Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ruis tijdens opnemen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by bartmarijnissen View Post
    Heb in audacity het volume van het ingangskanaal op 0,01 gezet dus dit mag geen vervorming geven.
    En ingang volume van het "kastje"? (Of is deze niet te regelen) Alle ingangen moeten overstuur vrij zijn.
    Je kan in een keten ergens oversturen en toch in de software niet te hard opnemen, en toch zal het dan overstuurd klinken. Het mag NERGENS oversturen.
    Zou nog 1 voor 1 per cd speler een half uur opnemen (en dan dus wel iets afspelen) om te kijken of het in 1 van de spelers zit.
    Oefenen baart kunst.

Comment

Kastje heb ik op een streepje gezet dat is het laagste volume anders draai ik hem als ingang voor me pc dicht en dan kan ik niks opnemen. Beide cd spelers gedaan zoals je zei maar zonder resultaat helaas, ben echt einde raad:(

Comment

Tja je zal toch net zo lang moeten zoeken (en helaas net op momenten dat het gebeurd) wat de oorzaak is.
        Als je nergens aanzit en spontaan gebeurt dit is het dus de vraag WAT veroorzaakt het?
        Oefenen baart kunst.

Comment

Je gaat het niet geloven maar heb nu de laptop van me zus eraan gehangen om ook dit uit te sluiten en nu kan ik vlekkeloos opnemen. Conclusie het ligt aan mijn geluidskaart van me pc kan dat kloppen? Bedankt voor al je reacties BT-Studio zulke mensen waardeer ik enorm op het forum!!! Compliment voor jou persoonlijk!!!

Comment

Zeker kan het aan de geluidskaart liggen. Vreemd is alleen dat je met die half uur opnames geen probleem had (maar kan net toevallig ook wel goed gaan natuurlijk).
            Originally posted by bartmarijnissen View Post
            Bedankt voor al je reacties BT-Studio zulke mensen waardeer ik enorm op het forum!!! Compliment voor jou persoonlijk!!!
            Dank je :oops: Maar een passie is geen moeite hoor. :)
            Oefenen baart kunst.

Comment

Met die half uur opnames gebruikte ik me eigen pc en niet die van mijn zus dus daar zit een andere geluidskaart in.

Comment

Working...
              X