Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zomaar wat foto's van enkele opstellingen van de laatste weken:
    nummertje 1
    nummertje 2
    nummertje 3
    nummertje 4
    nummertje 5
    nummertje 6

Comment

• Met koningsdag natuurlijk ook weer op pad geweest.

Comment

• was geweldig gisteren met julie :D

Selfie XD
        Attached Files
        Last edited by (Daan)RandomStyleRecords; Monday-28-04-2014, 14:30.

Comment

• altijd fijn zo'n paal in het midden van het podium (maar ik neem aan dat jullie daar weinig over te zeggen hadden ;) )

Comment

• Originally posted by Mathias Van Rechem View Post
            altijd fijn zo'n paal in het midden van het podium (maar ik neem aan dat jullie daar weinig over te zeggen hadden ;) )
            er stond om de 3,5/3 meter een paal XD

Comment

• Originally posted by (Daan)RandomStyleRecords View Post
              er stond om de 3,5/3 meter een paal XD
              Elke 5 meter ;)

Volgend jaar komt er met wat geluk een podiumdeel aan de tent. Dan staat er niet 1 in het midden maar aan beide kanten 1 en is het midden gewoon vrij. De organisatie vond het achteraf ook wel jammer dat de paal er stond.

Comment

• Ik zie als ik het goed heb per kant 2x dvx d12 en 1x dvx als infill?
                Wat had je aan subs per kant staan?

Hoe waren de de bevindingen in zo'n tent?

Comment

• Originally posted by Boellie View Post
                  Ik zie als ik het goed heb per kant 2x dvx d12 en 1x dvx als infill?
                  Wat had je aan subs per kant staan?

Hoe waren de de bevindingen in zo'n tent?
                  8 subs onder het podium :) volgensmij waren het de DB DVA S09 subs :) echte KEIHARDE POWER.
                  bij de prijs uitreiking hadden ze een tafel op het podium staan zette ze een hele rij bekers op die tafel. ze liepen ff 5/10 minuutjes weg en toen ze terug kwamen mochten ze het opnieuw sorteren XD ALLES STOND DOOR ELKAAR XD

Elke 5 meter
                  Bijna XD. ik vond ze wel erg dicht bij elkaar staan :\

Comment

• Geluid was:
                    8x dva s09 van db technologie
                    4x dvx d12 van db technologie
                    2x dvx d10 van db technologie

Dit werd aangestuurd via een xilica

De bevindingen waren eigenlijk zelfs boven verwachting goed. Er kon Max een 1250 a 1400 man in en het was de zaterdag ook meer dan druk. Echt lekker vol dus. Toch leverde de set meer dan voldoende vermogen en hebben we de max aan vermogen niet eens nodig gehad. Zelfs de artiesten die gewoon inprikken ( Jeroen van zelst, vinzzent, henk dissel) hebben niet het volle vermogen nodig gehad.
                    Door dat de toppen zo hoog hingen was het achterste deel van de tent ook nog goed te halen. Nadeel was dus wel het direct voor het podium. Vandaar de 2 extra topjes als soort van in fill.

Klank was ook erg netjes. Er zullen vast wel nog betere systemen zijn maar dan word de prijs ook wel anders.

Zowel wij als de organisatie waren in ieder geval erg tevreden over zowel de klank als het vermogen. Kortom erg leuk weekend gehad. Lekker gespeeld :cool:

Comment

• Nice! De x-over/filters van de S09 pas je niet meer toe en laat je het werk door de xilica doen?

Comment

• Okeej... Valt dat nog steeds onder de noemer "Drive in show"? Jullie pakken het in ieder geval groots aan :) De afwerking ziet er ook meer dan prima uit. Top!

Comment

• Hier waren we dan ook helemaal in ons element.

Gewoon een feest tent. Wat gezellige muziek draaien en wat gas geven. Hoop gezellige mensen erin en feesten maar. Ook erg fijne organisatie om mee samen te werken. Belangrijke dingen zijn geregeld en verder is het daar sta jullie stroom. Succes he ;)

Over de xillica. Hmm ja gedeeltelijk. Je kan namelijk niet de dsp in de dva s09 helemaal uitzetten. Maar als je de setting op de 120 zet dan kan je er wel zelf wat meer mee spelen. Dus ja dan kan je er wel wat meer rendement uit halen. Wat ligte eq erop en tadaaaa een naar mijn idee toch wel heel erg strak geluid voor in een feest tent.

Comment

• Originally posted by StijnS View Post
                            Okeej... Valt dat nog steeds onder de noemer "Drive in show"? Jullie pakken het in ieder geval groots aan :) De afwerking ziet er ook meer dan prima uit. Top!
                            1 van ronennie's vrienden zij dat ze het met zijn 3e rond de 2 uur met 2 aanhanger ladingen kunnen afbreken :) jammer genoeg was dat te laat voor mij D: mijn vader die bij de trekkers stond te kijken wilde naar huis.........

Comment

• gisteren een drive in gedaan voor een 18e verjaardag. Er was gerekend op een man of 30, uiteindelijk een 15 tal jongeren en een 10 tal ouderen (die kwamen voor het eten, maar rond 11u vertrokken waren)
                              materiaal:
                              - 2 numark ndx 400
                              - 1 x behringer djx 750
                              - QSC amp
                              - 2x electro voice SX300E 12" (buiten beeld)
                              - 1x Behringer XM1800S micro

- 2 x t4 halogeen (merkloos)
                              - 1 x 4 kanaals chaser controller velleman
                              - 1 x OEM strobe 1500W
                              - 1 x hq power arazu barrel scanner
                              - 1 x chauvet obey 10

100_1821[1].jpg

100_1822[1].jpg

100_1824[1].jpg

Comment

• Zie ik nou dat je alleen met CD's draait? Leuk hoor, beetje old school, hou ik wel van ;)
                                Blijf ook altijd gecharmeerd van parren, neem er nog altijd zelf ook wat mee, tenminste als het intelligente licht
                                de hoofdrol krijgt in de belichting. Zoals bij de grote schoolfeesten waar ik wel eens wat kom doen.
                                LED-parren gaan wel mee naar bruiloften, bandjes, etc.

Comment

Working...
                                X