Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik zou de volgende keer wel even je movingheads die in je truss hangen omdraaien. Dan zie je die lampjes niet zo.

Comment

• Originally posted by remixed View Post
      @djbirdie, hier een ideetje misschien?
      https://www.facebook.com/media/set/?...3308849&type=1
      Dat ziet er goed uit! Kun je me vertellen hoe je dit precies gemaakt hebt?
      Kan de verlichting blijven zitten als het meubel ingeklapt is?

Ik zou de volgende keer wel even je movingheads die in je truss hangen omdraaien. Dan zie je die lampjes niet zo.
      Dat zijn scans, en de displays hiervan kunnen uitgeschakeld worden. Hier had ik even niet aan gedacht..

Comment

• @ Rick hoe heet dat groene ding op video 4?
        sorry dat ik het zo maar even noem maar ben totaal leek op dit gebied

Comment

• Originally posted by hoimijnnaamis View Post
          @ Rick hoe heet dat groene ding op video 4?
          sorry dat ik het zo maar even noem maar ben totaal leek op dit gebied
          Dat "groene ding" in het midden van het beeld in filmpje 4 is een laser :)

Comment

• ja ik wist wel dat het een laser was maar welke?

Comment

• Originally posted by djbirdie View Post
              Dat ziet er goed uit! Kun je me vertellen hoe je dit precies gemaakt hebt?
              Kan de verlichting blijven zitten als het meubel ingeklapt is?
              Ja je hebt een achterplaat die met velcro vast zit aan de plexiglas panelen, heel eenvoudig dus eigenlijk. Verder kun je de zijpanelen met die achterplaten gewoon laten zitten tijdens transport (geen verschil merkbaar in de hoes ingeklapt) en de voorplaat plexiglas is iets dikker (12,5mm), maar past nog in de hoes.

Comment

• Boyd Nijsten is lid van Facebook. Word lid van Facebook om met Boyd Nijsten en anderen in contact te komen. Facebook geeft mensen de kans om te delen en maakt de wereld toegankelijker.

Nog even tijdelijk foto's op m'n prikbord te vinden, zal morgen foto's op skydrive delen.
                Tot nog toe alleen positieve reacties gehad. Het witte doek is nog gefatsoeneerd.

Comment

• Originally posted by nijst001 View Post
                  https://www.facebook.com/boyd.nijsten?ref=tn_tnmn
                  Nog even tijdelijk foto's op m'n prikbord te vinden, zal morgen foto's op skydrive delen.
                  Tot nog toe alleen positieve reacties gehad. Het witte doek is nog gefatsoeneerd.
                  Dump je foto's eens ergens anders online... Je smoelenboekprofiel is niet publiek zichtbaar;)

Comment

• Ik zal deze middag even kijken ;)

Comment

• Afgelopen weekend de set verzorgd voor DJ Kicken.
                      Nieuwe booth met LED tubes (waar nu de laatste puntjes worden afgewerkt).

Opstelling was in een plaatselijke kroeg waar een trussje niet mogelijk was. Vandaar 2 staande truss delen links en rechts op baseplates met verlichting aan.

Set:

2x CDJ2000nexus
                      1x DJM900nexus
                      1x laptop stand
                      2x 2,5m truss op baseplate
                      6x LED movinghead wash
                      2x 100mw groene laser
                      1x computer met freestyler DMX aansturing

(eindset was daar aanwezig. stuk of 12 DB arena's met enkele subs)

Comment

• je hebt volgens mij goed je plan getrokken met de locatie (trussen verticaal), maar hing je verlichting niet te laag, zodat je publiek er uiteindelijk last van zou hebben?

eventjes de puntjes op de i: zie ik daar op de laatste foto nog een verdwaalde case rechts onder? of had die een functie?

Comment

• verlichting hing zo hoog mogelijk, maar eerlijk gezegd niet echt safe omdat publiek er makkelijk bij kon. Maar zelf alles goed in de gaten houden doet veel ;)

Zoals je op de 2e foto kunt zien, zie je nog een verdwaalde doos staan op de foto onderaan in beeld. Foto's zijn gemaakt bij opbouw, vandaar ;)

Comment

• Netjes ;), welke washes zijn dat?

Comment

• Beamz MHL-108.
                              Ik meen dat eurolite er ook een variant van heeft.. TL6 ofzo?

Comment

• ziet er echt super mooit uit toppie !!!

klein p.s. : je kan ook nog ledtubes of truss lighters in de truss doen

Comment

Working...
                                X