@nijst001 als je geen lange verdeeldoosjes in het zwart kan vinden is een haspel misschien een optie?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier je drive-in show foto's
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Zwarte stekker doos en een verlengsnoer waar nodig? Zo doen wij dat al jaren. Hebben we een paar van die pro 3 voudige zware stekkerdozen die een kabel hebben van een 10 a 15m maar die gebruiken we meestal alleen voor buiten dingetjes.
Verder zijn vind ik de soort van molen met octo strips wel leuk gedaan. Had het al wel vaker gezien maar dan nog wat groter in ahoy. Maar zeker een leuk effect.
Comment
-
Wel een hoop werk met de afstelling van de hoek van de klemmen en de positie. Maar goed dat ik hem thuis al eens had gebouwd, want anders was ik een uurtje extra kwijt. De volgende keer als ik hem maak hang ik het geheel 15 graden gedraaid (hoek tussen strips is 30 graden, vandaar)
MVG. Boyd
Comment
-
Ha, dat was in het kaar toch?. Leuk nog iemand uit Sittard op ut forum
Rondeje met led tubes ziet er wel leuk uit, ik weet echter niet wat je allemaal al geprobeerd hebt, maar probeer ze eens "radom" op te hangen. Als heb je daar wel veel truss voor nodig. of in Blokken van meerdere lagen en dan eventueel gedraaid.
Vanuit welk bedrijf werd dit verzorgt?... dan mogen die volgende keer wel wat zwarte blokjes lenen :P
Comment
-
Originally posted by SLGV View PostHa, dat was in het kaar toch?. Leuk nog iemand uit Sittard op ut forum
Originally posted by SLGV View PostRondeje met led tubes ziet er wel leuk uit, ik weet echter niet wat je allemaal al geprobeerd hebt, maar probeer ze eens "radom" op te hangen. Als heb je daar wel veel truss voor nodig. of in Blokken van meerdere lagen en dan eventueel gedraaid.
Originally posted by SLGV View PostVanuit welk bedrijf werd dit verzorgt?... dan mogen die volgende keer wel wat zwarte blokjes lenen :P
Heb jij niet toevallig 10 september een wijkavond?? Daar zijn wij ook weer in het kaar, alleen dan iets simpelers. En ivm de lagere prijs nemen we de ledstrips niet mee omdat dit onnoemelijk veel werk is met de bekabeling, ieder stripje apparte kabel :(
MVG. Boyd
Comment
-
We hebben er 16, maar we hebben ze al eens random gehangen, toen we er nog maar 8 hadden, dit op 1 verticale pijp. Zag leuk uit. Gister avond kwamen we tot de conclusie dat we een Foute Party misschien mogen gaan doen, ik dacht al meteen: Alles schots en scheef en niet symetrisch haha. Of bedoel jij anders random?
MVG. Boyd
Comment
-
Blokjes hebben we ook al meermaals opgehangen, wij noemen ze TV-schermen:p
Rijtje is amper te doen, omdat als je de klemmen zo op de hoek zet, gaan de strips kantelen, wel een leuk idee! Je kan altijd nog een wave maken ervan
MVG. BoydLast edited by nijst001; Thursday-18-08-2011, 20:24.
Comment
-
Of ledtubes;) Wat ook een leuk effect zou geven is zoon Flash Robe. kost een 50 euro volgendsmij, en dan tussendoor is aanzetten;) geeft een opvallend effect!
Edit: Deze bedoel ik, €62,50 ... goed geschat :) http://www.bax-shop.nl/stroboscopen/...t-details.html
Comment
Comment