Comment

"dicht bij elkaar liggen" betekent nog steeds niet dat het gelijk is, dus met je je belasting en veiligheidsfactoren berekenen aan de hand van de truss met de laagste belastbaarheid.

Overigens baart de slogan op de website "truss is mecano voor grote mensen" me erg zorgen...
                  Bax Music medewerker

Comment

FD34 is overal te koop, kan ik je ook als beste aanraden het kost wel wat maar dan heb je wel een kwaliteit trussje.

Heb er zelf ook 16 meter van liggen bevalt prima al is driehoek qau transport wel makkelijker mja je kan niet alles hebben.
                    Party Sound Drive In Show " there is no party without the sound" [url]www.sound-party.nl[/url]

Comment

Working...
                    X