Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• In totaal aan Mh's in eigen beheer: 4x mac300 en 8x mac250

Er zouden eigelijk geen parren gebruikt worden maar uiteindelijk toch 4 geplaast. Meer parren was niet mogelijk ivm met stroom.

Dj had ik inderdaad niks mee te maken, en als laast, het was erg licht door de mac300, wat ik de volgende keer nog wil doen is wat front licht op de DJ..

Maar goed, zijn inderdaad nog een hoop verbeter punten.

Comment

• God god god, wat 'n spul op je 15e. Daar mag je best trots op zijn, hoe heb je überhaupt als bezorger en vakkenvuller dan vermogen bij elkaar gekregen?

Comment

• Vakkevuller, krantenbezorger, parkeerhulp....Kan bijna zeggen dat ik alles doe voor geld (laten we het houden bij legale dingen) verder werk ik af en toe bij een licht bedrijf en heb ik natuurlijk mijn eigen drive-in.

Meeste Macs zijn 2de hands overgenomen, ik heb bijna alles betaald op een leen/betaal manier, meestal leen ik (laten we zeggen) €1000,- van mijn ouders en vervolgend betaal ik zonder rente het bedrag in stukjes terug. In het begin leverde het wat problemen op (zie je ouders hier maar van te overtuigen) maar het gaat nu prima.

Tegenwoordig word het ook verhuurt (waar ik zelf dan ook meestal mee ga) waardoor je de apparatuur ook weer terug verdient.

Ik ben dan ook erg trots op me spullen en knuffel me kistjes elke dag :D
        Last edited by Paradise; Tuesday-09-06-2009, 14:27.

Comment

• Ziet er ook netjes uit voor een 15 jarige, top! ;)

En zoals ik doe het ook altijd, ik leen een bepaald bedrag van me ouders, en geef het in stukjes terug.

Comment

• ja jan, is een top set!!! altijd weer leuk als we ze kunnen gebruiken;)

Comment

• Pff... Als je echt problemen hebt met de stroom had ik gewoon wat MH's weggelaten en wat meer parren in de plaats gehangen... MH's gebruik je als effect, niet als basisverlichting... (Of ben ik nu gewoon nog altijd niet mee met m'n tijd?
              Last edited by StijnS; Friday-19-06-2009, 22:24.

Comment

• Uhmmm... waar reageer je op?

Comment

• Hoe reageert op de laatste foto's, maar heeft niemand anders showfoto's. Het is nu toch echt wel het seizoen voor drive-in shows.

Comment

• Ja dit topic is wel vrij rustig laatste tijd. Heb tijdje geleden nog wel leuk tuinfeestje voor een collega gedraaid. Zal eens kijken/vragen of ik daar wat foto's van online kan zetten.

Comment

• Originally posted by StijnS View Post
                      Pff... Als je echt problemen hebt met de stroom had ik gewoon wat MH's weggelaten en wat meer parren in de plaats gehangen... MH's gebruik je als effect, niet als basisverlichting... (Of ben ik nu gewoon nog altijd niet mee met m'n tijd?
                      Probleem is de stroom niet....:
                      1x 32A
                      3x 16A
                      We hadden alleen geen dimmers meer en ook geen budget om bij te huren..

Comment

• Originally posted by Citybeatz View Post
                        Jeetje, ben je serieus 15 en heb je echt 6 Martin koppen in eigen beheer of heb je alles in mogen huren?

Ik vind persoonlijk dat er te veel basis verlichting mist, 4 parren voor die ruimte zijn juist te weinig. Je gebruikt die movingheads bijna als basis verlichting, dat maakt het al snel druk en te donker (al zijn movingheads al best fel)

Verder over de DJ booth, al begreep ik uit jouw post dat dat niet jouw verantwoordelijkheid was ziet er niet uit. Tweede filmpje op 0.35, tafel met een scheef doek bungelende kabels, ik haal het er eigenlijk niet uit dat er een DJ bezig is. Puntje van aandacht voor je maten!

Over je eerste filmpje moet je je maat ook maar even aankijken op zijn mix kwaliteiten, want van apres ski/feest opeens terug vallen naar een totaal andere style? Eeh right, eerst een tussenplaatje op zetten of even goed kunnen presenteren.

Conclusie, jullie zijn zeker leuk bezig maar het kan allemaal nog beter en nog netter. Maar je komt er wel!
                        Dat lasertje trouwens is van mij..

Dat doek is nog voor de aanvang rechtgehangen, maar we kwamen wel zo'n 30 cm te kort in totaal, doek is 3 meter bij 1,80 meter. Op het begin van het filmpje tot zo'n 1:15 was alleen maar 'soundchecken' en die kabeltjes zijn toen ook nog goed gelegd (je ziet op een gegeven moment mij vanaf de andere kant aan de mixer komen en rotzooien)..

En mixen doe ik goed hoor, alleen was dit weer zo'n stukje dat je wel moét overspringen naar een andere stijl en dat laatste nummer was een verzoekje, ik had daarvoor al een aantal nummers Après Ski gedaan en bij die overgang merkte ik geen verschil in de stemming/gedragen van het publiek, die vond het super..
                        Last edited by DeejayTim; Saturday-20-06-2009, 13:41.

Comment

• Afgelopen weekend overdag vlaggetjesdag gevierd bij een café in de haven van Den Haag. Klein showtje. In de avond ook nog een show gedraaid alleen daar heb ik geen foto's gemaakt.

Comment

• Tja, valt niet zoveel over te zeggen he. :D
                            Topjes zijn dus weer teruggekomen van reparatie?

Comment

• Het belangrijkste om te zeggen, prima meubel, zo zie ik ze graag vaker

Comment

• Hier staan twee live opera 210 toppen met een subje onder het meubel, maar mijn toppen zijn ook terug uit de reparatie. Ik heb nu 4 live opera 405 en twee live opera 210. En dan nog kwam ik dit weekend te kort.

Comment

Working...
                                X