Announcement

Collapse
No announcement yet.

advies voor truss

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mavrickmp
    replied
    Originally posted by ronennieshow View Post
    Ik zou de klemmen niet met vleugelmoeren maar met borg moere aan de constructie vast zetten.
    Dank u voor dat even aan te wijzen.

Heb net even naar de lokale ijzer winkel een doosje m10 borgmoeren Gaan halen en de vleugelmoeren in de rommel bak ge klasseerd ;)

Leave a comment:

• ronennieshow
    replied
    Ik zou de klemmen niet met vleugelmoeren maar met borg moere aan de constructie vast zetten.

Leave a comment:

• mavrickmp
    replied
    ja de truss constructsie is zeer stabiel en met de hoogte die ik gebruik en het gewicht dat ik er aan hang mag er nog iemand tegen lopen of aan gaan hangen, dat valt niet om.

heb het getest en je moet er 2 man hard aan trekken voor je er beweging in krijgt.

en als ik de plaats heb, heb ik nog de stukken om er een 3de poot bij te zetten naar achter.
    wat ik gebruik om mijn kabels door te laten lopen zodat er bijna geen kabel over de grond lopen.

en de steunen zijn gemaakt voor een gewicht te dragen waar mijn luidsprekers nog niet bij in de buurt komen.

maar er zijn altijd mensen met meer ervaring die op een andere manier naar zoiets kijken dan ik.
    en hoor graag als er iets is waar ik nog op kan verbeteren.

Leave a comment:

• Bodhi.J
    replied
    Originally posted by mavrickmp View Post
    na veel op zoek dat ik vertrouwde.
    Dit is toch (in mijn ogen) een perfecte oplossing?

De constructie die je gemaakt hebt ziet er zeer stevig, rubust, en professioneel uit. Ik vind het een super oplossing.

Mvg
    Bodhi.J

Leave a comment:

• mavrickmp
    replied
    na veel op zoek werk en besprekingen met vriend waar ik mee samen werk.

heeft die maat zelf een beugel gemaakt ( voor jullie denken dat het door een amateur is ontworpen / gemaakt die mens werkt in een voeding verwerkend fabriek en is vrantwoordelijk voor het ontwerpen en produceren van alle op maat gemaakte toestellen / constructsie's in die frabriek.)

hier wat foto's

en hier in gebruik ( we hangen ze aan de binnen kant om te voor komen dat er iemand tegen loopt en er te veel gewicht uit center hangt van de truss.)

als iemand commentaar heeft hoor ik het graag.

en ja ik weet dat als er toch iets mis mee moest geen dat we problemen kunnen hebben want ze zijn niet gekeurd.

maar ik vond gaan deftig alternatief op de markt dat ik vertrouwde.

Leave a comment:

• Bodhi.J
    replied
    Hallo Mavrickmp.

Dit soort trussen zijn zeer stabiel!

Ik heb er vaker in geklommen i.v.m het los halen van lampen en kabels (dik 5 m hoog).

Wij gebruiken vaker dit soort bases voor de truss: http://www.bax-shop.nl/bax-shop.nl/b...FTMo0wodS5ALxg

Dit is erg / redelijk stabiel. Want als je aan de voorkant een stuk zou laten uitsteken vallen mensen er nog steeds over heen....

Je kunt de truss nieuw kopen of 2de hands, genoeg keuze:
    http://www.marktplaats.nl/z.html?que...ostcode=6411GX

Want het zijn uiteindelijk allemaal onderdelen die in elkaar passen ;)

Pas wel op met maten etc. etc.

Dus verdiep je er wel erg in voordat je er wat gaat kopen etc.

Mvg

Bodhi.J

Leave a comment:

• Sunnie
    replied
    http://www.bax-shop.nl/speaker-beuge...e-luidsprekers. Je kan de speakers geloof ik niet verticaal hangen omdat de speakers geen bevestiging hebben op de lange zijde voor een U-bracket.

Leave a comment:

• mavrickmp
    replied
    Ik heb ondertussen duratruss dt34 systeem.
    Nu een 2de vraag is er een veilige manier om mijn ev zlx12p in de truss te hangen.
    Vermits ik regelmatig op feestjes speel waar de dans vloer beperkt is probeer in de plaats die mijn installatie in pakt te beperken.
    En 2 luidspreker statieven minder zou veel doen.

Leave a comment:

• mavrickmp
    started a topic advies voor truss

advies voor truss

goedendag.

ik heb nu 8 ayra compar20 lampen 4 ayra alo030 scanners een strobo en een laser.

en bezit nu een american dj lts-50t licht brug maar die is aan vervanging toe.
    niet omdat ze versleten of beschadigd is maar omdat mijn licht te zwaar is geworden.

de max belasting zegt 60kg en volgens de site is 30kg aan bevolen. en ik zit rond de 45 a 50 voor alles incl. kabels.

en ik doe veel familie feesten en trouw feesten.
    en er zijn er al gestruikeld over de uitstekende poten van die statieven.

daarom dat ik nu ben aan het zoeken naar een degelijke duurzame truss.
    ik zou willen beginnen met deze vorm http://www.bax-shop.nl/lichtbruggen/...t-details.html
    maar dan wel gebouw uit losse delen dat ik in de toekomst kan uitbreiden
    maar ben niet 100% zeker of dat stabiel is.

daarom ben ik aan het denken dat ik beter meer naar deze constructie ga.
    http://www.abcom-inc.com/inlines/images/20truss8.jpg

maar ik heb geen idee welke truss te pakken?

ik denk dat de 3 hoek truss stevig genoeg moet zijn.
    zolang ik geen deco truss pak.
    maar welk merk eurotruss fd33, duratruss dt33 of de prolyte X30D?
Working...
X