Announcement

Collapse
No announcement yet.

KORG Volca beats *recording*

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• KORG Volca beats *recording*

Beste lezer,

Ik heb een aantal dagen geleden een korg volca beats gekocht om drums op te nemen, alleen dit lukt mij niet helemaal...
    De enige kabel die erbij geleverd was, was een aux kabel. Ik heb daags erna een midi naar usb kabel gekocht, maar ook dit krijg ik nog niet werkende.
    Ik ben hier helemaal onbekend mee en kijk er graag naar uit om wat op te kunnen nemen!

Thanks for reading!

Misschien een stomme vraag van me, maar je weet dat je voor de audio nog een aparte kabel nodig hebt? Dus de van headphones output van je Volca moet er nog een kabel naar de audio input van je geluidskaart.
    Ook moet je in je software programma aangeven dat er midiclock gestuurd wordt naar de specifieke midi output waar je Volca op aangesloten zit. (Meestal onder "voorkeuren" of "instellingen" oid.

Of bedoel je nog iets anders?

Originally posted by flannelsquares View Post
    Beste lezer,

Ik heb een aantal dagen geleden een korg volca beats gekocht om drums op te nemen, alleen dit lukt mij niet helemaal...
    De enige kabel die erbij geleverd was, was een aux kabel. Ik heb daags erna een midi naar usb kabel gekocht, maar ook dit krijg ik nog niet werkende.
    Ik ben hier helemaal onbekend mee en kijk er graag naar uit om wat op te kunnen nemen!

Thanks for reading!

Comment

Working...
    X