Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het zijn ook niet de dingen die bij mij mee gaan op serieuze klussen. Dan gaat er wel betrouwbaar spul mee. Maar alle echte movingheads waren al weg.

Comment

• Originally posted by Fel en Bruut View Post
      HQ power extreme 250 heb je trouwens ook van het merk Aztek en American DJ, is gewoon een OEM scannertje met meerdere stickers.
      Volgends mij heeft alleen Eurolite een kopie. Ik heb ze nog niet gezien met roto gobo en msd lampen.

Comment

• De Aztek-lookalikes hebben slechts een 250W halogeenlamp (heb er hier twee staan).

Wel had je vroeger nog de Big Robo, maar dat was een vrij lomp ding. ;)

Comment

• Geef die movingheads maar aan mij dan:)

Comment

• dat wou ik net voorstellen idd! voor een kleine vergoeding??

Comment

• Dan zou ik heel wat mensen teleurstellen. Ik heb er 8 (waarvan er 1 echt dood is), de 7 overgebeleven headjes geef ik gratis mee aan vaste drive in show jongens die bij mij een geluid of lichtsetje huren. Die dingen worden niet verhuurd, maar echt meegegeven als extratje.

Comment

• Stuur de kapotte maar naar mij op:)

Comment

• naar mij mag ook!

Comment

• Ik was eerder :)

Comment

• Kinders niet vechten :(

Ga paaseitjes zoeken.
                      Last edited by Citybeatz; Friday-02-04-2010, 09:23.

Comment

• Hahahaha, waarom zou ik de spare parts weg doen? Maar laten we nu voor de rest dit topic schoon houden.

Comment

• dat is waar, heb je gelijk in;) was ook meer als grapje bedoelt:P

Comment

• Zoals sommigen al weten heb ik de showtec led compact lichtset gekocht.
                            Ik wil toch even foto's met jullie delen...Bedankt voor het aanwijzen van deze lichtset! Werkt supper mooi. Hier zitten ook een paar foto's van bij, er werd met gevraagt om een paar foto's dus bij deze.

Foto album!

Foto's zijn thuis gemaakt, dus rommel moet je niet op letten.

Comment

• Mooi hoor!
                              Op de foto's lijkt de kleurmenging mee te vallen, vooral van blauw en groen.

Ook meteen maar een lichtbrug erbij gekocht?

Wat gaat je volgende aankoop worden? 2 scanners of een center effectje?

Comment

• Valt ook wel mee, maarja ik kan het niet vergelijken omdat ik anderen niet ken.

Ja lichtbrug ook, het was een of andere. Of 2 lichtsets of 1 met lichtbrug.
                                Omdat ik thuis niet al te veel ruimte heb, heb ik gekozen voor 1 lichtset met een lichtbrug.

Haha, daar kan ik nog mooi lang overdenken.
                                Ik moet eerst pa en ma eens terug betalen
                                Last edited by dj nick; Friday-02-04-2010, 20:39.

Comment

Working...
                                X