Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dan kan je ze niet meer omhoogdraaien... Maar zou wel mooi zijn... Ik post er nog wat foto's bij gedurende de avond...

Comment

• Je kan ook een stuk ronde witte stof nemen. En deze met klittenband of iets bovenop vastmaken?

Comment

• Originally posted by JanPetersen View Post
        Je kan ook een stuk ronde witte stof nemen. En deze met klittenband of iets bovenop vastmaken?
        Van bovenaf is waarschijnlijk ook makkelijker bekabelen...

Comment

• Originally posted by nijst001 View Post
          Dan kan je ze niet meer omhoogdraaien... Maar zou wel mooi zijn...
          en zou je de zuil niet wat vanonder kunnen opheffen en je arm eronder steken om het boeltje de lucht in te draaien?

Comment

• Je gaat ook een schaduw krijgen volgens mij...

Comment

• Als je hem voor de statief zet niet. Wel van achter, maar dan zou je er eventueel 2 in kunnen zetten.

Comment

• Zou een mogelijkheid zijn, maar we gaan eerst zorgen dat al dat k** gez**ks met daslight opgelost is. Misschien gaan we toch doorsparen voor een avo Titan mobile...

Comment

• Ik dacht dat je een daslight fan was?

Comment

• Ja weet Ik, maar de laatste tijd komen er volgens mij alleen maar meer bugs in... en hun deadlines bepalen zijn ze ook niet erg goed in...

Comment

• Ach, als je een maal van een superieure lichtsturing geproefd hebt, wil je toch niet meer terug naar amateuristische dingen als Daslight? :P

Comment

• Een show van afgelopen zaterdag.

Na heel wat trappen, een goederen lift en nog wat andere dingen gehad te hebben, stond het uiteindelijk (gelukkig) lekker snel. Meteen mijn Electro-Voice set voor de 1e keer ingezet, en kwam zéér van pas, aangezien t toch wel erg hard ging. 'T was een 18e verjaardag.

Comment

• Ziet er goed uit ;-)

Is het een kls setje op de foto? Zie in de weerspiegeling van de ruit wel tcl modules!

En wat voor baseplates heb jij bij je meubel? Of zijn deze laten maken/zelf gemaakt?

Om dan toch effe lekker te zeuren; er loopt een kabel niet bepaald strak langs de linker speaker. Maar verder toppie!

Comment

• Bedankt,
                            Het is een KLS-800, dat klopt.

De baseplates heb ik zelf laten maken. Ze zijn 60x60 met 4 verzonken handvaten en het matteriaal is aluminium. Lekker licht dus, maar het blijft wel heel goed staan. Die kabel die niet strak liep, zag ik ook al. Alleen helaas komt dat door de nieuwigheid van de stroomkabel van de Electro-Voice set. Die zaten slecht opgerold, dus zien ze er nog niet zo mooi uit.

Comment

• Originally posted by StijnS View Post
                              Ach, als je een maal van een superieure lichtsturing geproefd hebt, wil je toch niet meer terug naar amateuristische dingen als Daslight? :P
                              Nu moet ik je totaal gelijk gaan geven. Een weekje bezig geweest met de Avo Titan simulator en nu wil ik niet terug naar Daslight, maar t zal toch moeten...

Ontopic: Ziet er goed uit!

Comment

• Originally posted by Dj-scratch View Post
                                Die kabel die niet strak liep, zag ik ook al. Alleen helaas komt dat door de nieuwigheid van de stroomkabel van de Electro-Voice set. Die zaten slecht opgerold, dus zien ze er nog niet zo mooi uit.
                                Bekend probleem. Maar na een aantal keer mee on stage is dat zo voorbij. Of je koopt er neopreen kabels voor, die hebben dat vrijwel nooit...

Comment

Working...
                                X