Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Inderdaad een strak meubel, is dat inklapbaar en licht om te dragen?

Ben je tevreden van de BeamZ MHL-108 led movinghead, dat is de wash, ik heb er 2 van maar gebruik ze nooit, wel gebruik ik regelmatig de MHL 30 movinghead (4 stuks)

Zoals rick al aanhaalde zou ik de kabels wat netter wegwerken, staat een stuk mooier en kost mischien 10 minuten tijd.

Ook je apparatuurlijst ziet er netjes uit.

Comment

• Originally posted by Rick View Post
      Strak meubel!

Vind het alleen zelf wat vreemd ogen dat er nog een stuk 'kale' trus uitsteekt aan de rechterzijde, maar zo te zien valt dat onder de gasten niet zo op. Werkt het handig om die parbalkjes per twee te doen?

Verder zou ik de kabels van je movingheadjes op de trusspalen juist langs de achterkant van de achterste apex wegwerken met wat kabelbindertjes, dan zie je er niets meer van. ;)
      Het uitstekende deel truss (zonder backdrop) heb ik uitgelegd. Door plaatsgebrek en een beamerscherm wat op het laatste moment toch nog gebruikt ging worden moest het doek wat aangepast worden. Niet erg. Het ziet er alleen niet echt mooi uit dat klopt :)

Ik had eerst mijn LED parren per 4 zitten, maar nu ik ze per 2 op een balkje heb, kan je net even een andere show neerzetten qua look dan de collega's :) Ook ben je flexibeler doordat je ze makkelijker ergens tussen kunt hangen en speelser ermee kunt omgaan.

Als je goed kijkt, lopen de kabels via de achterste buis van de trussdelen. Enkel de kabelbinders ontbreken ;)

Inderdaad een strak meubel, is dat inklapbaar en licht om te dragen?

Ben je tevreden van de BeamZ MHL-108 led movinghead, dat is de wash, ik heb er 2 van maar gebruik ze nooit, wel gebruik ik regelmatig de MHL 30 movinghead (4 stuks)
      Het meubel is lichtgewicht en ook inklapbaar. Dus makkelijk alleen op te tillen.
      Ingeklapt is het meubel 1 dikke 'plaat' van 1m bij 1,40m.

Ik ben zeer tevreden over de BeamZ headjes. Ik was eerst niet zo voor LED in movingheads, maar de lichtopbrengst die uit deze headjes komen laat je verbazen!
      Als ik een 'erg' simpele lichtshow neerzet hang ik er 4 aan een T-bar en een zaaltje tot 125 personen is zo gevuld!
      Een aanradertje dus!

Comment

• Zoals ik al zei heb ik 2 MHL 108 maar ik vind ze niet zo fel en daarom gebruik ik ze niet.
        Ik ben verbaast te lezen dat jij een zaaltje van 125 man goed kan vullen met 4 MHL 108.

De gewone movingheads van beams MHL 30, ben ik wel tevreden over voor kleine feestjes, deze zet ik in bij trouwfeesten tot 200 personen, je hebt uiteraard niet zo'n groot gobo maar al bij al toch redelijk fel en groot genoeg voor kleinere feesten.

Comment

• Als je ze niet gebruikt, verkoop je ze? :)

Comment

• Originally posted by nijst001 View Post
            Ja weet Ik, maar de laatste tijd komen er volgens mij alleen maar meer bugs in... en hun deadlines bepalen zijn ze ook niet erg goed in...

geef ik groot gelijk in, ben nu aan het kijken voor Sunlite Suite 2.
            heb mn dongel al in de verkoop staan.

heb a.s vrijdag een feest, zal ook wat foto's erop zetten

wat ik ga gebruiken :
            Vizi led spot Pro (nieuw, ben erg benieuwd)
            4 ledparren
            4 300w parren
            2 mystic led
            1 quadgem
            1 750w stroboscoop
            1 rookmachine

2 Behringer Eurolive B812Neo
            1 Behringer 1800D (sub)

voor ongeveer 70 man
            Last edited by broos88; Thursday-13-12-2012, 21:41.

Comment

• Gisteren een bruiloftje gehad in een oude discotheek die nu als feestzaal dienst doet.
              Dus verlichting was er al, jaren 80 licht maar leuk om daar nog eens mee te mogen spelen.
              Geen idee welk merk speakers want alles zat ingebouw maar van de klank geen klagen.

Wat betreft de muziek, we bleven in de sfeer, het koppel wenste jaren 80 en 90 muziek te horen, disco, r&b, , reggae, funk, rock, hardrock...

cdn.imghack.se/images/c278e7995862e168e1f26285e5c40763.jpg

cdn.imghack.se/images/3e665be35700aa0e6ec71d0ac7eb323f.jpg

cdn.imghack.se/images/440fe665521d1fcb064d6a41912a3bd0.jpg

cdn.imghack.se/images/3dc600f05fb818510c6d61050cab2563.jpg

cdn.imghack.se/images/73beef5daa9c9e9189386837c7fa049b.jpg

cdn.imghack.se/images/5deaed9b1d44ad58e5ca489c0b6b5168.jpg

cdn.imghack.se/images/234e601930e123c90801efb5da26daca.jpg

cdn.imghack.se/images/afd0d22fb22958e33326ae62b57c5b56.jpg

Comment

• Kabeltjes van je KLS-set hadden iets netter gemogen.

Geluidsinstallatie lijkt me behoorlijk antiek, W-bins als subs en hoorngeladen topjes met bullet tweeters en speciale waveguides. ;)

Comment

• Een collega zei dat het bestaande licht niet meer werkte, toen ik 1 kls had gezet vroeg de uitbater of ik mijn eigen licht ging plaatsen, dus zijn licht werkte wel, dan heb ik de kls maar niet gebruikt, kabeltjes heb ik dan wel achteraf mooie weggewerkt, ik heb de kls laten staan omdat de lounge lazer erop was gemonteerd.

Speakers van de zaal zijn nog uit de jaren 80 toen het nog discotheek was, maar ook al zijn ze al meer dan 30 jaar oud ze spelen nog uitstekend, hard en warm.

cdn.imghack.se/images/8b15a53901ce02c7f2270aad974102b2.jpg

Met kerstavond zit ik alweer in een zaal die vroeger een discotheek was en ook daar zijn de speakers al 30 jaar oud, ik denk van het merk audio sound.

Comment

• Zou bij nader inzien ook best JBL kunnen zijn (al dan niet zelfbouw), zie daar bekende 'billetjes' als tweeters. :)

Comment

• Je bent niet de eerste die de naam JBL uitspreekt, het zijn inderdaad JBL speakers, er zaten nog 8 speakers van een ander model ingebouwd maar geen idee welk merk.
                      Geluid was warm, ook op standje beuk bleef het geluid helder en warm, dus ik snap dat de eigenaar de speakers nog niet vervangt ook al zijn ze 30 jaar oud en het heeft zijn charme toch.

Comment

• Afgelopen weekend weer een paar leuke projecten gehad, waaronder een bedrijfsfeestje.

Last edited by Ultrasound Productions; Monday-17-12-2012, 21:23.

Comment

• En nog een projectje uit Oktober:

Comment

• Rob & Sjon!!! Goud om die te hebben op je feest... helemaal waus die gasten! Ziet er leuk uit ook!

Comment

• Originally posted by zassie View Post
                              Rob & Sjon!!! Goud om die te hebben op je feest... helemaal waus die gasten! Ziet er leuk uit ook!
                              Ja klopt, echt super gezellige artiesten.

Comment

• Nog wat foto's van afgelopen weekend.

Afrok doekje lag nog bij een vriend van me, hij had het nog niet terug gebracht... Vandaar dat ik de cases zo onder de tafel had gezet.

Op vraag van de klant 4 scanners.
                                Geluid: 2x F12 dB Technologies
                                1x DVA S10 dB Technologies

2x CDJ 350 Pioneer
                                1x DJM 700 Pioneer

Licht: 4x Super Winner JB Systems
                                1x Antari Z1200 Mk2

Comment

Working...
                                X