Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ronennieshow
    replied
    Ondertussen al wel weer een heleboel klusjes gedaan. Hier een kleine selectie van de foto's en filmpjes.

Disco classic feestje

Evenementje in de buurt

En een examenfeestje.

Last edited by ronennieshow; Monday-07-09-2015, 21:24.

Leave a comment:

• DjTheDice
    replied
    @ronennieshow: Welke liften / statieven / wind-ups gebruik je om bijv, je truss carré omhoog te brengen / op te bouwen?

Bij voorbaat dank voor je reactie.

Leave a comment:

• ronennieshow
    replied
    Maar weer de gene die er weer een keer leven in blaast in dit topic.
    Afgelopen zaterdag weer een feestje gedaan.

Ondanks dat het wat kouder was ( ja een buiten feestje ) moet ik zeggen dat het toch wel een erg leuke avond was.
    Last edited by ronennieshow; Sunday-31-05-2015, 19:30.

Leave a comment:

• ronennieshow
    replied
    Vorig weekend trekker trek heukelom gehad.
    Natuurlijk was er ook een feesttent waar wij voor het licht en geluid gezorgd hebben

Dus hier een filmpje

Leave a comment:

• ronennieshow
    replied
    Klopt de movingheads zijn de inno beam led

De scanners zijn de victory en de led parren de sls 7 van eurolite

Leave a comment:

• Gino V
    replied
    Hey Ronny,

sorry voor de vraag maar zijn dat de adj beam led mh

mvg Gino

Leave a comment:

• ronennieshow
    replied
    Ja klopt inderdaad dat het nieuwe van ons meubel er wel vanaf is en dat het hier en daar wel een beschadiging heeft.
    Ik ben ookal wel weer bezig met een nieuw en ander meubel. Punt is alleen het werkt nog en het gaat nog en je weet hoe het gaat, dan blijft het weer hangen. Daarnaast zijn de kosten voor me nieuwe ontwerp ook nogal aan de erg hoge kant. Dus echt gemotiveerd word ik daar ook niet door.

Gelukkig was het in de werkelijkheid wel een stukje minder opvallend maar je kon het nog wel zien.

Leave a comment:

• Geluid-en-licht.com
    replied
    Ziet er goed uit Ronnie, maar dat meubeltje heeft echt een opknapbeurt nodig... zo'n zwaar beschadigd meubel doet naar mijn mening toch wat afbreuk aan de rest van de show. Maar misschien viel het vanuit de zaal niet zo op als op de foto's.

Leave a comment:

• ronennieshow
    replied
    Ondertussen is het allemaal al wel weer even geleden dat er hier wat nieuw materiaal geplaatst is.

Openingsbal van de versleten gaskabel.

Esbeekse lichtjestocht ( mtb tocht met een afterbike )

Prins receptie ergens nog voor de carnaval

Uiteraard nog een hoop andere klusjes ondertussen gedaan maar dit is wat ik zo snel nog wat van terug kon vinden.

Leave a comment:

• ronennieshow
    replied
    Misschien hier weer even wat leven in blazen met wat foto's en filmpjes van klusjes van de afgelopen tijd(en).

Cabana beach pop

Spoordonk kermis ( content festival

Het Spektakel in Haghorst

Leave a comment:

• Onelo
    replied
    Leuke set inderdaad. Baggere foto's ;) Maar 't ziet er best goed uit. Volgens mij een mooie symmetrisch opgehangen lichtshow? Maar je hebt je truss apex-down (driehoek die naar beneden wijst) hangen, en met de onderste buis voor je statief langs? Dan gaan er wel andere krachten spelen dan dat ze netjes hangen onder je truss. Wat voor statieven en truss gebruik je?

Kun je niet een klein stukje van de hoogste case afzagen(dan vervolgens weer netjes afwerken? Problemo solved.

Leave a comment:

• marcelbrndw
    replied
    Dat van die flightcase's klopt ik heb een zaagfoutje gemaakt bij het maken van de deksel het zijn namelijk zelfbouw case's . het idee is om er een spandoekje voor te hangen met de naam of een plaatje ofzo zodat het niet meer opvalt ik ben alleen nog bezig met het ontwerp .
    De moving heads was eigenlijk een noodgreep. De basis ervan is breder als de truss en daardoor kon ik ze niet onder hangen ( dan zou de lamp in de backdrop draaien . Erbovenop ging in dit geval ook niet vanwege beperkte hoogte . in zon geval zou ik de heads op een paaltje zetten echter nu was 1 trusspaaltje in gebruik voor een monitor omdat het commite ook een karaoke wilde houden . volgende keer misschien nog anders oplossen . Al is het alleen maar omdat ik dan niet met die 25 kg boven mn hoofd hoef te rommelen .

Leave a comment:

• Geluid-en-licht.com
    replied
    Dat mag je gerust een drive-in-show noemen hoor, ziet er niet verkeerd uit! Maar zijn je flightcases nou niet even hoog of lijkt dat maar? Ziet er net even wat minder strak uit zo... Verder heb je de moving heads creatief neergehangen maar ik betwijfel of dat wel de veiligste manier is (maar ik heb geen verstand van rigging, het is maar een aanname).

Leave a comment:

• marcelbrndw
    replied
    Afgelopen week had ik ook weereens een klusje voor mijn ''drive in show '' hoewel het meer een uit de hand gelopen hobby is als werk en er ook zeker nog een hoop dingen moeten verbeteren aan de techniek / kennis en kunde heb ik het weer aardig naar mn zin gehad . En het beetje publiek dat er was ook . Het was kermis en warm weer dus helaas vele mensen buiten echter naderhand wel leuke reacties gehad . En daar gaat het mij voornamelijk om .
    Hierbij 2 telefoon foto's
    Attached Files

Leave a comment:

• joeri369
    replied
    Originally posted by vrijevogel View Post
    Was ook cynisch bedoeld, verkeerde symbool aangeklikt.
    Vandaar;), mijn reactie was misschien een beetje te hard, excuses daarvoor. Maar ik wil mensen op dit forum wel op het hart drukken dat dergelijke uitspraken mogelijk verkeerd kunnen worden opgevat en dat mensen onbedoeld in een onveilige richting worden gestuurd. Pas alsjeblieft op met reacties over rigging want dit kan tot gevaarlijke situaties leiden!

@skywalkerluuk: Wat me wel opvalt is dat je de speakers (misschien onbewust) op een slimme plek hebt geplaatst t.o.v. je statieven, op deze manier kunnen mensen moeilijk struikelen over de uitstekende poten. En misschien is het slim iets langere speakerkabels te kopen/gebruiken, ze lopen schuin omhoog naar de speakers wat niet echt mooi is en als er dan iemand achter de kabels blijft haken ben je de pineut.;)

Leave a comment:

Working...
X