Announcement

Collapse
No announcement yet.

Focusrite 2i2levert maar 1 kanaal vanuit Soundcraft Signature 12

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Focusrite 2i2levert maar 1 kanaal vanuit Soundcraft Signature 12

LS,

Ik heb mijn Soundcraft Signature 12 aangesloten op de Focusrite 2i2 met twee identieke XLR kabels vanuit MST-L en MST-R. Het geluid van mijn platenspeler komt maar door op 1 van de twee kanalen in de focusrite. Als ik de kabels omwissel verspringt het geluid in de focusrite naar het andere kanaal. Als ik de kabels zelf vervang is doet hij hetzelfde. Audio drivers zijn correct geinstalleerd. Wie heeft een idee waar dit aan ligt?

gr Hans

En hoe heb je de platenspeler (met een line uitgang mag ik hopen) op de Soundcraft Signature 12 aangesloten?

Comment

Originally posted by BT-Studio View Post
      En hoe heb je de platenspeler (met een line uitgang mag ik hopen) op de Soundcraft Signature 12 aangesloten?
      Platenspeler is aangesloten op Line kanaal 7L/8R van de Soundcraft met een wit/rode tulpaansluiting. Soundcraft monitor op kanaal Group 1/2 geeft keurig stereo geluid...

gr Hans

Comment

Wat als je de kabels van de platenspeler omwisseld?
        Als probleem dan ook mee verhuisd dan zit probleem in je platenspeler (of diens kabels).

Comment

Originally posted by BT-Studio View Post
          Wat als je de kabels van de platenspeler omwisseld?
          Als probleem dan ook mee verhuisd dan zit probleem in je platenspeler (of diens kabels).
          Bedankt voor het meedenken. Het geluid van de monitors group 1/2 is perfect dus het kan volgens mij niet aan de platenspelerkabels liggen... Ik zal het even proberen

Comment

Probeer anders platenspeler eens op twee ander ingangen.
            Mogelijk dat het dan ook in de mixer zit..

Comment

Working...
            X