Announcement

Collapse
No announcement yet.

is draaien met vinyl eigelijk nog wel in?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• is draaien met vinyl eigelijk nog wel in?

Waar draai jij het liefste mee?

cd's? vinyl? final scratch? of allemaal tegelijk?

neem ook een kijkje op mijn dj community website!

http://www.xpelair.org

Ik draai met ceedees :)

Maar vinyl blijft er voor altijd!

Comment

Tja...wat moet je met zo'n poll??

Draai met cd's, maar vinyl zal inderdaad niet verdwijnen.
      Je kunt tegenwoordig ook met je mp3-spelers mixen...

Comment

Zelfde als de 2 heren boven mij.. ik draai met CD's, maar Vinyl zal altijd blijven ;)

Comment

Steeds meer dj's draaien cd. Ik zit op een forum waar laidback luke ook bij zit. Die vertelde over een weekje draaien in miami. Alleen een paar zuid-amerikaanse deejays draaiden met vinyl. De rest allemaal met cd's.

Ik draai met cd's en zie wel of het vinyl blijft over verdwijnt. Zolang ik m'n ding kan doen vind ik het prima :wink:

Comment

Vinyl is royaal achterhaald en ik zal het dan ook niet missen. Schijnt een bepaalde "feeling" te zijn, maar ach, dat zeggen de Puch/Tomos-fanaten ook.... :wink:

Zo, discussie! :lol:

Comment

ik hou van groot en dat zijn die platen wel :P

Comment

Ja, groot, lomp, zwaar en fragiel...

Comment

Met CD's draaien is minder cool vind ik zelf!! Gevoel is anders, met vinyl heb je direct contact met de plaat.

Ik merk toch ook aardig dat veel dj's draaien met pioneer cd spelers omdat ze daar het aantal BPM kunnen aflezen.

Als er met vinyl goed gedraaid word dan weet je zeker dat de dj ECHT kan mixen :wink:

Comment

Euh, je hebt zoveel functies op die pioneers dat je echt wel inzicht in je platen nodig hebt om te kunnen mixen, en dat ligt echt niet aan de BPM meters. Die zitten er 9 van de 10 keer naast dusse..... :roll:

Comment

Met cd is toch minder echt als je een cdj1000 een zetje tegen de jogwiel geeft hoor je dat eigenlijk niet met vinyl wel.

Comment

Ik zal niet overgaan op cd's denk ik.. Het gevoel met vinyl is gewoon super, dat vind ik pas echt mixen. En je kunt er nauwkeuriger mee mixen vind ik..

Comment

.
                          Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 18:43.

Comment

Overigens dat ik niet met vinyl draai koop ik wel vinyls omdat daar het spul eerder op uitkomt, even opnemen met de pc en op een cd-tje zetten... :wink:

Comment

Op zeker vinyl!!!

Als vinyl zou verdwijnen is er ook geen marketing meer voor de dance producers, dus zal er dan een hoop dance muziek verdwijnen!!

Als producer moet je het hebben van de verkoop van vinyl, tenzij je natuurlijk een hit scoort dan word het anders natuurlijk, maarja voor het een hit word komt ie ook eerst uit op vinyl.

Comment

Working...
                              X