Announcement

Collapse
No announcement yet.

mix opnemen op laptop, welke kabel gebruik ik daarvoor?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mix opnemen op laptop, welke kabel gebruik ik daarvoor?

Goedenavond,
    Ik heb onlangs cdj's 800 aangeschaft. Mijn mengpaneel die nog stamt uit mijn vinyl tijd doet het gelukkig nog prima.
    Ik heb een behringerDX626.
    nu wil ik mijn mixen graag opnemen met mijn laptop,kan dat?
    Zo ja, welker kabel en input output moet ik dan gebruiken?
    Alvast bedankt!!
    Groetjes Sandra

Als je laptop een line input heeft kan je de tape out van je mengpaneel pakken en die daar aan aansluiten met een 3,5 jack - 2x tulp kabeltje.

Heeft je laptop geen line in, dan moet je een goedkoop audiointerfaceje kopen. Behringer heeft er een voor 20 euro ofzo. Die sluit je dan met usb aan op je laptop en je mixer sluit je dan met een geschikte kabel aan op je interfaceje
    [CENTER][URL="www.lhrecording.nl"]Waarom zelf afmixen? Laat het gewoon vr je doen![/URL]
    ------------------------------------------------------------
    [URL="http://homestudioplugin.nl/forum/viewforum.php?f=42"]Gratis mixclinics! Komt dat zien![/URL][/CENTER]

Comment

Dank je wel voor de snelle reactie! Nu moet ik dan nog even uitvogelen he een line in op de laptop eruit ziet. Is geen USB denk ik he?
      Is zo'n ingang standaard rond zoals bij bv mn iPhone oortjes aansluiting?

Comment

Ja, een line ingang op je laptop is eigenlijk altijd een standaard 'koptelefoon aansluiting', om het even makkelijk te zeggen.

Om het snel te checken, kan je even in je configuratiescherm naar geluid gaan, en dan het tabblad opnemen. Daar staan al je ingangen. Controleer wel ffe met je rechter muisknop of je niet ingeplugde ingangen kan zien.
        [CENTER][URL="www.lhrecording.nl"]Waarom zelf afmixen? Laat het gewoon vr je doen![/URL]
        ------------------------------------------------------------
        [URL="http://homestudioplugin.nl/forum/viewforum.php?f=42"]Gratis mixclinics! Komt dat zien![/URL][/CENTER]

Comment

Working...
        X