Announcement

Collapse
No announcement yet.

PCdjen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: PCdjen

ik heb ook een BCD 2000, niet veel bijzonders, leuk voor op je kamer  en om mee te beginnen.
    het scheint (of hoe je dat ook schrijft) dat je 2 draaitafels op je bcd 2000 kunt aansluiten en dat je dan via je bcd (die je gebruik je als mixer) op je pc kunt mixen soort van Stanton Final Scratch idee, ik weet niet of mijn theorie klopt maar ik heb het wel gezien op Youtube.

Mvg.Marc

Comment

Mix je dan niet gewoon analoog en gebruik je je pc puur en alleen maar om 't geluid te horen??

Comment

'Leuk om mee te beginnen'? Dat is zo'n ruk antwoord! Is dat dan een goede of een slechte investering? Lekker vaag voor die wannabe beginners.

Comment

wannabe beginners? dan heb je het natuurlijk weer over mij maar zoals ik al zei, ben ik al begonnen. Maar ik moet je gelijk geven over dat antwoord.

Comment

Ik heb een cd speler, dus ik ben Dj (Samen met 3 miljoen andere in dit land).

Comment

nee sorry die heb ik niet. Die 3miljoen hoor jij zeker ook bij

Comment

Ja daar zit ik bij  :D En jij niet eens. haha

Comment

Originally posted by djtimm";p=" View Post
                  Pas maar op, dadelijk gaat deze topic ook op slot;) :lol:
                  Dus.....

Comment

Niet veel voor mij, maar die twee die hadden al eerder in 'n andere topic discussie om niks zitten voeren vandaar.

Comment

Wat een loze discussie.. Maargoed, om weer on-topic te gaan. Ik denk dat een Midi-controller zeker een goede optie is als je thuis en op kleine feesten draait. Ik denk zelfs dat midi-controllers zoals de Vestax VCL-100 ook zeker geschikt zijn voor grotere feesten. Ik vind het onzin als iemand zegt dat een DJ die een midi-controller en een laptop gebruikt minder goed op een feest kan draaien dan een dj met CDJ's. Het gaat het uiteindelijk om hoe het klinkt. Het is dan wel makkelijker om met een laptop te draaien, maar dat hoort niemand. Ook worden de controllers kwalitatief steeds beter. Ik heb zelf een BCD-3000 icm een MacBook met Traktor 3 om thuis en op kleine feestjes te draaien. Ik heb hem nog niet zo lang en ik moet zeggen dat ik er al veel plezier van heb.
                      Ik hoop dat je zo antwoord hebt gekregen op je vraag.

Gr Thijs

Comment

Maar nu heb ik nog 1 ander vraagje:

Ik heb in 2 jaar tijd 3 versterkers gesloopt... :?

2 oudjes, 1 nieuwe.

Allemaal dezelfde dingen: eerst stinkt het een beetje naar doorgebrande dingen ofzo, en daarna gaat het geluid kraken en, komt er amper geluid uit...
                        Allemaal na redelijk intensief gebruik.

Doe ik iets verkeerd, of ik kan ik er niks aan doen??????? :P

Comment

Klinkt alsof je je versterkers hebt overbelast waarna ze zijn doorgebrand (dat verklaard de stank). Je moet goed opletten op de eigenschappen van je versterker en de speakers waar je hem mee combineerd. Je moet bijvoorbeeld letten op het aantal Ohm van de versterker en speakers. Als deze getallen te veel van elkaar verschillen, kun je je versterker of speakers slopen.

Mazzel!

Comment

Inderdaad, kijk eens naar andere speakers of een zwaardere versterker........

Beetje dom als je dat 3 keer op rij laat gebeuren

Comment

Maar de eerste 2 waren huis-tuin-keuken oudjes uit jaren 70-80 ofzo...

De versterker gaat over min. 4ohm.
                              De luidsprekers gaan ook over 4 ohm.

Boxen zijn ieder 400watt.

Versterker is 480watt, dus 240 watt per kanaal...

Comment

Working...
                              X