Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pindakaas of release ;)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hier nog zo een 24/7

Comment

kom net terug van de sportschool ff relaxen :wink:

Comment

een facemask met pindakaas ??? :?

Comment

een wat?

Comment

:? :? je weet wel, van die gore smurrie op je gezicht en dan zeggen ze dat dat goed voor je zou zijn ? (is ongetwijfeld ook zo :roll: )

Comment

Music is Life

Comment

peter waar denk je aan??? het is zowiezo nogal een raar idee om broodbeleg op je gezicht te smeren:P kijk als je het nou met modder doet... dat doe je niet zo snel op je boterham.. maar pindakaas.. dat is toch zonde.. jammer dat je strot er van dicht gaat zitten als je er veel opdoet;)

Comment

pindakaas + relaxen + sportschool = facemask ;) :P maar was gewoon een opmerking omdat ik niet snapte wat een sportschool met pindakaas of een nieuwe release te maken heeft ...

Comment

okee.. dan is het goed;)

Comment

^^

Comment

.
                        Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 19:35.

Comment

Originally posted by NBeat
                          pindakaas + relaxen + sportschool = facemask ;) :P maar was gewoon een opmerking omdat ik niet snapte wat een sportschool met pindakaas of een nieuwe release te maken heeft ...
                          die opmerking dat ik een 24/7 was meestal als ik uitschool of van iets anders thuis kom ga ik meetsal een uurtje relaxen achter me pc

Comment

ik ga voor de releases. droog brood is prima te doen. eet zovaak droog brood als ik te lui ben om er wat op te doen :P

Comment

Originally posted by dj_joey
                              Originally posted by NBeat
                              die opmerking dat ik een 24/7 was meestal als ik uitschool of van iets anders thuis kom ga ik meetsal een uurtje relaxen achter me pc

Die 24/7 was meer op mij bedoelt, ik kauw 24/7 kauwgom :P (A)

ik ga voor de releases. droog brood is prima te doen. eet zovaak droog brood als ik te lui ben om er wat op te doen :P
                              loll :P toppunt van luiheid :P

Comment

quote:

ik ga voor de releases. droog brood is prima te doen. eet zovaak droog brood als ik te lui ben om er wat op te doen
                                Kijk, zo mag ik het horen!! maar ik doe het niet zo vaak want de vriezer staat naast de kast met t broodbeleg. en als ik eenmaal die geur heb opgesnoven dan moet ik wel smeren;) behalve als ik verkouden ben.. dan eet ik dus vaak droog brood;)

Comment

Working...
                                X