Announcement

Collapse
No announcement yet.

verhuur software

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• verhuur software

hallo,

ik heb even een vraagje. bij mij op mijn werk werken wij met de verhuur management software van easyjob. nou wil ik zo'n soort software ook voor mijn drive in show gaan gebruiken. het instaleren van de easyjob trial kom ik niet uit, wat ik ook doe het werkt niet op mijn laptop. daarnaast is de gewone versie behoorlijk duur mocht ik die willen. nu vroeg ik mij af, welke verhuur software systemen zijn er nog meer/gebruiken jullie?

alvast bedankt.

gr vincent

wat wil je precies doen met de software?

Comment

alle apparatuur erin zetten en dingen als transport etc. wil het voornamelijk gebruiken om offertes en facturen etc te maken, duidelijk erinzetten welke apparatuur op welke klus en een plannings gedeelte zou handig zijn.

Comment

Dat is vaak dure software.

In mijn geval staat alles in office.
        Heb overal sjablonen voor gemaakt.

Paklijsten, facturen, offertes, etc staan in Excel.
        Briefpapier in Word, (en natuurlijk al voorgedrukt)

Wanneer je echt veel werkt met verschillende afdelingen en medewerkers binnen een bedrijf is software interessant, anders niet moeilijk doen zal ik zeggen ;)

Comment

ik weet ook wel dat het kan met excel enzo, maar je meot daarin alles los doen. je kan niet je apperatuur selecteren voor de klus, en vervolgens daarvan zo een offerte maken. het hoeft ook geen volledige versie te zijn. de easyjob trial met max 25 jobs is al genoeg voor mij, maar kom daar met de installatie niet uit.

Comment

gewoon een boekhoudpakket kan dat prima af. Dingen als Osirius Boekhouden Pro Kost wel wat maar net de wereld moet lukken... wat je dan niet hebt is planning en een blokkering op een product wanneer iets verhuurd is (wat in echte verhuur software wel vaak aanwezig is).

Anders zou je ook kunnen kijken naar een webbased verhaal... er zijn bijvoorbeeld joomla modules voor verhuur. Ook kan je het (erg overdreven) proberen met een CRM software als Tiger, dat is meen ik gratis op 1 licentie.

Outlook 2010 heeft ook een planning functie... als je dan per item een agenda aanmaakt kan je dat in de planning mode direct zien. Wel mis je dan weer het offerte/factuur verhaal.

Wil je alles in een pakket kom je toch snel op de dure software pakketten uit. anders: concessies doen en roeien met de riemen die je hebt.
            Last edited by zassie; Monday-30-05-2011, 19:20.

Comment

Ben ook al enige tijd op zoek naar zon soort programmaatje. Het is niet echt noodzakelijk maar meer "omdat het kan" dus eigenlijk mag het niks tot weinig kosten. Web based zou heb ik nog geen goede dingen voor gevonden? (dus incl. planning facturering etc) Misschien heb ik verkeerd gezocht?

Comment

Ik heb zelf een systeem gescript. Deze draai ik lokaal. Werkt ook mooi ;)

Comment

zoals ik net al zei.. het is wellicht over the top.. maar vtiger kan een oplossing zijn. Complex, zeer uitgbreid en duurt waarschijnlijk even voor je het hebt zoals je wilt... maar het kan een oplossing zijn.

Vtiger CRM is online software that helps 300,000+ businesses grow sales, improve marketing ROI, and deliver great customer service. Try it free for 15 days!

of anders dit wellicht (voor 5 tientjes)

EDIT: 5 tientjes niet correct, moet je dan combineren met factureren PRO en je hebt alles wat je wilt... kost dan 15 tientjes in totaal.
                  Last edited by zassie; Monday-30-05-2011, 20:17.

Comment

@ DJ-Drace, je wilt dat zelf gescripte systeempje vast niet met ons delen of wel?

Comment

als het echt goed werkt zou ik daar ook wel een vergoedingkje voor over hebben;)

Comment

Ik heb destijds in samenwerking met een "hobby programmeur" het script voor rookmachineverhuur.nl gemaakt. Dit werkt voor mij prima, overigens moet de site binnenkort worden geüpdatet.

Comment

Wij gebruiken wiversoft facturatie Pro ism. hun verhuurplugin werkt uitstekend en is ook nog redelijk betaalbaar (vanaf €694,00).

Natuurlijk kun je ook altijd zelf een database bouwen maar dit is meer werk en je moet weten wat je aan het doen bent.

Mocht je vragen hebben over de verhuursoftware stuur me dan even een PM

Comment

voor een kleine vergoeding mag het systeem ook door mede collegas gebruikt worden, maar bekijk het dan eerst even of het aan je wensen voldoet ;)

Comment

@dj-drace kun je er misschien iets meer over vertellen misschien een paar screenshots posten.

Ik ben wel benieuwd naar wat je gemaakt hebt.

Comment

Working...
                              X