Announcement

Collapse
No announcement yet.

6 mtr Enkele buis als brug?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 6 mtr Enkele buis als brug?

Hallo ik wil voor mijn schermen en misschien wat lichte lichteffecten, wat moonflowers, parren, lasers oid, in totaal misschien 20 kg ophangen aan 6 mtr enkele buis truss op twee st 132's.

Is die buis daar sterk genoeg voor?

Geen moving heads of scanners omdat door de beweging misschien mijn schermen mee bewegen (Of valt dat wel mee?).

Mvg. M

Een zeer duidelijke NEE.

6 meter buis gaat van zichzelf al stevig doorbuigen. Bovendien wegen wat lichteffecten, parren en lasers inclusief bekabeling (!) echt meer dan 20 kilo.

Je heb gewoon 6 meter truss nodig om die afstand veilig te overspannen.
    SDB lighting, voor al uw licht bij muzikanten, DJ's, theatergezelschappen en trainingen in DMX verlichting.
    [url]www.sdblighting.nl[/url]

[I]Wave goodbye to the real world..
    You have just entered... The Twilight Zone.[/I]

Comment

Afhankelijk van de kwaliteit van je buis is het gewicht niet zo snel een probleem als Rio nu doet voorkomen.

Een beetje steigerbuis (LET OP: HOOGWAARDIGE STEIGERBUIS!) kan met een span van 6m nog ruim 250kg (SWL) hebben wat in onze branche neer komt op 125kg. Het probleem echter met een enkele buis is dat hij gaat torderen en je effecten nooit fatsoenlijk zullen blijven hangen.
      Los op 2 statiefjes gaat het dus praktisch NIET lukken, echter ligt dat niet aan het gewicht.

Comment

Working...
      X