Announcement

Collapse
No announcement yet.

Meer dj's dan werklozen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

haha ja ze lijken zeldzaam, maar hier in brabant zijn er nog genoeg te vinden hoor!

Overigens trouwens wel met 'n nette denon 4500 en veelal ook 'n muziekcomputer hoor, de meeste dan!

Comment

Muziek computer is opzich wel relaxed hoef je je eigen cd's niet mee te nemen :P

Comment

Originally posted by dj_joey
        Muziek computer is opzich wel relaxed hoef je je eigen cd's niet mee te nemen :P
        ja maar dat ik dan het idee heb dat ik aan het draaien ben.....

nee helaas nie t :wink:

Comment

Mee eens, tegenwoordig noemt iedereen die wel eens een plaatje (CD-tje MP3-tje) heeft opgezet zichzelf DJ. Jammer......... 8O

Comment

Feitelijk is iedereen die een plaatje opzet voor de menigte meteen een DJ.
            Of deze persoon nou kan beat-matchen of het publiek kan aanvoelen of niet: De definitie is gewoon een persoon die plaatjes draait.

Laten we stellen dat net zoals er goeie en slechte muziek is er goeie en slechte DJ's zijn ;)

Comment

Originally posted by Soulshaker
              Feitelijk is iedereen die een plaatje opzet voor de menigte meteen een DJ.
              Of deze persoon nou kan beat-matchen of het publiek kan aanvoelen of niet: De definitie is gewoon een persoon die plaatjes draait.

Laten we stellen dat net zoals er goeie en slechte muziek is er goeie en slechte DJ's zijn ;)
              Daar sluit ik me bij aan!

Blijft nog wel de vraag wat nu precies een DJ is........
              Is dat echt alleen maar een persoon die plaatjes draait of komt er meer bij kijken?

Comment

De meeste Dj's zijn toch ook werkloos?

Comment

Originally posted by dj_joey";p=" View Post
                  De meeste DJ's zijn toch ook werkloos?
                  Als ze 'n beetje 'r best doen niet hoor..........

De meeste Dj's zijn ook niet full-time dj maar hebben ook nog een baan ernaast

Comment

Re: Meer dj's dan werklozen

hmmmm  :roll:

Comment

Originally posted by djtimm";p=" View Post
                      Originally posted by dj_joey";p=" View Post
                      De meeste DJ's zijn toch ook werkloos?
                      Als ze 'n beetje 'r best doen niet hoor..........

De meeste DJ's zijn ook niet full-time DJ maar hebben ook nog een baan ernaast
                      sinds kort Fulltime baan, en zoiezo +do/vr/za draaien;)

Comment

Goed bezig!!! :P  :D

Ik ben nog fulltime student, muzikaal leider van 2 carnavalsbands en dj,

druk zat dus  :roll:  :lol:

Comment

Hmmm het is waar dat tegenwoordig veel mensen zich al gauw DJ noemen en er niks van kunnen. Maar deze discussie gaat al gauw in de richting weer van: 'met een programma op je laptop draaien is kudt en niet echt'. Terwijl het met CD's eigenlijk tegenwoordig even simpel is met die dikke Pioneers en Denons.
                          Mixen is door dit soort ontwikkelingen niet moeilijk meer en bovendien zijn er zeer veel zeer bekende DJ's die echt geen mixwonders a la Jeff Mills of Richie Hawtin zijn. Bijv Sven Vath en Ricardo Villalobos zijn echt niet zo technisch maar moeten het hebben van hun platen. Hoe je het ook wendt of keert, met computers en de nieuwe generatie CD-spelers kan je dingen die vroeger niet voor mogelijk werden gehouden. Het zal voor DJ's steeds meer worden: onderscheidt ik me door mn plaatkeuze/publieksinteractie of door mijn technische skills.
                          Je mag jezelf van mij DJ noemen als je hart heb voor muziek, een kick krijgt van een goed lopende mix en een stijve van het enthousiasme van je publiek :lol:

Ik ben het ook eens met het idee dat als je ook maar enigzins van plan ben door te breken (wat ik bijv. totaal niet op oog heb) je je eigen muziek moet gaan produceren

Comment

Working...
                          X