Dan kan je ze niet meer omhoogdraaien... Maar zou wel mooi zijn... Ik post er nog wat foto's bij gedurende de avond...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier je drive-in show foto's
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Een show van afgelopen zaterdag.
Na heel wat trappen, een goederen lift en nog wat andere dingen gehad te hebben, stond het uiteindelijk (gelukkig) lekker snel. Meteen mijn Electro-Voice set voor de 1e keer ingezet, en kwam zéér van pas, aangezien t toch wel erg hard ging. 'T was een 18e verjaardag.
Comment
-
Ziet er goed uit ;-)
Is het een kls setje op de foto? Zie in de weerspiegeling van de ruit wel tcl modules!
En wat voor baseplates heb jij bij je meubel? Of zijn deze laten maken/zelf gemaakt?
Om dan toch effe lekker te zeuren; er loopt een kabel niet bepaald strak langs de linker speaker. Maar verder toppie!
Comment
-
Bedankt,
Het is een KLS-800, dat klopt.
De baseplates heb ik zelf laten maken. Ze zijn 60x60 met 4 verzonken handvaten en het matteriaal is aluminium. Lekker licht dus, maar het blijft wel heel goed staan. Die kabel die niet strak liep, zag ik ook al. Alleen helaas komt dat door de nieuwigheid van de stroomkabel van de Electro-Voice set. Die zaten slecht opgerold, dus zien ze er nog niet zo mooi uit.
Comment
-
Originally posted by StijnS View PostAch, als je een maal van een superieure lichtsturing geproefd hebt, wil je toch niet meer terug naar amateuristische dingen als Daslight? :P
Ontopic: Ziet er goed uit!
Comment
-
Originally posted by Dj-scratch View PostDie kabel die niet strak liep, zag ik ook al. Alleen helaas komt dat door de nieuwigheid van de stroomkabel van de Electro-Voice set. Die zaten slecht opgerold, dus zien ze er nog niet zo mooi uit.
Comment
Comment