Announcement

Collapse
No announcement yet.

Opnemen vanaf mijn Behringer DJX900

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Opnemen vanaf mijn Behringer DJX900

Hallo,

Ik wil graag een mix opnemen vanaf mijn djx, nu heb ik een kabel aangeschaft van 2 rca naar 1 jack plug 3,5 mm voor de pc. Nu wil ik gaan opnemen, welk programma kan ik daar het beste voor gebruiken en hoe?

Alvast bedankt!

Groetjes Mike

Na verder te gaan kan ik nu dus ook via de usb aansluiting opnemen, ik doe dit nu in audacity, alleen hoe hoog of laag ik het opneem volume ook zet, de kwaliteit is zo slecht (lees een hoopruis tik tok)

Is hier ook een oplossing voor, of is de opneem kwaliteit vanuit de mixer zelf gewoon bagger?

Comment

Audacity is een goed programma om mixes mee op te nemen. Nooit problemen mee gehad. En die ruis kan van je mixer komen. Daar staan vaak de Behringer mixer bekend op vooral de DJX-serie. Wat het kan zijn weet ik zo snel niet, het kan ook aan de kabel liggen. Maar ik denk vooral dat het je mixer zelf is.

Comment

Vergeet niet dat je in audacity ook nog de juiste ingang moet selecteren. (Dus als microfoon selecteer je je USB-interface en niet je standaard microfooninput op je pc/laptop)
        Bax Music medewerker

Comment

Working...
        X