Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dj-ee

Ik heb afgelopen zaterdag een privé feestje gedraaid in Eindewegen het industrie terrein tegenover 's-heerarendskerke

Impressie 1 (collega in beeld)
    achter de schermen
    Impressie 2

materiaal:
    licht:
    3x led par 56
    2x winner 2 scanner
    2x led spectrum fx2
    1x par 56 short black set(4stuks)
    2x ledbuizen 1m
    1x scene setter 42
    1x elation 192 dmx
    1x lichtbrug 4,5 m

geluid:
    2x db technologies basic200
    1x db technologies 12 inch sub
    2x pioneer cdj400
    1x behringer rmx40 usb
    1x numark ns7
    2x pc voor verzoekjes

beeld:
    1x 32 ich tv
    1x webcam
    1x laptop met hdmi

ik ben benieuwd naar de reacties
    Last edited by free energy; Tuesday-06-04-2010, 00:08.

Comment

• Ik wil best reageren, maar op die thumbnails zie ik vrij weinig, 't is nogal klein.

Comment

• Originally posted by Rick View Post
        Ik wil best reageren, maar op die thumbnails zie ik vrij weinig, 't is nogal klein.
        is net veranderd

Comment

• Op foto 2 zie je een dj set wat zit daar aan de bovenkant?

Comment

• waarom hangt die tv in je truss??;)

Comment

• Waarom een Numark setje, en een pioneer setje?
              één setje is toch wel genoeg?

Comment

• Het ziet er best netjes uit, ik zou alleen nog iets leuks verzinnen voor de stukken truss die je nu naast je meubel hebt staan, die zien er een beetje kaal uit nu. Misschien kun je er een halve spiegelbol op monteren, die je vervolgens met je scans kunt aanlichten.

Comment

• Het is inderdaad best netjes!

Mischien 2x een 30 cm spiegelbol op je truss leggen (doe er wel een steeltje aan)
                  Het steeltje is voor de grappige mensen die met een spiegel bol rond willen lopen.
                  Ook het doek is heel erg kreukelig?

Comment

• Oke dat is inderdaad een leuk ideetje met die spiegelbollen.

1. waarom hangt er een tv?
                    1omdat ik geen reclame middelen heb verder dus ik speel hierop het volgende af
                    - live webcam beeld in de zaal
                    - vj
                    - foto's van bruidspaar of dergelijke
                    - reclame powerpoint presentatie
                    - extra karaoke scherm

2. waarom pioneer en numark setje
                    ik draaide met mijn buurjongen die het makkelijk vind om met zijn ns7 te draaien dan met mijn cdj400's geen idee waarom maar ik zei als je dat wil moet je het maar mee nemen.

nogmaals bedankt voor de reacties:)

Comment

• Originally posted by Rick View Post
                      Het ziet er best netjes uit, ik zou alleen nog iets leuks verzinnen voor de stukken truss die je nu naast je meubel hebt staan, die zien er een beetje kaal uit nu. Misschien kun je er een halve spiegelbol op monteren, die je vervolgens met je scans kunt aanlichten.
                      Een kleine movinghead op de truss is ook altijd leuk.

Waarom heb je geen zwarte backdrop? Vindt dat witte doek er een beetje rommelig bijhangen.
                      Verder een leuke show, misschien nog een keer een 2e T4 bar erbij of een meubel?
                      Last edited by rick1993; Tuesday-06-04-2010, 14:32.

Comment

• Wat is dat "ding" boven die ns7?

Comment

• Hoogstwaarschijnlijk de Numark NSFX.

Comment

• Welke tv heb je daar hangen, en hoe heb je die bevestigd aan je truss?

Comment

• Er hangt een samsung tv 32 inch boven deze is vast gemaakt met een muurbeugel met 2 ghaken eraan gewoon bij de mediamarkt gekocht, behalve g haken natuurlijk.

Inderdaad, hij had die dag net nog een nsfx van numark erbij gekocht.

Over backdrop het is gewoon katoen doek ik had het niet strak genoeg gehangen maar had eigenlijk geen tijd om alles opnieuw naar beneden te halen.
                              Ik heb gekozen voor een witte backdrop omdat er 3 ledparren achter schijnen waardoor je een leuker en vetter effect heb, maar dat is ieder zijn mening kijk anders gewoon op de site zie je hoe het er allemaal uit kan zien www.dj-ee.nl deze word binnen kort vernieuwd maar eerst eens wat draaien

Ik heb
                              1 geen plaats meer in de auto voor: movingheads, spiegelbollen zouden nog net passe de vw caddy.
                              Ligt al vol en nee ik kan geen grotere auto kopen aangezien dit al een auto van mijn ouders hun bedrijf is
                              2 heb er ook geen geld voor:P
                              makkelijk praten.
                              Last edited by free energy; Tuesday-06-04-2010, 21:45. Reason: comment over dyslectie tekst zou niet leesbaar genoeg zijn

Comment

• Evert, probeer een beetje te letten op je interpunctie en grammatica, je zinnen lezen nogal lastig.

Comment

Working...
                                X