Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: Live Echo.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gezocht: Live Echo.

Beste,

Ik ben op zoek naar een apparaat , programma die live mijn geluid om zet naar een lichte echo die ze ook vaak in zang gebruiken. Ik weet niet of het goed is wat ik zeg daarom heb ik er een filmpje bij gezet met wat ik precies bedoel.

Extra : Ik heb een behringer C-1U Is dit een goede microfoon voor dit programma of apparaat?

Met vriendelijke groet,
    Goodbeans

Dat is mogelijk hoor, maar dan zul je een DAW (softwareprogramma voor het creŽren en bewerken van muziek) moeten nemen en daar een bepaalde reverb-plugin moeten draaien. Zoveel mensen, zoveel wensen, je kunt echt alle kanten uit. :)

Met software als Cubase Elements 7 kom je al een eind. En op Youtube zijn een hoop tutorials te vinden.
    Bax Music medewerker

Comment

En gevonden. :) http://www.bax-shop.nl/multi-effect-...producten.html
      Waarom een apparaat i.p.v. software? (Een plug-in zou ook kunnen)
      Omdat je het live wil gebruiken en plug-ins hebben altijd last van wat latency.

C-1U is USB volgens mij, jammer.
      Die gaat niet in zo'n apparaat. (Daarom heb ik een hekel aan USB microfoons)
      Oefenen baart kunst.

Comment

Nou, ik weet wel zeker dat de C1-U een USB-microfoon is. Ik snap dat je wilt helpen, maar dit schept al snel verwarring. Dus lees op je gemakje en kom dan met een antwoord. ;)
        Bax Music medewerker

Comment

Op mijn gemak gelezen (en opgezocht).
          Dus geen apparaat maar software (met alle nadelen).
          Of een ander microfoon kopen en toch hardware gebruiken. ;)
          Oefenen baart kunst.

Comment

Working...
          X