Originally posted by dj nick
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier je drive-in show foto's
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by rick1993 View Post1 plat lichtsetje neemt toch minder ruimte in dan zo'n truss?
Comment
-
-
Ik reageer even op de situatie, niet voor Roderick.
Het gaat hier niet om een privé feest, meer om een stuk aankleding en mensen binnen houden. Je eigen in een hoek proppen heeft geen zin, en een achterdoek opzetten creëer je meerdere denkbeeldige ruimtes.
Roderick heeft het hier prima opgelost om alles toegankelijk, overzichtelijk te houden en heeft ook een lichtshow die alle kanten op kan :D
Voor zijn led parren zitten duidelijk geen filters, beter kijken jongen. (met inzoomen ofzo)
Waar is overigens je opdrachtgever z'n plafond???! Moest die daar op bezuinigen om jou te betalen :D?
Comment
-
Phantom headjes?
Benieuwd of ze bevallen (Lichtopbrengst, kwaliteit, enz).
En om even de discussie te stopen. Op de binneste 2 ledparren zitten Geen filters maar wel Filter houders.
Comment
-
God god wat kunnen we ons weer allemaal storen aan filter houders. Zijn inderdaad phantom heads.
actie
meer
Ik kan voorlopig allemaal positief zijn over die heads. Wat een lichtopbrengst. Er is daar echt een bak met licht (parren hebben amper effect), maar zie het effect dat er doorheen breekt. Zelfs met prisma aan is het gewoon goed te noemen. Ik heb daar het laatste half uurtje nog gedraaie en als er dan wit licht vol op mijn gezicht stond, was ik even 10 seconden blind.
Overigens heb ik al met verschillende mh's mogen werken. Waaronder de wel bekende Robe en de duurste Futurelight serie. Ik durf bijna de uitspraak te maken dat hier meer licht uitkomt.
Comment
-
Leuke bedrijfsauto's heb je erachter geparkeerd staan! Ik vind het er persoonlijk erg netjes uitzien, het punt van de filterhouders snap ik op zich wel, maar het is niet iets waar veel mensen zich aan zullen ergeren;)
En de Phantom movingheads zijn volgens mij hét bewijs dat Showtec echt niet alleen maar slecht spul maakt, en steeds beter bezig is!
Comment
-
De phantom movingheads zijn voor mij ook een verassing. Roderick is niet de eerste waarvan ik hoor dat de lichtopbrengst vergelijkbaar/hoger is dan de bekende robe/martin movingheads.
Een berg mooie functies, die (als ik de gebruikerservaringen hoor) allemaal goed werken. En dat dan voor deze prijs.
Hoeveel geluid maken deze headjes eigenlijk?
Comment
-
Tja het geluid. Ik vind het absoluut niet storend. Een stel scans heeft maar één fan die véél meer toeren draait dus een veel hoger geluid maken. Ik denk dat het goed te vergelijken is met een wat zwaardere versterker. Ik heb er eigenlijk nog niet goed op gelet, maar het is ook niet opgevallen. Dus dan zou je kunnen zeggen dat het niet storend is. Overigens een Martin Mania EFX was bij mij direct storend, daar komt meer lawaai vanaf.
Comment
Comment