Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pindakaas of release ;)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sjoerdow
    replied
    pindakaas is vies :roll:

honing of vlokken is een ander verhaal :)

dan maar een weekje later die nieuwe release aanschaffen hoor :roll:

Leave a comment:

• NBeat
    replied
    ach maakt niet uit ;)

Leave a comment:

• dj_joey
    replied
    Originally posted by NBeat
    Originally posted by dj_joey
    pindakaas + relaxen + sportschool = facemask ;) :P maar was gewoon een opmerking omdat ik niet snapte wat een sportschool met pindakaas of een nieuwe release te maken heeft ...
    die opmerking dat ik een 24/7 was meestal als ik uitschool of van iets anders thuis kom ga ik meetsal een uurtje relaxen achter me pc

Die 24/7 was meer op mij bedoelt, ik kauw 24/7 kauwgom :P (A)

ik ga voor de releases. droog brood is prima te doen. eet zovaak droog brood als ik te lui ben om er wat op te doen :P
    loll :P toppunt van luiheid :P
    srry mijn fout

Leave a comment:

• SlideBase
    replied
    oh okee.... maar back to topic;) ik ga slapen... Dag dag mensen!!!

Leave a comment:

• NBeat
    replied
    ik bedoelde hagelslag slimmerik ...

Leave a comment:

• SlideBase
    replied
    ooooo... vandaar dat ik me tanden brak aan die korst.. jaja nu word alles duidelijk :x :evil: :!:

Leave a comment:

• NBeat
    replied
    wat denk je, bewaren we speciaal voor jou (al duurt t 5 jaar ;) )

Leave a comment:

• SlideBase
    replied
    ja, dat brood van jullie dat is ook zo enorm smerig:D:D daarom doe ik er beleg met brood en boter op;) en trouwens die hagelslag lust jij toch niet;) is hij al op? ;)

Leave a comment:

• NBeat
    replied
    Idd, VEEEEELL smeren, die gast eet geen boterham met beleg meer, maar beleg met een beetje boterham ... 8O

Leave a comment:

• SlideBase
    replied
    quote:

ik ga voor de releases. droog brood is prima te doen. eet zovaak droog brood als ik te lui ben om er wat op te doen
    Kijk, zo mag ik het horen!! maar ik doe het niet zo vaak want de vriezer staat naast de kast met t broodbeleg. en als ik eenmaal die geur heb opgesnoven dan moet ik wel smeren;) behalve als ik verkouden ben.. dan eet ik dus vaak droog brood;)

Leave a comment:

• NBeat
    replied
    Originally posted by dj_joey
    pindakaas + relaxen + sportschool = facemask ;) :P maar was gewoon een opmerking omdat ik niet snapte wat een sportschool met pindakaas of een nieuwe release te maken heeft ...
    die opmerking dat ik een 24/7 was meestal als ik uitschool of van iets anders thuis kom ga ik meetsal een uurtje relaxen achter me pc

Die 24/7 was meer op mij bedoelt, ik kauw 24/7 kauwgom :P (A)

ik ga voor de releases. droog brood is prima te doen. eet zovaak droog brood als ik te lui ben om er wat op te doen :P
    loll :P toppunt van luiheid :P

Leave a comment:

• timecats
    replied

Leave a comment:

• dj_joey
    replied

Leave a comment:

• DJD-TraXx
    replied
    .
    Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 19:35.

Leave a comment:

• NBeat
    replied
    ^^

Leave a comment:

Working...
X