Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Als ik het goed heb is ongeveer vanaf de eerste "led zuil" een verhoogd podium...
    ( dit is toch in het Maaslandcentrum in elsoo he? was je daar vorige week ook tijdens de LBM ? )

Comment

• Goed gezien! ;) De zuilen hangen hetzelfde als vorige week, alleen komt er nog eentje tussen. Vorige week hadden we ook de indigos hangen. Was jij ook daar dan?? Misschien dat je me hebt gezien toen ik die mic moest klaarzetten bij de xylo?? Ook de backdrop was van ons, wij deden tevens ook geluid, net als volgende week...

Comment

• Ja ik was daar ook, volgens mij ben ik je dan backstage wel ergens tegengekomen.
        Licht zag er overigens erg netjes uit had ik niet zo verwacht in zon "dorps gemeenschaps huis". (afgezien van enkele lelijk los hangende witte stroomkabels, maar dat was gelukkig enkel achter de backdrop)

Vondt dat die indigo4500's toch wel goed door die parren etc heen kwamen, misschien toch wel een leuk spotje dan.

Comment

• Afgelopen weekend had ik onverwachts ineens weer een optreden met de discoshow.

Feestje bij de muziekvereniging waar ik ook lid van ben. Er was een drive-in-show geregeld voor deze avond, dus ik kon een avondje ontspannen......dacht ik ;).

Ongeveer anderhalf uur voor het feestje begon belde de dj dat hij ziek was, en niet kon komen. Ook had hij geen vervanging voor deze avond kunnen regelen. Dus uiteindelijk ben ik snel huis, en daarna door naar de opslag gereden, de show in de aanhanger ingeladen, en weer terug. Als een idioot aan het bouwen gegaan, en uiteindelijk stond de show om klokslag 8 uur klaar.
          Het thema voor de avond was: Hollandse hits en karaoke.

Helaas heb ik vanwege de tijd niet alle kabels netjes weg kunnen werken, en was ik in mn haast het zwarte doek vergeten.
          Achteraf vond ik dit ook niet heel lelijk staan, maar een zwart doekje was netter geweest.

klik 1
          klik 2
          klik 3
          klik 4
          klik 5

Het stukje van de beamer ziet er niet heel erg netjes uit, maar dit was ook de eerste keer dat ik dit deed, en ik moest roeien met de riemen die ik had. Voor de volgende keer is het denk ik handiger om een zwart doekje om de standaard van de beamer te hangen, en de dvd speler dicht bij mezelf te houden, maar hier had ik de juiste kabels niet voor bij me.

Comment

• Waarom die zware st-132 statieven als het ook lichter kan?

Comment

• Omdat ik in eerste instantie in gedachte had om een stuk truss mee te nemen. De aanhanger was al volledig geladen op de truss na (statieven achter in de aanhanger) toen ik me bedacht dat dat kwa opbouwtijd niet handig was om eerst nog een paar stukje truss in elkaar te tikken.
              En los daar van...ik moet eerlijk zeggen...ik heb niet zo'n problemen met het gewicht van de statieven.

Comment

• Ik zal ook maar even deelnemen aan dit forum dan!

Hierbij een aantal foto's van onze bruiloft drive-in show.

Voor meer foto's van ons kun je terecht op onze website, 17 Sounds Drive-in Shows.

Wat vinden jullie hiervan?

Te zien is:
                - LED DJ meubel
                - CDJ2000's en DJM900
                - 2x Indigo 4500 Movinghead LED
                - RCF ART'415
                - LED sterrendoek Showtec
                - Global Truss

Lekker simpel en toch strak! Dat is de bedoeling! Ik hoop dat jullie nog wat bruikbare tips hebben om onze show toch dat extraatje te geven, het puntje op de i!

Alle tips zijn welkom, eventueel ook via de e-mail!

mark@17sounds.nl

Alvast bedankt!

Comment

• Ziet er strak, en heel gelikt uit! Er valt weinig aan op te merken, aangezien je alles top voor elkaar hebt. Misschien leek het mij nog leuk om de movingheads op verticale truss te monteren en er eventueel een cover om te doen met verlichting van binnen. Het ziet er nu een beetje krap uit op die booth.

Comment

• Ziet er zeer strak en mooi uit. Jammer van die paar kabeltjes op de 6e foto. Maar die zijn niet erg storend. Erg mooi, petje af!!

Comment

• Originally posted by JanPetersen View Post
                      Ziet er zeer strak en mooi uit. Jammer van die paar kabeltjes op de 6e foto. Maar die zijn niet erg storend.
                      Erg mooi, petje af!!
                      helemaal mee eens.

Comment

• Zeer mooie & afgewerkte show!

Comment

• Originally posted by JanPetersen View Post
                          Ziet er zeer strak en mooi uit. Jammer van die paar kabeltjes op de 6e foto. Maar die zijn niet erg storend. Erg mooi, petje af!!
                          Thanks voor je reactie :)

Er zijn tekeningen die al klaarliggen t.b.v. de uitbreiding van deze show! We zullen jullie op de hoogte houden!

Ander nieuws is allemaal bij te houden op de website van ons!
                          17 Sounds Drive in Shows

We proberen ons in de toekomst vooral te gaan richten op drive-in shows voor bruiloften en chique feesten zoals bedrijfsfeesten en borrels.

Als jullie nog tips hebben om onze show te maximaliseren horen wij het uiteraard graag ;)

Thanks tot zover!

17 Sounds
                          Drive-in Shows

Comment

• Ziet er inderdaad erg netjes uit, al vind ik het meubeltje wel erg smal om een moving head op te planten. Is wel een mooie breedte voor glazen, en die zullen er dan ook zeer veelvuldig op geplaatst worden...

Comment

• Kun je eventueel oplossen door er een schuin deel op te plaatsen, in de stijl van de rest van het meubel. Kunnen de headjes er op blijven staan, maar kunnen er geen glazen op. :)

Comment

• Ik vind je nummer bij het filmpje van je LED meubel ronduit slecht. Jij wilt je richten op bruiloften en bedrijfsfeesten, zo'n nummer zal absoluut niet aanslaan.

Verder is dat showtje weer eens wat anders, leuk!

Comment

Working...
                                X