Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe vervoer je je meubel? afgebroken of zoals ie nu staat?

Comment

• Ik ben zelf aan het kijken naar Led parretjes, tubes of een led bar. Hier moet ik nog wel even over dubben..

Het meubel schuif ik zonder baseplates gewoon de aanhanger in. Geen moeilijk gedoe.

Comment

• Afgelopen weekend ook een drive-in shoowtje gedaan. De foto is tijdens het programeren gemaakt. De kratten met kabels en wat los hangende kabels waren we nog mee bezig om achter het backdrop te werken en ook het backdrop is nog strak getrokken. Er hangen geen parren in de truss omdat die op de lokatie zelf al verschillende zijn weggewerkt. We hebben wel even de dmx doorgeprikt natuurlijk

Sorry voor de nogal lage kwalitijd, we waren helaas onze camera vergeten.

Comment

• Originally posted by Dj-scratch View Post
          Tips of opmerkingen? Ik hoor ze graag!
          Persoonlijk vind ik die grote baseplates er niet uitzien.
          Ze zijn ook wat overbodig, je gaat geen 4 meter de lucht in. Kleintjes zouden mooier geweest zijn.

Comment

• Tot er een zatlap tegen gaat hangen.

Comment

• @ Rene,

Ik heb ze inderdaad 60 bij 60 genomen, want als er toch een zatlap even komt hangen oid dan kan het toch zeer snel vallen...

Comment

• Die baseplates vallen inderdaad erg op. Kan je ze niet zwart spuiten?

Comment

• Hah, hier heb ik al een gesprek over gehad. Ik laat ze voorlopig gewoon zo. In het donker zie je er niet veel van.

Comment

• zwart spuiten schiet alleen op als je op een zwarte ondergrond staat.... sta je dat niet vallen ze alleen meer op. Vind het zeker niet storend.
                    Vind die losse rookmachine zo in het zicht naast het meubel persoonlijk storender. Zorg dan dat je doek net dat beetje van de grond is en plaats hem daar onder.

Comment

• Gisteren een middelgroot projectje gehad. Time-lapse gemaakt: http://www.youtube.com/watch?v=MzR49NGX1fo

Comment

• Ziet er strak uit man:P heb je ook nog en apparatuur lijstje?

Comment

• 4x Giant XL
                          8x Showtec Octostrip
                          2x Lightmaxx CLS-2
                          4x Lightmaxx Platinum Tri-led par 56
                          4x Rond stoffen doek
                          1x ADJ Lounge Laser
                          1x Laser 560mW RGB van merk ??
                          1x Fazer van merk ?? 900W (vandaag nog eentje halen...)
                          2x 1m Milos truss 4kant
                          2x 1,5m Milos Truss 4kant
                          2x 2m Milos Truss 4kant
                          2x ADJ ST-132 Lifters
                          2x Halve enkele truss pijp 3 m (door midden gezaagd)
                          1x Daslight 2 512 (oude versie, 1 in en 1 uit)
                          1x Showmaster 24
                          1x Behringer BCR-2000
                          1x Touchscreen 22,5"
                          En de benodigde bekabeling

Comment

• Jammer dat jullie geen parren setje hebben meegenomen ipv die leds. Vind dat wel horen bij een 70's 80's enzo.

Comment

• Ik heb gisteren ook weer een leuk feestje gehad!
                              Het plafond was echter wat laag en we moesten persee op een podium staan. Zodoende kon er eigenlijk geen licht boven ons gehangen worden, dus we moesten wat creatief zijn met de opstelling.

Foto's volgen hopelijk later vandaag als mijn collega uitgeslapen is.

Comment

• Originally posted by nijst001 View Post
                                Gisteren een middelgroot projectje gehad. Time-lapse gemaakt: http://www.youtube.com/watch?v=MzR49NGX1fo
                                De time laps is zeker wel leuk om een opbouw te zien.

Ik vind het heeeeeel jammer dat je niet een echte sjieke dj booth hebt maar gewoon wat flightcase matriaal.

De stoffen zuilen geven zeker een mooi effect alleen ik ben altijd bang dat wanneer ik ze heb ze heel snel vies en vuil worden.

Misschien nog een backdropje?

Waarom leg je flichtcasje's onder je movingheads. Is niet echt fraai naar mijn idee.

Verder ziet het er zeker netjes uit hoor.

Comment

Working...
                                X