Announcement

Collapse
No announcement yet.

ineens ruist mijn microfoon.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ineens ruist mijn microfoon.

Hallo,

Ik heb een microfoon gekregen op mijn verjaardag van mijn ouders, ik was er super blij mee en hij werkte uitstekend! Het is de Samson C 01 USB Studio microfoon.

http://www.bax-shop.nl/usb-microfoon...t-details.html

Eerst was er geen ruis, helemaal niks maar sinds de laatste maand word de ruis maar meer. Hij is nog nooit gevallen en hangt al vanaf het begin af aan aan een klemarm. Ik heb er vanaf februari een popfilter voor en sinds 1 week heb ik die vervangen voor een windkap. Het word minder met een windkap maar het is nog steeds niet hoe het was!
    Ik heb zelfs mijn hele kamer een keer extra schoon gemaakt om stof nogmaals te voorkomen en zelfs dat is het niet.

Iemand die weet hoe dit op te lossen is?

Ik heb trouwens een windows vista computer.

Met vriendelijke groeten,

Melvin Schonewille

misschien een keer temperatuurwisselingen gehad dat de kachel een tijdje uit geweest is en op deze manier condens ofzo in je mic?

Comment

Originally posted by BazzyM View Post
      misschien een keer temperatuurwisselingen gehad dat de kachel een tijdje uit geweest is en op deze manier condens ofzo in je mic?
      En hoe los ik dat op? Het is inderdaad van de winter naar lente gegaan. Maar dat moet een microfoon aan kunnen toch?

Comment

Working...
      X