Announcement

Collapse
No announcement yet.

opnemen met Samsung Galaxy S4

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• opnemen met Samsung Galaxy S4

Hallo medemuzikanten

wil graag weten of het met mijn tablet mogelijk is direct van een mixer (bijv. via cinch outs of via een SPDIF uitgang) de mix op mijn tablet op te nemen en zo ja welk verloop heb ik nodig. Ingang van mijn tablet is uiteraard een mini USB en heb een verloop adapter van normale USB naar Mini USB. moet ik hier ook nog een programma voor downloaden?
    ik ben van het oude stempel en kon (in een ver verleden) rechtstreeks van de tafel op een cassette recorder opnemen. uiteraard moest het er in 1 keer op maar met wat oefening was dat geen probleem. Ik ben een zanger/toetsenist en heb altijd mijn repertoire op tape opgenomen, en demo's gemaakt. zou dit graag weer willen doen maar dan met de huidige techniek,ook zou ik graag mijn zelf eigen backings op tablet te zetten, dan kan ik evt. ook zonder mijn toetsenopzet optreden (dit heette vroeger bandartiest . . .). Speel ook redelijk gitaar dus heb ik ook graag de mogelijkheid om dat aan de al opgenomen mix toe te voegen

Hoop dat een van jullie me hier wat verder in kan helpen, zie jullie advies tegemoet

bij voorbaat dank
    Will
Working...
X