Announcement

Collapse
No announcement yet.

nieuw hardcore/hardstyle webradio arnoldsradio

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• thearnoldb
    replied
    ja daar stond ik ook raar van te kijken maar hij bood het zelf aan!

Leave a comment:

• Patrick Godschalk
    replied
    Elke dag 9 uur draaien? Gratis? Doe mij er ook zo ťťn! =D

Leave a comment:

• thearnoldb
    replied
    arnoldsradio heeft nu een dj die draait tussen 1 uur t/m 10 uur!!

Leave a comment:

• thearnoldb
    replied
    ben zelf begonnen met mixen moet nog wel effe oefen ,heb een mengpaneel bestelt dan wordt helemaal lekker mixen!

Leave a comment:

• Dj-scratch
    replied
    Bij de home pagina, dan zie je een plaatje met daarboven: Hardcore/style webradio, daar staan de buma/sterma en sena.

Leave a comment:

• Rick
    replied
    En waar vind ik die informatie dan?

Leave a comment:

• thearnoldb
    replied
    he de webradio is nou officieel legaal de licentie van sena heb ik ook binnen !
    check http://www.arnoldsradio.nl voor meer informatie!!

Leave a comment:

• thearnoldb
    replied
    ja hou mij liever wel aan de wet ! geen zin in al dat gedonder dat je krijgt als je er niet aan houd!!

Leave a comment:

• Rick
    replied
    Dan is het niet echt reŽel om allerlei zaken te roepen over de stichtingen, zonder achterliggende kennis, ervaringen of bewijzen. Maar het is in ieder geval wel goed dat je je zaken verder op orde hebt.

Leave a comment:

• thearnoldb
    replied
    ja daar heb ik allemaal geen verstand van zulke dingen!!
    ik heb op gezocht hoe je legaal mag uitzenden van webradio en dat doe ik nu!!

Leave a comment:

• Patrick Godschalk
    replied
    Originally posted by thearnoldb View Post
    naar mijn gevoel is het gewoon allemaal geld klopper rij!! wij allemaal maar betalen en zelf steken ze het in de broekzak!!
    Dat heet marktwerking. De artiest heeft het nou eenmaal afgedragen aan een platenmaatschappij, zij bezitten het kopierecht en of ze het willen verkopen en voor welke prijs dat moeten ze lekker zelf weten.

Leave a comment:

• Rick
    replied
    Ik zie graag je theorie met bewijzen en goede argumenten tegemoet. (anders zou het een beetje een loze kreet zijn, nietwaar?)

Leave a comment:

• thearnoldb
    replied
    naar mijn gevoel is het gewoon allemaal geld klopper rij!! wij allemaal maar betalen en zelf steken ze het in de broekzak!!

Leave a comment:

• Patrick Godschalk
    replied
    Originally posted by LaRoche View Post
    Wat leven we toch in een bizar land...

Anyhow, Buma/Stemra en Sena spannen geen civiele processen aan, alleen Brein (en in BelgiŽ is dat Baf) doet dit. Mocht je Peter R. de Vries (het brein achter Brein:D) dus tegenkomen op een feestje, moet je je zorgen gaan maken!
    Dat dus. Buma/Stemra incasseert, Brein voert uit. Overigens heb ik wel vorige week Tim Kuik (alg. directeur) aan de lijn gehad van Brein, ik wou iemand van de PR spreken, krijg je dat. :o

Leave a comment:

• LaRoche
    replied
    Originally posted by Patrick View Post
    Hetzelfde als een beveiligingsbedrijf, die mogen je ook niet eens vastpakken ookal ben je vrolijk de deur van de supermarkt aan het openbreken.
    Wat leven we toch in een bizar land...

Anyhow, Buma/Stemra en Sena spannen geen civiele processen aan, alleen Brein (en in BelgiŽ is dat Baf) doet dit. Mocht je Peter R. de Vries (het brein achter Brein:D) dus tegenkomen op een feestje, moet je je zorgen gaan maken!

Leave a comment:

Working...
X