Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dit lijkt me niet echt een ergonomische set-up? Ik heb ooit eens gelezen dat 10 cm onder je ellebogen ideaal is (voor mij is dit alleszinds zeer prettig)

Comment

• Ja normaal zetten we onze dj set nooit op een tafel, maar omdat de kist nu niet mee was waar hij anders op staat waren we genoodzaakt deze tafel te gebruiken...

Bedankt voor de 'tip'.

Comment

• Tijdens de kerstdagen nog een "Santarun" verzorgd in Tilburg.

Excuses voor de slechte kwaliteit foto, is met een telefoon genomen.

Meer foto's zijn op onze website te vinden.

Comment

• Afgelopen weekend een nieuwjaarsreceptie bij de lokale muziekvereniging gedraaid.
          Zowaar had ik er weer eens erg in om een foto te maken (GSM kwaliteit).
          Gebruikte materialen:

1x Dap AX set
          1x Pioneer DJ set (cdj 800mk2, djm 600)
          2x ST 132 statieven
          2x fourbar
          Partij kabels
          Aangestuurd met een laptop met freestyler

foto

In dit geval voor de ST 132 statieven gegaan omdat de andere statieven op een ander klusje waren, en alleen deze nog in de opslag stonden.

Heeft er iemand nog tips en/of opmerkingen?

Comment

• simpel maar netjes. omdat de setup nu als geheel gespiegeld staat had je ene sub/top combinatie net even wat meer van de tafel af moeten staan... maar dat is mierenneuken

Comment

• Dat is bewust zo gedaan. De doorgang was net ruim genoeg voor mij (zonder over de statieven te moeten stappen) maar smal genoeg om mensen niet in de verleiding te laten komen tot een kijkje "achter de schermen". ;)

Comment

• tijd geleden leuk feestje gehad

hoi,

foto van een maand geleden met m'n ouder set-up (heb nu truss en wind-ups)

ik had 2 scans en 2 led parren op het statief hangen (foto is beetje half)

tafel moest ik vandaar gebruiken omdat ik geen eigen dj booth heb/kan kopen (geen vervoer)

op de foto zijn vrij veel kabels te zien, maar in het echt waren die vrijwel onzicht baar (helft achter poster, en vrij donkere ruimte)
                en me blacklight die leide een beetje af van de kabels op de tafel

Comment

• Je hebt opzich mooi spul waar je best een showtje mee kunt doen, je hebt het ook prima neergezet etc. alleen toch witte stekkerblokken :/. Dat is jammer.. Had je daar niet gewoon zwarte tape overheen kunnen plakken? Dan had het in ieder geval al minder opgevallen. Het liefste natuurlijk gewoon zwarte dozen..

Ik zie nog wel (DMX?) kabels lopen bij de scans, die kun je in het vervolg beter via je T-bar naar beneden laten lopen. Dan heeft niemand er last van. En probeer de kabels die van je tafel af komen naar beneden te laten lopen via 1 poot, dan ziet niemand ze.

En natuurlijk had een zwart doekje voor de tafel er beter uit gezien, maar ik begrijp dat je normaal een vaste booth hebt dus dan neem ik aan dat je die niet hebt..

Tot zover mijn comment, doe er wat mee zou ik zeggen :). Het begin is er, nu moet de afwerking er nog komen en dan heb je een prima show!

EDIT:

To Greendiek: Nice! Mijn complimenten :). Mag ook eens gezegd worden ;)
                  Last edited by djjoepv; Tuesday-08-01-2013, 17:33. Reason: Commentaar op Greendiek

Comment

• geen zwarte tape in huis , alleen zilver .
                    maar ik wil nog wel een dj booth kopen, alleen degene die ik heb gezien zijn te groot, tot nu toe past alles nog in 1 auto (met een klein wonder en zonder de truss) .
                    en de andere zijn weer te klein of zonder plaats voor laptop dus ik heb nog niks .
                    ik heb alle stroom kabels strak om de paal heen gewikkelt alleen voor de dmx kabels heb ik dat niet gedaan.... ik had er niet over na gedacht dat ik de t-bar ook nog kon gebruiken XD

Comment

• Ik zou gewoon een afrok laten maken, spullen op een tafel van de zaal en doekje erond met wat tape, dan heb je geen booth nodig en staat toch netjes.

In de toekomst toch wat meer tijd in het wegwerken van je kabels steken, staat 10x netter, maar dat wist je dus zelf al ;-)

Comment

• Met Oud en Nieuw weer gedraaid samen met een vriend van me, ik ben degene met de zwart grijs gestreepte trui

Eerste foto's zijn setup de rest is feest waarbij hier en daar wat te zien is.

Spullen die gebruikt zijn:

Intel quad core desktop pc met SSD voor het draaien en de video.
                        BenQ 24" pc monitor voor mezelf.
                        Samsung 32" TV voor videoclips na 12 voor 12 Klok.
                        Pioneer DDJ-Ergo
                        2 Dap audio K112
                        2 Behringer B1800D
                        1 Behringer EPQ 3000 voor dapjes
                        Proton D1200 Huisversterker voor buitenboxen
                        2 Bose 301 Serie 1 Voor buiten
                        Behringer mengpaneel voor het regelen van geluid Radio 2 (top 2000 voor 0.00 uur) en Microfoon (gaat naar ingang DDJ ergo)
                        Imq Mengpaneel voor vollume buiten. (Via 2e uitgang DDJ)
                        Shure SM 58

Kabeltjes hangen hier en daar wat los onder de tafels maar was zonder het licht van de flitser niet te zien.

Doekje wat op foto 3 loslaat is later weer vastgemaakt.

Foto's
                        Last edited by Thomas_Lubbers; Thursday-10-01-2013, 17:32. Reason: Fotolink vergeten

Comment

• Originally posted by Thomas_Lubbers View Post
                          Met Oud en Nieuw weer gedraaid

-knip-

Volgens mij ben je de link met de foto's vergeten :)

Comment

• Originally posted by Greendiek View Post
                            Volgens mij ben je de link met de foto's vergeten :)
                            Klopt, ga het linkje er even bijzetten:oops:

Comment

• Volgens mij heb je echt wat met de feedback van de vorige keer gedaan, goed bezig dus ;)

Maar omdat perfectie niet bestaat, enkele tips:
                              - Je geeft zelf al aan dat er nog kabels waren die niet helemaal waren weggewerkt. Of ze nu zichtbaar zijn of niet, ik zou ze wegwerken.
                              - Ik zou ook uitkijken naar een netter dj-booth systeen. Ik heb hiervoor bijvoorbeeld een brandvertragend doek laten bedrukken, maar je kan evengoed enkele tafels op hun kant zetten en die voor je booth plaatsen (moet je wel even opletten op de poten die uitsteken, maar als je er toch gewone tafels achter hebt staan, kunnen de poten meestal veilig onder de normale tafels.). Natuurlijk blijft een kant-en-klaar dj booth het netste, maar ik besef dat niet iedereen in de mogelijkheid is om dat te transporteren (ik inclusief).
                              - Was het trouwens geen idee geweest om in plaats van alles af te zetten met tafels, gewoon je dj booth wat naar achter te zetten en je tussen de 2 gordijen te plaatsen? Had je direct een nette afwerking ;) En dan zou er zo geen spleetje tussen de gordijnen gezeten hebben, wat er nu wel was.
                              - Is er trouwens een reden dat ik geen verlichting zie?
                              - Bax zal blij zijn met de reclame die je maakt op een van je foto's ;)
                              - de constructie van 2 tafels op elkaar zetten vind ik nog steeds niet zo veilig. Zo'n tafel heeft in dergelijke situatie niet veel nodig om te schuiven, en dat zou wel jammer zijn voor je scherm... (tenzij je natuurlijk alles netjes gefixeerd had

Hopelijk doe je ook deze keer wat met onze feedback ;)
                              Last edited by Mathias Van Rechem; Thursday-10-01-2013, 17:51.

Comment

• Ik heb even een "boodschappenlijstje" gemaakt,

Bovenaan staat de afrok. Ga ik binnenkort bestellen.
                                Stativen voor de speakers en een oplossing voor de tv bedenken (sugesties?).

Verlichting heb ik nog niet ik zal binnenkort even naar parren kijken, dan is er in ieder geval een basis.

Comment

Working...
                                X